Grimuar Sferowca
Lista kategorii
  • DiscordOficjalny serwer Grimuaru – wpadnij porozmawiać!
  • RedakcjaRedakcja, skład, historia, kontakt – zestaw informacji o Grimuarze.
  • FanfictionZbiór autorskich prac naszych czytelników.
  • ForumNasze sędziwe forum, które czeka na lepsze czasy.
Strona Główna.Pillars of Eternity
  • Planescape: TormentDzieło Black Isle Studios z 1999 roku oparte na drugiej edycji AD&D.
  • PlanescapeŚwiat AD&D pierwotnie zaprojektowany przez Davida ‘Zeba’ Cooka i opublikowany po raz pierwszy w 1994 roku.
  • Torment: Tides of NumeneraDuchowy następca Planescape: Torment wykorzystujący setting Numenery.
  • Mapy WieloświataTłumaczenia i autorskie projekty map Wieloświata.
  • The StrangeGra RPG autorstwa Montego Cooka i Bruce’a Cordella, opierającą się na systemie wykorzystanym w Numenerze.
  • Pillars of EternityKlasyczny cRPG w autorskim świecie Obsidian Entertainment.

Pillars of Eternity II: Deadfire – 1,5 miliona dolarów w cztery dni

30 stycznia 2017
Społeczność graczy okazała się głodna kolejnego izometrycznego RPG – podstawowy cel finansowania PoE II (1,1 miliona dolarów) udało się zrealizować...
Czytaj więcej

Pillars of Eternity – Renesans grafiki 2D: malownicze obszary Eory

7 stycznia 2017
Świat nowej produkcji Obsidian Entertainment zapowiada fantastyczną podróż pełną wyzwań i wyjątkowych przygód. Sfinansowany społecznościowo projekt jest niezwykły pod wieloma...
Czytaj więcej

Sequel Pillars of Eternity i nowy, „tajemniczy” projekt Obsidianu

16 maja 2016
Jak donosi gamepressure (aka gry-online) na odbywającej się w Krakowie konferencji Digital Dragons* Feargus Urquhart potwierdził, że sequel Pillars of...
Czytaj więcej

Pillars of Eternity ‒ Podsumowanie dodatku The White March

20 marca 2016
Ostatni rozdział pierwszej części Pillars of Eternity możemy uznać za zakończony. Obsidian zamknął – przynajmniej do ogłoszenia sequelu – historię...
Czytaj więcej

Pillars of Eternity ‒ nowy kompan, opactwo, niebezpieczni wrogowie, orkiestralna Eora i łatka 3.0

13 lutego 2016
Już 16 lutego pojawi się ostatni dodatek do podstawki Pillars of Eternity, więc pora na małe podsumowanie informacji, które napływają...
Czytaj więcej

Pillars of Eternity ‒ zwiastun i data premiery II części Białej Marchii

5 stycznia 2016
Wydawnictwo Paradox Interactive podało datę premiery drugiej części dodatku do Pillars of Eternity. Do Białej Marchii powrócimy 16 lutego, a...
Czytaj więcej

Pillars of Eternity: The White March – część II w styczniu, nowe koncepty i grafiki

22 listopada 2015
Z niewielkim opóźnieniem informujemy, że druga część dodatku do Pillars of Eternity ukaże się pod koniec stycznia, wraz z zestawem...
Czytaj więcej

Pillars of Eternity – ponad 500 tysięcy sprzedanych kopii

25 października 2015
Pół miliona sprzedanych egzemplarzy może wydawać się wynikiem satysfakcjonującym, jeśli weźmiemy pod uwagę klasyczny format produkcji. Niemniej, biorąc pod lupę sprzedaż gier...
Czytaj więcej

Pillars of Eternity: The White March – premiera i video-zapowiedzi

24 sierpnia 2015
Biała Marchia dostępna jest już w dystrybucji cyfrowej. Pierwsza część dodatku zostanie oficjalnie odblokowana w najbliższy wtorek, 25 sierpnia. Obsidian...
Czytaj więcej

Pillars of Eternity 2.0 dostępna w wersji beta

14 sierpnia 2015
Jeśli jesteście użytkownikami Steam, możecie już zaktualizować swoją wersję Pillars of Eternity do wersji 2.0 (beta). Przedstawiamy instrukcję krok po...
Czytaj więcej

Nawigacja po wpisach

Page 1 Page 2 Page 3 … Page 12 >

Pillars of Eternity

Izometryczny, drużynowy cRPG ufundowany społecznościowo od Obsidian Entertainment (2015).

  • Przewodnik po Eorze
    • FAQ
    • Poradnik
    • Kreator Postaci
    • Bezkresne Ścieżki od Nuy
    • Ostrze Bezkresnych Ścieżek
    • Twierdza Gracza
    • The White March (Biała Marchia)
  • Świat
    • Natura Dusz
    • Lokacje
    • Panteon bóstw
    • Frakcje, rody i zakony
    • System monetarny
    • Wydarzenia
    • Bestiariusz
  • Towarzysze
    • Eder
    • Aloth
    • Hiravias
    • Sagani
    • Kana Rua
    • Niezłomny
    • Zrozpaczona Matka
    • Pallegina Mes Rèi
    • Zahua
    • Diablica z Caroc
  • Mechanika
    • Reputacja
    • Atrybuty, obrona i witalność
    • Umiejętności niebojowe
    • Tryby gry
    • Podstawy rzemiosła
    • Technologia
  • Klasy
    • Barbarzyńca
    • Druid
    • Enigmatyk
    • Kapłan
    • Łotrzyk
    • Łowca
    • Mag
    • Mnich
    • Paladyn
    • Pieśniarz
    • Wojownik
  • Rasy
    • Elfy
    • Krasnoludy
    • Orlanie
    • Aumauanie
    • Boscy
    • Ludzie
  • Inne
    • Glosariusz
    • Interfejs
    • Portal donatorów
    • Muzyka
Grimuar Sferowca

Grimuar to z definicji magiczna, najczęściej stara księga będąca kompendium tajemnej wiedzy. Sferowcy natomiast to w kosmologii Planescape istoty żyjące pośród Sfer Wieloświata.

Grimuar Sferowca jest księgą jednego z takich Sferowców, który zwiedził odległe plany egzystencji i zostawił po sobie opowieści, historie i nieśmiertelne słowa.

Facebook

Redakcja

Polityka Cookies

Lista kategorii
  • Planescape: TormentDzieło Black Isle Studios z 1999 roku oparte na drugiej edycji AD&D.
  • PlanescapeŚwiat AD&D pierwotnie zaprojektowany przez Davida ‘Zeba’ Cooka i opublikowany po raz pierwszy w 1994 roku.
  • Torment: Tides of NumeneraDuchowy następca Planescape: Torment wykorzystujący setting Numenery.
  • Mapy WieloświataTłumaczenia i autorskie projekty map Wieloświata.
  • The StrangeGra RPG autorstwa Montego Cooka i Bruce’a Cordella, opierającą się na systemie wykorzystanym w Numenerze.
  • Pillars of EternityKlasyczny cRPG w autorskim świecie Obsidian Entertainment.
Społeczność
  • DiscordOficjalny serwer Grimuaru – wpadnij porozmawiać!
  • RedakcjaRedakcja, skład, historia, kontakt – zestaw informacji o Grimuarze.
  • FanfictionZbiór autorskich prac naszych czytelników.
  • ForumNasze sędziwe forum, które czeka na lepsze czasy.
ⓒ 2007 – 2020 Grimuar Sferowca (Grimoire of the Planar). All materials are copyrighted by their respective authors. No infringement on any existing copyright is intended. All rights reserved.
Zarządzaj zgodami plików cookie
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}