Grimuar Sferowca
Lista kategorii
  • DiscordOficjalny serwer Grimuaru – wpadnij porozmawiać!
  • RedakcjaRedakcja, skład, historia, kontakt – zestaw informacji o Grimuarze.
  • FanfictionZbiór autorskich prac naszych czytelników.
  • ForumNasze sędziwe forum, które czeka na lepsze czasy.
Strona Główna.Torment: Tides of Numenera
  • Planescape: TormentDzieło Black Isle Studios z 1999 roku oparte na drugiej edycji AD&D.
  • PlanescapeŚwiat AD&D pierwotnie zaprojektowany przez Davida ‘Zeba’ Cooka i opublikowany po raz pierwszy w 1994 roku.
  • Torment: Tides of NumeneraDuchowy następca Planescape: Torment wykorzystujący setting Numenery.
  • Mapy WieloświataTłumaczenia i autorskie projekty map Wieloświata.
  • The StrangeGra RPG autorstwa Montego Cooka i Bruce’a Cordella, opierającą się na systemie wykorzystanym w Numenerze.
  • Pillars of EternityKlasyczny cRPG w autorskim świecie Obsidian Entertainment.

Post-premierowe problemy Numenery

12 marca 2017
Torment: Tides of Numenera na dobre zagościł na półkach sklepowych i został przyjęty z mieszanymi odczuciami graczy. Po początkowym entuzjazmie...
Czytaj więcej

Nasza recenzja Torment: Tides of Numenera

28 lutego 2017
Na duchową kontynuację Planescape: Torment czekaliśmy cztery lata. W końcu przyszedł czas, by się z nią zmierzyć. Torment: Tides of...
Czytaj więcej

Torment – towarzyszy będzie mniej, niż się spodziewaliśmy

29 stycznia 2017
Cała sytuacja, jak donosi RPGCodex, rozpoczęła się od pytania Fairfaxa, który zauważył, że „Zabawka” (The Toy) – jeden z towarzyszy, o którym obszernie...
Czytaj więcej

Wywiad z Colinem McCombem i Gavinem Jurgensem-Fyhriem, nasze wrażenia z pokazu Torment: Tides of Numenera

24 stycznia 2017
W piątek 20 stycznia w Warszawie odbyła się konferencja prasowa Torment: Tides of Numenera zorganizowana przez wydawnictwo Techland. W związku...
Czytaj więcej

Piotr Fronczewski zabierze nas w podróż po Dziewiątym Świecie! Gwiazdorski dubbing Tormenta

7 stycznia 2017
Andrzej Blumenfeld, Aleksandra Szwed i Piotr Fronczewski jako narrator w pierwszym zwiastunie ukazującym dubbing polskiej wersji Torment: Tides of Numenera....
Czytaj więcej

Premiera T:ToN już 28 lutego! Krótki przewodnik po wydaniach przedpremierowych

18 grudnia 2016
Po czterech latach przygotowań w końcu poznaliśmy ostateczną datę premiery Torment: Tides of Numenera ‒ 28 lutego 2017 r. W...
Czytaj więcej

Torment – zwiastuny klas, zbliżająca się premiera i dwie nowele

26 listopada 2016
Premiera Torment: Tides of Numenera zbliża się wielkimi krokami. Chociaż nie znamy jeszcze oficjalnej daty premiery (wiemy tylko, że planowana...
Czytaj więcej

Torment – interfejs na miarę Dziewiątego Świata

10 października 2016
W najnowszym wpisie Eric Schwarz opowiada o postępie prac nad interfejsem oraz o nowej kampanii poświęconej Wasteland 3. Rok 2017...
Czytaj więcej

Torment ‒ wspomnienia z Gamescom 2016, nowy zwiastun

28 września 2016
Witajcie, Wygnańcy! W najnowszej aktualizacji zespół T:ToN podzielił się wrażeniami z targów Gamescom 2016 w Kolonii. Wizyta w Niemczech była...
Czytaj więcej

Nowy zwiastun i zapowiedź wersji konsolowych Torment: Tides of Numenera

4 sierpnia 2016
Przedstawiamy Wam zwiastun Tormenta, w którym zobaczycie całkiem sporo lokacji z gry. Część z nich z pewnością rozpoznają osoby, które...
Czytaj więcej

Nawigacja po wpisach

Page 1 Page 2 Page 3 … Page 9 >

Torment: Tides of Numenera

Duchowy następca Planescape: Torment wykorzystujący setting Numenery.

  • Przewodnik po Numenerze
    • O Torment: Tides of Numenera
    • Tworzenie postaci
    • Fabuła
    • Dziedzictwo
    • Nurty
    • System walki
    • Śmierć i Labirynt Porzuconego
  • Towarzysze
    • Ludzie złamani życiem
    • Aligern
    • Callistege
    • Matkina
    • Tybir
    • Zabawka
  • Dziewiąty Świat
    • Klify Sagusa
    • Oaza M’ra Jolios
    • Ogniste Pola Ossiphagan
    • Dolina Poległych Bohaterów
    • Plemię Tabaht
    • Niekończąca się Bitwa
  • Frakcje
    • Zakon Prawdy
    • Zakon Biczowników i Ascetów
    • Dendra O’Hur
    • Dzieci Bezkresnej Bramy
    • Wspominający
  • Setting RPG
    • Numenera (RPG)
    • Co to właściwie znaczy, Numenera?
    • Cztery rodzaje Numenery
    • Miliard lat – Numenera
    • W odróżnieniu od magii
    • Zakątki Dziewiątego Świata
  • Prywatne zbiory
    • Prelekcja Colina McComba
    • Wizja projektu Torment: Tides of Numenera
    • Wywiad z George’em Zietsem
    • Reaktywność i konsekwencje
    • Muzyka Marka Morgana
  • Archiwalne
    • Kickstarter
    • Zwiastun
    • Twórcy
    • Słowniczek terminów

Grimuar Sferowca

Grimuar to z definicji magiczna, najczęściej stara księga będąca kompendium tajemnej wiedzy. Sferowcy natomiast to w kosmologii Planescape istoty żyjące pośród Sfer Wieloświata.

Grimuar Sferowca jest księgą jednego z takich Sferowców, który zwiedził odległe plany egzystencji i zostawił po sobie opowieści, historie i nieśmiertelne słowa.

Facebook

Redakcja

Polityka Cookies

Lista kategorii
  • Planescape: TormentDzieło Black Isle Studios z 1999 roku oparte na drugiej edycji AD&D.
  • PlanescapeŚwiat AD&D pierwotnie zaprojektowany przez Davida ‘Zeba’ Cooka i opublikowany po raz pierwszy w 1994 roku.
  • Torment: Tides of NumeneraDuchowy następca Planescape: Torment wykorzystujący setting Numenery.
  • Mapy WieloświataTłumaczenia i autorskie projekty map Wieloświata.
  • The StrangeGra RPG autorstwa Montego Cooka i Bruce’a Cordella, opierającą się na systemie wykorzystanym w Numenerze.
  • Pillars of EternityKlasyczny cRPG w autorskim świecie Obsidian Entertainment.
Społeczność
  • DiscordOficjalny serwer Grimuaru – wpadnij porozmawiać!
  • RedakcjaRedakcja, skład, historia, kontakt – zestaw informacji o Grimuarze.
  • FanfictionZbiór autorskich prac naszych czytelników.
  • ForumNasze sędziwe forum, które czeka na lepsze czasy.
ⓒ 2007 – 2020 Grimuar Sferowca (Grimoire of the Planar). All materials are copyrighted by their respective authors. No infringement on any existing copyright is intended. All rights reserved.
Zarządzaj zgodami plików cookie
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}