Księga Czarów Maga: Poziom I

ZwójEfektPołożenie
Wszędobylskie PłomienieOsłabiają wrogów (celność, rzuty obronne) zainfekowanych tym zaklęciem.Amulet Ignusa (otrzymasz po lekcjach na temat magii)
Języki OgniaOgniste pociski atakują przeciwnika. Im większa jest Twa moc, tym więcej pocisków jesteś w stanie wyczarować.Zaklęcie Ignusa
Magiczny PociskZaklęcie to tworzy pociski z mistycznej energii. Im większe są Twoje zdolności tym więcej pocisków.Różnie
OciemniałośćOślepia przeciwnika, zapewniając ujemne modyfikatory.Różnie
Pomniejsze BalsamowanieDziała na zasadzie uzdrowienia, jego celem może być tylko Bezimienny.Towary Emorika (po dołączeniu do Grabarzy)
IdentyfikacjaPozwala na identyfikację przedmiotów.Różnie
Pięść z ŻelazaZwiększa siłę ataków pięściami.Różnie
Pocisk CierpliwościIm częściej używasz, tym mocniejszy staje się ten czar.Dostępne w VII Kręgu Zerthimona
UspokojenieDziała na przeciwników odstresowująco, nie licząc nieumarłych.Różnie
Zmiennobarwna KulaEfekt zmiennobarwnej kuli zależy od doświadczenia rzucającego.Różnie
ZbrojaWszystkie ataki oparte na sile fizycznej będą lepiej odpierane. Zbroja zapewnia osłonę przed atakami.Różnie
PrzyjacieleZwiększa charyzmę.Różnie
Święta Księga StaliDrugi Krąg ZerthimonaDostępne w II Kręgu Zerthimona
TarczaZapewnia osłonę przed atakami.
Oko VilquaraOślepia przeciwnika (silniejszy niż Ociemniałość).Dostępne w IV Kręgu Zerthimona
Rządy GniewuCzar może być używany jedynie przez Dak’kona. Działa na podobnej zasadzie, co Magiczny Pocisk.Umiejętność Dak’kona

 

Księga Czarów Maga: Poziom II

ZwójEfektPołożenie
Most KrwiWysysa życie z rzucającego, przekazując go celowi.Różnie
Większe BalsamowanieDziała na zasadzie leczenia, ale wyłącznie na Bezimiennego (ewentualnie na istoty umarłe).Towary Emorica
Klątwa Czarnych KolcówPrzyzywa Czarne Kolce zadające obrażenia przeciwnikom.Labirynt Raveli
Klątwa RojuPrzyzywa rój pszczół atakujących obszar celu. Na obszarze działania nikt nie może rzucać czarów.Różnie
Odbicie BóluKiedy rzucający jest atakowany, podobne obrażenia otrzymują wszyscy atakujący.Różnie
OtwarcieOtwiera zamknięte skrzynki i drzwi.Różnie
Całun ŻmijiZapewnia przeciwnikom obrażenia od trucizny.Różnie
RozmycieCiężej jest trafić rzucającego.Różnie
StrachPrzeciwnicy na obszarze działania czaru uciekają w przerażeniu. Nie działa na umarłych.Różnie
SzczęścieZwiększa modyfikatory szczęścia.Różnie
Tarcza Czarnych KolcówZwiększa odporność rzucającego. Sprawia, że przeciwnicy atakując rzucającego otrzymują obrażenia. Zaklęcia nie można się nauczyć, można je rzucić jedynie używając przedmiotu.Różnie
Lodowy NóżRzuca w przeciwnika lodowy nóż. Liczba noży zwiększa się wraz z doświadczeniem rzucającego.Różnie
Potęga JednostkiZwiększa siłę jednostki. Jest silniejszą wersją czaru “Wzmocnienie Siły”.Piąty Krąg Zerthimona.
Wzmocnienie SiłyZwiększa siłę jednostki.Różnie

 

 

Księga Czarów Maga: Poziom III

ZwójEfektPołożenie
Piorun KulistyUderzenie od elektryczności trafia okolicznych przeciwników, zadając obrażenia.Różnie
Równowaga we WszystkimGdy rzucający jest atakowany, atakujący otrzymuje te same obrażenia (lepsza wersja Odbicia Bólu).Szósty Krąg Zerthimona.
Wampirycze DotknięcieCzar wysysa życie z celu i przekazuje je Tobie.Różnie
Płaszcz OchronyPrzyzywa płaszcz absorbujący obrażenia.Różnie
Łzy EliziumPrzyzywa strumień meteorów uderzających w przeciwnika.Różnie
Topór UdrękiPrzyzywa Topór uderzający w przeciwnika.Towary Keldora, grobowiec Bezimiennego.
Skupienie ZerthimonaZwiększa szansę krytycznego uderzenia.Ósmy Krąg Zerthimona
Unieruchomienie NieumarłegoNazwa jest w pełni adekwatna do działania.Różnie
Nieznośny Śmiech TashyOsłabia przeciwnika.Towary Cinder
Tarcza OgniaZapewnia osłonę antymagiczną.Ignus
Deszcz OgniaPrzyzywa deszcz ognia uderzający w obszar celu, zadaje obrażenia przeciwnikom.Ignus

 

 

Księga Czarów Maga: Poziom IV

ZwójEfektPołożenie
Czarna KulaCzar uderza i więzi przeciwników.Towary Conalla, Cinder
ZamętZaklęcie dezorientuje przeciwników.Różnie
Pocisk MocyDziała na podobnej zasadzie, co Magiczny Pocisk. Wraz ze wzrostem doświadczenia z rąk wystrzeliwuje więcej pocisków.Różnie
Zdjęcie KlątwyZdejmuję klątwę z celu.Różnie
Całun CieniCiężej trafić rzucającego. Zwiększa również skuteczność krycia się w cieniu.Różnie
Uderzenie ŻywiołówUderza przeciwnika siłą żywiołów. Liczba uderzeń zależy od doświadczenia.Różnie
Ulepszone Wzmocnienie SiłySilniejsza wersja Wzmocnienia Siły.Różnie

 

 

Księga Czarów Maga: Poziom V

ZwójEfektPołożenie
Zabójcza ChmuraPrzyzywa Trującą Chmurę uderzającą w obszar działania i uszkadzającą przeciwników.Towary Vriszki, Conalla
Pustynne PiekłoObszar działania czaru zmienia “klimat”. Przeciwnicy w obszarze otrzymują obrażenia.Ebb w Tartarze
Duplikacja Enoll EvyWszystkie fizyczne i magiczne ataki zadają podwójne obrażenia.Jeden z różnej maści śmieci, które możemy otrzymać podczas dialogów z Nordomem.
Ogień i LódZadaje obrażenia od ognia i lodu w obszarze działania.“Twój” pokój w Miejskim Gmachu Rozrywki.
Stożek ZimnaRzuca na obszar falę niespotykanego zimna.Różnie

 

 

Księga Czarów Maga: Poziom VI

ZwójEfektPołożenie
Nawałnica Seryjnych BłyskawicPrzyzywa burzę błyskawic uderzającą w przeciwników na obszarze działania.Towary Keldora, Quella, Pani Thorncombe, podarunek Fhjulla.
Klosz NiewrażliwościZapewnia ochronę przed niskopoziomowymi czarami.podarunek Fhjulla
Skowyt PandemoniumCzar dezorientuje, unieruchamia wszystkich przeciwników w obszarze. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed premierą.Niedostępne
Powłoka AntymagiiWszelka magia w obszarze działania będzie skazana na niepowodzenie. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed premierą.Niedostępne

 

 

Księga Czarów Maga: Poziom VII

ZwójEfektPołożenie
Nawałnica KwasuNawałnica Kwasu atakuje przeciwników, zadając pokaźne obrażenia.podarunek Fhjulla
Nawałnica OstrzyPrzyzywa odłamki czarnego lodu, które ranią przeciwników.Quell, Fhjull
Stygijska Lodowa NawałnicaPrzyzywa nawałnicę atakująca wrogów w obszarze działania.Fhjull
Strażnicza OpończaOdpiera fizyczne ataki. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed premierą.Niedostępne

 

 

Księga Czarów Maga: Poziom VIII

ZwójEfektPołożenie
Furia IgnusaZadaje potężne obrażenia w obszarze działania. Zaklęcia nie możesz się tego nauczyć. Jedynym posiadaczem tego zaklęcia może być Ignus, ale czar wykorzystać może jedynie w ostatniej sekwencji gry.Tylko Ignus w Fortecy Żalu
Burza MeteorówPrzyzywa Burzę Meteorów uderzającą w obszar działania.Kyse w Tartarze
Działo MechanusaPrzyzywa olbrzymi strumień energii Mechanusa uderzający w obiekt.Konstrukt Złego Czarodzieja w Rubikonie
Słowo Mocy: OślepienieOślepia przeciwników w obszarze działania.Drzazga, Pani Thorncombe, Quell
Pocisk ŚmierciZadaje spore obrażenia przeciwnikowi kończące się zazwyczaj śmiercią.tylko przez użycie starożytnego zwoju w Tartarze

 

Księga Czarów Maga: Poziom IX

ZwójEfektPołożenie
Runy UdrękiMoże być użyty jedynie za pomocą przedmiotu “Symbol Udręki”.Zadaje kolosalne obrażenia w obszarze działania.wymagany przedmiot: runa udręki
Furia OtchłaniZabija lub zadaje olbrzymie obrażenia.Kytla w Klątwie
Ognie ElizjumZadają obrażenia w obszarze działania. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed wersją oficjalną.Niedostępne
PożogaSpala doszczętnie przeciwnika i istoty będące w obszarze działania. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed wersją oficjalną..Niedostępne
Niebiańskie ZastępyCzar zadaje naprawdę masywne obrażenia w obszarze działania.Trias
Słowo Mocy: GińZabija przeciwnika.nagroda z Grimuaru Niebezpiecznych Myśli (-> ciekawostki), przez użycie starożytnego zwoju (-> ciekawostki)