Project: Eternity – magia animacji
„Witajcie. Dzisiejsza aktualizacja nie jest może obszerna, ale i tak stanowi pewien przełom. Pokażemy wam dziś, jak nasza gra prezentuje się w akcji. Gry stworzone na silniku Infinity słynęły z malowniczej grafiki ‒ postawiliśmy sobie więc za cel utrzymanie wysokich wizualnych standardów znanych chociażby z serii Icewind Dale”.
„Zależało nam również na wprowadzeniu do środowiska dynamicznych elementów, których nie posiadały tytuły z ery IE, jak np. ruchu wody i roślinności oraz dynamicznego oświetlenia sceny. Tworzymy grę 2D, więc uzyskanie tych efektów wymagało od naszych programistów i grafików opracowania nowych, kreatywnych rozwiązań. To, co osiągnęli, nie przestaje nas zaskakiwać. Ciągle udoskonalamy część elementów, ale postępy, które już poczyniliśmy, bardzo nas cieszą”.
„Specjalne podziękowania należą się głównemu grafikowi środowiskowemu Hectorowi Espinozie i głównemu programiście Michaelowi Edwardsowi, za sprawą których nasz pierwszy animowany obszar ujrzał światło dzienne”.
J. E. Sawyer