Pillars of Eternity – Nieskończone Ścieżki i rzemiosło
Obsidian Entertainment piórem Adama Brennecke i Josha Sawyera ponownie wprowadził ważną aktualizację na kickstarterze. W pierwszej kolejności zaprezentujemy The Endless Path of Od Nua – lochy, które napotkamy w Projekcie Eternity. Jest to też swoiste podziękowanie 50-tysięcznej grupie osób, które wsparły projekt.
Nieskończone Ścieżki Od Nua
(nie jest to tłumaczenie w pełnym tego słowa znaczeniu, ale skrót informacji dotyczących lochów).
W zachodnej części Dyrwood leżą Nieskończone Ścieżki, starożytna sieć brukowych szlaków. Szlaki te docierają aż do bram wież rozciągających się dalej, do wnętrza. W przeszłości, wieże wyłaniające się z ogrodów były oznaką panowania zamkowego, nieustępliwego, szalonego budowniczego: Od Nuy (czytaj: Nuły). Szaleństwo Od Nuy dało się odczuć daleko pod powierzchnią, wiecznie rozciągając się głębiej do wędrujących katakumb. Nieskończone Ścieżki, jak zwykli je nazywać starzy Glanfatyjczycy, nie mogą być odwiedzane przez żywych, ale ludzie twierdzą, że wiele silnych dusz znalazło stałe miejsce zamieszkania pod posiadłością szalonego twórcy.
Większość tego co się mówi i pisze o tym miejscu jest fikcją lub domysłem, który zwykle wyrasta z wyobraźni znudzonych i chlubych najemników niż z ziarna prawdy. Ciała zagubionych dusz, które nieustępliwie prześladują żyjących, groby przepełnione niespokojnymi ofiarami okrutnej plagi, pozbawione światła komory zaplombowane pozostałościami nieudanych eskperymentów Od Nuy. Wiele legend bazuje na wątku: że głęboko pod zamczyskiem odpoczywa miriady zapomnianych krypt śmierci i pozostałości po skarbach feralnych natrętów. Wielki jest też strach obywateli zamków, a nawet narąbiani i naćpani poszukiwacze nie żartują o stawianiu stopy na ścieżkach.
Nieskończone ścieżki według planu mają mieć trzy subterytorialne poziomy, ale to może się znacząco powiększyć. Z każdymi dodatkowymi 2500 osobami, które wesprą projekt, Od Nua będzie głębsza i dodane zostaną nowe poziomy do krypt.
Umagicznianie i rzemiosło
Umagicznianie i rzemiosło to nowy cel na 2,4 mln USD zebranych przez Obsidian. System ma być w założeniu prosty w użyciu i elastyczny, pozwalając graczom na dostosowywanie wielu aspektów tego co chcą stworzyć lub zmodyfikować.
Na koniec, Cadegund.