Pillars of Eternity opóźnione, premiera na początku 2015 roku
Obsidian Entertainment wspólnie z Paradox Interactive ogłosili przesunięcie wydania projektu Pillars of Eternity o parę miesięcy. Pierwotnie ustalona na koniec 2014 roku premiera nastąpi najwcześniej na początku 2015.
CEO Obsidian Entertainment, Feargus Urquhart w wydanym oświadczeniu napisał:
Już na początku pracy obiecaliśmy naszym fanom i sobie samym, że wydamy grę dopiero, kiedy będziemy pewni, że jest dopracowana w 100%. Obecnie nie mamy jeszcze takiej pewności – choć niewiele już brakuje. Szczególnie cenne okazały się dla nas opinie, które otrzymujemy od testerów. Gra jest prawie ukończona, jednak zdecydowaliśmy się na nieznaczne przesunięcie terminu premiery, by mieć pewność, że dotrzymamy złożonej obietnicy. Dziękujemy za cierpliwość i wsparcie, jakie nam okazujecie. Zobaczycie – warto będzie poczekać trochę dłużej.
Pillars of Eternity, który od sierpnia jest aktywnie testowany przez donatorów czeka więc jeszcze mnóstwo poprawek i zmian.