Maczugi i Wekiery
Obrażenia | Mod. | Cechy | Lokacja | ||
Maczuga z martwej kończyny | 1-6 | – | Szybkość: 4 Nie może być używana przez Magów | ||
Lewa ręka #985 | 1-6 | – | Szybkość: 4 | Zombie #986, 2 piętro Kostnicy | |
Odcięta ręka (twoja) | 1-8 | +1 | +2 do obrażeń obuchowych Nowe tatuaże Szybkość: 4 Może być używana jedynie przez Wojowników i Złodziei | Krypta Rozczłonkowania, Katakumby | |
Drewniana maczuga | 1-6 | – | Szybkość: 4 Nie może być używana przez Magów | – | |
Żelazny łom | 1-6 | – | Szybkość: 4 Może być używany jedynie przez Wojowników i Złodziei | Handlarze (Konall, Giltspur), trzecie piętro Kostnicy, Kamienica Zbójców | |
Marnej jakości wekiera | 1-7 | – | Szybkość: 8 Może być używana jedynie przez Wojowników | – | |
Wekiera | 2-8 | – | Szybkość: 7 Może być używana jedynie przez Wojowników | – | |
Wekiera Baatezu | 3-9 | – | TraK0: +1 Szybkość: 6 | Labirynty Myśli | |
Pokrzywowa maczuga | 1-6 | – | Powoduje Zamęt TraK0: +2 Szybkość: 3 Może być używana jedynie przez Złodziei | Śmieciowisko | |
Maczuga z kości udowej | 1-6 | – | Krucha, łamliwa Szybkość: 4 Nie może być używana przez Magów | Różne lokacje (Zakopana Wioska, Katakumby, Labirynty Myśli…) | |
Śmierć Żądzy | 2-7 | +2 | +2 do obrażeń obuchowych Powoduje ogłuszenie TraK0: +2 Szybkość: 5 Może być używana jedynie przez Wojowników Może być używana jedynie przez Grabarzy | Towary Emorika (Proch do Prochu) | |
Laska Faroda | 2-7 | +1 | Krucha, łamliwa TraK0: +1 Szybkość: 4 Nie może być używana przez Magów | Farod | |
Przebijająca maczuga | 1-6 | +1 | TraK0: +3 Szybkość: 7 Nie może być używana przez Magów | Anze (Dzielnica Urzędnicza) | |
„Diabla Zapłata” | 3-8 | +1 | 1-6 obrażeń od kwasu zadawanych celowi 1-6 obrażeń od kwasu zadawanych sobie +2 do klasy pancerza przeciw obrażeniom kłutym TraK0: +2 Szybkość: 4 Może być używana jedynie przez Wojowników | Wycięta z gry | |
Maczuga Vrocka | 4-16 | +2 | Zatruwa przeciwnika TraK0: +2 Szybkość: 3 Może być używana jedynie przez Złodziei | Administracja Klątwy | |
Ślepa Groza | 1-2 | +2 | Powoduje ślepotę 2-8 obrażeń od kwasu TraK0: +2 Szybkość: 5 Może być używana jedynie przez Wojowników | Kruszypięść (Klątwa) | |
Kość udowa biesa | 3-8 | +2 | (Unikat, artefakt) TraK0: +2 Szybkość: 4 Nie może być używana przez Magów Nie może być używana przez Praworządne lub Dobre postacie | Kruszypięść (Klątwa) | |
Maczuga Niebiańskiego Ognia | 3-18 | +3 | +2 do klasy pancerza +10 do obrażeń od ognia +10% do odporności na obrażenia obuchowe TraK0: +2 Szybkość: 3 Nie może być używana przez Magów Może być używana jedynie przez Praworządne Dobre postacie | Trias (możemy broń ukraść lub podnieść z jego zwłok, jeśli zdecydujemy się go zabić w Tartarze). | |
Ostrze entropii | 3-23 | +2 | TraK0: +2 Szybkość: 7 Może być używane jedynie przez Wojowników | Pieścimetal, po powrocie do Sigil (więcej w sekcji “Droga do Fortecy Żalu“ | |
Rozgrzeszyciel | 3-12 | +2 | Przyspiesza regenerację TraK0: +2 Szybkość: 2 Może być używana jedynie przez Wojowników | Jeśli ukradniemy od Nadilina w Wielkiej Kuźni specjalny kwit (przedmiot należy ukraść, a następnie okazać kwit ponownie Nadilinowi, który wręczy nam maczugę). | |
Niebo i Ziemia | 2-20 | +3 | +2 do obrażeń obuchowych +2 do siły TraK0: +3 Szybkość: 2 Może być używana jedynie przez Wojowników Może być używana jedynie przez Dobre postacie Może być używana jedynie przez Bezimiennego | PodSigil (niewielka szansa, że wypadnie z Wielkiego Glabrezu, który pojawia się w PodSigil kiedy powrócimy do Miasta Drzwi) |