Maczugi i Wekiery

ObrażeniaMod.CechyLokacja
Maczuga z martwej kończyny1-6Szybkość: 4
Nie może być używana przez Magów
Lewa ręka #9851-6Szybkość: 4Zombie #986, 2 piętro Kostnicy
Odcięta ręka (twoja)1-8+1+2 do obrażeń obuchowych
Nowe tatuaże
Szybkość: 4
Może być używana jedynie przez Wojowników i Złodziei
Krypta Rozczłonkowania, Katakumby
Drewniana maczuga1-6Szybkość: 4
Nie może być używana przez Magów
Żelazny łom1-6Szybkość: 4
Może być używany jedynie przez Wojowników i Złodziei
Handlarze (Konall, Giltspur), trzecie piętro Kostnicy, Kamienica Zbójców
Marnej jakości wekiera1-7Szybkość: 8
Może być używana jedynie przez Wojowników
Wekiera2-8Szybkość: 7
Może być używana jedynie przez Wojowników
Wekiera Baatezu3-9TraK0: +1
Szybkość: 6
Labirynty Myśli
Pokrzywowa maczuga1-6Powoduje Zamęt
TraK0: +2
Szybkość: 3
Może być używana jedynie przez Złodziei
Śmieciowisko
Maczuga z kości udowej1-6
Krucha, łamliwa
Szybkość: 4
Nie może być używana przez Magów
Różne lokacje (Zakopana Wioska, Katakumby, Labirynty Myśli…)
Śmierć Żądzy2-7 +2+2 do obrażeń obuchowych
Powoduje ogłuszenie
TraK0: +2
Szybkość: 5
Może być używana jedynie przez Wojowników
Może być używana jedynie przez Grabarzy
Towary Emorika (Proch do Prochu)
Laska Faroda2-7+1Krucha, łamliwa
TraK0: +1
Szybkość: 4
Nie może być używana przez Magów
Farod
Przebijająca maczuga1-6+1TraK0: +3
Szybkość: 7

Nie może być używana przez Magów
Anze (Dzielnica Urzędnicza)
„Diabla Zapłata”3-8+11-6 obrażeń od kwasu zadawanych celowi
1-6 obrażeń od kwasu zadawanych sobie
+2 do klasy pancerza przeciw obrażeniom kłutym
TraK0: +2
Szybkość: 4

Może być używana jedynie przez Wojowników
Wycięta z gry
Maczuga Vrocka4-16+2Zatruwa przeciwnika
TraK0: +2
Szybkość: 3
Może być używana jedynie przez Złodziei
Administracja Klątwy
Ślepa Groza1-2+2Powoduje ślepotę
2-8 obrażeń od kwasu
TraK0: +2
Szybkość: 5
Może być używana jedynie przez Wojowników
Kruszypięść (Klątwa)
Kość udowa biesa3-8+2(Unikat, artefakt)
TraK0: +2
Szybkość: 4
Nie może być używana przez Magów
Nie może być używana przez Praworządne lub Dobre postacie
Kruszypięść (Klątwa)
Maczuga Niebiańskiego Ognia3-18+3+2 do klasy pancerza
+10 do obrażeń od ognia
+10% do odporności na obrażenia obuchowe
TraK0: +2
Szybkość: 3
Nie może być używana przez Magów
Może być używana jedynie przez Praworządne Dobre postacie
Trias (możemy broń ukraść lub podnieść z jego zwłok, jeśli zdecydujemy się go zabić w Tartarze).
Ostrze entropii3-23+2TraK0: +2
Szybkość: 7
Może być używane jedynie przez Wojowników
Pieścimetal, po powrocie do Sigil (więcej w sekcji “Droga do Fortecy Żalu
Rozgrzeszyciel3-12+2Przyspiesza regenerację
TraK0: +2
Szybkość: 2
Może być używana jedynie przez Wojowników
Jeśli ukradniemy od Nadilina w Wielkiej Kuźni specjalny kwit (przedmiot należy ukraść, a następnie okazać kwit ponownie Nadilinowi, który wręczy nam maczugę).
Niebo i Ziemia2-20+3+2 do obrażeń obuchowych
+2 do siły
TraK0: +3
Szybkość: 2
Może być używana jedynie przez Wojowników
Może być używana jedynie przez Dobre postacie
Może być używana jedynie przez Bezimiennego
PodSigil (niewielka szansa, że wypadnie z Wielkiego Glabrezu, który pojawia się w PodSigil kiedy powrócimy do Miasta Drzwi)