Klucze
W grze Torment, aby otworzyć drzwi kluczem, musisz jedynie mieć go w swoim ekwipunku. W niektórych wypadkach klucz zniknie po użyciu, dzieje się tak wtedy, gdy nie jest dłużej potrzebny.
W Wieloświecie kluczem otwierającym przejście do portalu może być właściwie wszystko, od stosu rupieci po kawałek skóry ze spisanym nań żalem.
Opis | Lokacja | ||
![]() | Klucz do sali balsamowania | Ten długi, wąski klucz ma ucho w kształcie spirali i lekko zalatuje zapachem płynu do balsamowania. Wygląda na bardzo stary, a jego powierzchnię pokrywają liczne zadrapania. | Ei-Vene, Kostnica |
![]() | Klucz do sanktuarium Kostnicy | Ten ciężki klucz stanowi dziwne połączenie kości oraz niezidentyfikowanego krwistoczerwonego metalu. Jego ucho w kształcie nierównej litery C wygląda jakby miało się zaraz zacisnąć na ręce trzymającej go osoby. Używany jest do otwierania wewnętrznych bram w Kostnicy. | Na półce trzeciego piętra Kostnicy |
![]() | Klucz do sali przygotowań | Górna część klucza z brązu została wielokrotnie owinięta wokół siebie, tak że przypomina śrubę. Jeśli wierzyć Morte, klucz ten otwiera jedne z drzwi w sali przygotowań. | Zombie #782, Kostnica |
![]() | Klucz do Kostnicy | To duży, niewyszukany w kształcie, żelazny klucz. Z jakiegoś powodu, jego ponury wygląd przywołuje ci na myśl Kostnicę. | Soe, pierwsze piętro Kostnicy |
![]() ![]() ![]() | Czerwony kluczyk | Kluczyk ten należał do wartownika ze zbójeckiej bandy Wygłodzonych Psów, pełniącego straż w głównym holu Kamienicy Łotrów. To skromny rozmiarami kluczyk do ogniotrwałego sejfu, posiada jednak pewne zdobienia, które mogą sugerować, że klucz ten jest przedmiotem o szczególnym znaczeniu dla całej szajki Jazgotu Wygłodzonego Psa. | |
![]() ![]() | Klucz do portalu Vlaska | Delikatny szklany paciorek, zawierający reagenty potrzebne do jednokrotnego otworzenia pewnego portalu. W celu użycia, wystarczy go skruszyć. | Vlask, Plac Szmaciarzy |
![]() ![]() ![]() | Klucz do skrytki Iannisa | Wygląda na to, że ten gruby metalowy klucz otwiera skrytkę w biurze adwokata. | |
![]() ![]() ![]() ![]() | Klucz Ziem Umarłych | Ten ciężki żelazny klucz należał do Posępnego Hargrimma, kapłana-szkieleta Ziem Umarłych. | |
![]() ![]() ![]() ![]() | Klucz do magazynu w kamienicy | Ten zwykły żelazny klucz ma na sobie liczne zadrapania i odkształcenia – ślady wielokrotnego użycia. | |
Klucz z kamienicy | Ten mały, zwykły klucz wykonany jest z kutego żelaza i wydaje się nie mieć szczególnej wartości. | ||
![]() ![]() | Klucz do pokoju w Gmachu Rozrywki | Klucz do komnaty znajdującej się w obrębie Miejskim Gmachu Rozrywki. | |
![]() ![]() | Klucz Fineasza | To klucz do piwnicy Fineasza w Biurze do Spraw Szkodników i Zapobiegania Chorobom. | Klucz otrzymamy od Fineasza w Biurze ds. Szkodników w Ulu południowo-zachodnim |
![]() ![]() | Klucz do grobowca (4) | Klucz wydaje ci się dziwnie znajomy… kiedy go trzymasz, nagle jasne staje się dla ciebie jego przeznaczenie. Ma pozwolić ci na teleportację do jednej z wewnętrznych komnat grobowca, ale zrobi to jedynie wtedy, gdy użyjesz go w wejściowym korytarzu. Wewnątrz komnaty staje się bezużyteczny. Gdybyś mógł w jakiś sposób wrócić później do sali wejściowej, może udałoby się użyć klucza, by przenieść się w inne miejsce… | Cztery podobne klucze znajdziemy w Grobowcu Bezimiennego |
![]() ![]() | Ogon czaszkoszczura | Jest to ogon czaszkoszczura. | |
![]() ![]() | Zakrwawiona chusteczka | To jedwabna chusteczka z niewielką ilością krwi Kesai-Serris. | Klucz do składanego portalu uzyskany od Kesai-Serris w Przybytku |
![]() ![]() | Klucz snów | To zwykłe, czarne pióro, używane do kierowania Kreatorem Snów w Wielkiej Kuźni. | Klucz uzyskamy po wykonaniu zadań dla Nila Xandera w Wielkiej Kuźni |
![]() ![]() | Magiczny klucz do Baator | Symbol Sfery Baator umieszczony na kawałku ludzkiego ciała. Od tego upiornego artefaktu o postrzępionych krawędziach bije ostra woń spalenizny. Nosząc go przy sobie, masz gwarancję, że podczas twojej bytności w Sferze Baator praktykowane przez ciebie czary zachowają skuteczność. | Niedostępny, wycięty z gry |
![]() ![]() | Magiczny klucz do Tartaru | Symbol Sfery Tartaru umieszczony na kawałku ludzkiego ciała. Ten upiorny artefakt ma różowy odcień i jest bardzo zimny w dotknięciu, niemal jak sztaba lodu. Nosząc go przy sobie, masz gwarancję, że podczas twojej bytności w Sferze Tartaru praktykowane przez ciebie czary zachowają skuteczność. | |
![]() ![]() | Skóra żalów | Jest to strzęp twojej skóry, na którym zapisana została treść żalu. To niewielki wytarty pasek skóry, ale już sam rzut oka na ten upiorny rekwizyt przyprawia cię o drżenie. Płat skóry sprawia wrażenie cięższego, niżby sugerowały jego skromne rozmiary. | |