Ekwipunek Nordoma

Nordom jest jedyną postacią, która może korzystać z kuszy, bełtów i soczewek kontaktowych. Wszystkie dostępne przedmioty tego typu wylistowane zostały poniżej.

Głównym źródłem przedmiotów Nordoma są konstrukty w Rubikonie, Pieścimetal i dialogi z Bezimiennym (w których możemy ulepszyć na przykład animację Nordoma).

Broń

OpisLokacja

Kusze Nordoma
Obrażenia: Różne, w zależności od amunicji
Umagicznienie: +1
TraK0: +1
Szybkość: 10
Nordom

Soczewki

OpisLokacja
Okular NordomaTraK0: +1 do broni strzeleckich
Soczewka wrodzonej zajadłości+2 do obrażeń
TraK0: +2 do broni strzeleckich
Rubikon
Soczewka powiększająca+10 do wiedzy
-2 do obrażeń
Rubikon
Soczewka zamętu+2 do klasy pancerzaRubikon
Wysuwany wizjer+1 do obrażeń
TraK0: +2 do broni strzeleckich
Rubikon
Soczewka podwójnego widzenia+8 do obrażeń
TraK0: -2 do broni strzeleckich
Rubikon
Soczewka nietoperza(Przeklęty przedmiot)
Powoduje „Ociemniałość”
-4 do obrażeń
TraK0: -4 do broni strzeleckich
Rubikon
Soczewka bystrości+1 do obrażeń
+1 do rzutów obronnych przeciw czarom
+3 do wiedzy
TraK0: +1 do broni strzeleckich
Rubikon
Okular czasu+2 do klasy pancerza
+2 do klasy pancerza przeciw broniom strzeleckim
TraK0: +3 do broni strzeleckich
Rubikon
Soczewka horyzontu-50 do Wiedzy
TraK0: +5 do broni strzeleckich
Rubikon
„Optix”(Przeklęty mniejszy artefakt)
Przywołuje czar: „Otwarcie”
+2 do obrażeń
+15% do szansy na trafienie krytyczne
+1 do szczęścia
TraK0: +2 do broni strzeleckich
Rubikon
Gogle piwne(Przeklęty przedmiot)
Odurza użytkownika
Odporność na panikę
-1 do obrażeń
+10 do bazowych PŻ
TraK0: -1 do broni strzeleckich
Sklep Vrisziki, towary egzotyczne („poplamione soczewki”)
Soczewka utajnieniaOgranicza widoczność sylwetki użytkownika
+4 do klasy pancerza
+2 do klasy pancerza przeciw broniom strzeleckim
+2 do wszystkich rzutów obronnych
+50% do odporności na bronie strzeleckie
Rubikon

Bełty

CechyLokacja
Bełty do kuszy NordomaObrażenia: 2-5, kłute
TraK0: +1
Szybkość: 10
Domyślna broń Nordoma
Bełty nasycone kwasemObrażenia: 1-2, obuchowe
Specjalne właściwości:
6 obrażeń od kwasu przy uderzeniu
Szybkość: 10
Rubikon, Pieścimetal (wieża oblężnicza)
Bełty ZefiruObrażenia: 2-5, kłute
Umagicznienie: +1
TraK0: +1
Szybkość: 10
Rubikon, Pieścimetal (wieża oblężnicza)
Bełty AcheronuObrażenia: 2-5, obuchowe
Umagicznienie: +1
Specjalne właściwości:
Powoduje ogłuszenie
TraK0: +1
Szybkość: 10
Rubikon, Pieścimetal (wieża oblężnicza)
Skrzydlate bełtyObrażenia: 3-6, kłute
TraK0: +1
Szybkość: 5
Rozmowa z Nordomem (sugestia zwiększenia celności), Pieścimetal (wieża oblężnicza)
Ząbkowane bełtyObrażenia: 3-6, kłute
Umagicznienie: +1
TraK0: +1
Szybkość: 10
Rubikon, Pieścimetal (wieża oblężnicza)
Bełty Kesseka Pożeracza(Mniejszy artefakt)
Obrażenia: 4-8, kłute
Umagicznienie: +2
TraK0: +4
Szybkość: 5
Rubikon
Bełty skrzywieniaObrażenia: 2-9, kłute
Umagicznienie: +1
Specjalne właściwości:
2-9 obrażeń siecznych przy uderzeniu
Zwiększają szanse na trafienie krytyczne
TraK0: +1
Szybkość: 10
Rozmowa z Nordomem (jeśli zasugerujemy mu stworzenie tych bełtów Bezimienny zyska punkty złego charakteru)
Bełty „Reguły Trójek”Obrażenia: 6-15, kłute
Specjalne właściwości:
Przy uderzeniu grot rozdziela się na trzy
Szybkość: 10
Pieścimetal (wieża oblężnicza), Rubikon
Bełty świszczącej zagładyObrażenia: 4-16, obuchowe
Umagicznienie: +2
TraK0: +2
Szybkość: 10
Rubikon