Ekwipunek Nordoma
Nordom jest jedyną postacią, która może korzystać z kuszy, bełtów i soczewek kontaktowych. Wszystkie dostępne przedmioty tego typu wylistowane zostały poniżej.
Głównym źródłem przedmiotów Nordoma są konstrukty w Rubikonie, Pieścimetal i dialogi z Bezimiennym (w których możemy ulepszyć na przykład animację Nordoma).
Broń
Opis | Lokacja | ||
Kusze Nordoma | Obrażenia: Różne, w zależności od amunicji Umagicznienie: +1 TraK0: +1 Szybkość: 10 | Nordom |
Soczewki
Opis | Lokacja | ||
Okular Nordoma | TraK0: +1 do broni strzeleckich | – | |
Soczewka wrodzonej zajadłości | +2 do obrażeń TraK0: +2 do broni strzeleckich | Rubikon | |
Soczewka powiększająca | +10 do wiedzy -2 do obrażeń | Rubikon | |
Soczewka zamętu | +2 do klasy pancerza | Rubikon | |
Wysuwany wizjer | +1 do obrażeń TraK0: +2 do broni strzeleckich | Rubikon | |
Soczewka podwójnego widzenia | +8 do obrażeń TraK0: -2 do broni strzeleckich | Rubikon | |
Soczewka nietoperza | (Przeklęty przedmiot) Powoduje „Ociemniałość” -4 do obrażeń TraK0: -4 do broni strzeleckich | Rubikon | |
Soczewka bystrości | +1 do obrażeń +1 do rzutów obronnych przeciw czarom +3 do wiedzy TraK0: +1 do broni strzeleckich | Rubikon | |
Okular czasu | +2 do klasy pancerza +2 do klasy pancerza przeciw broniom strzeleckim TraK0: +3 do broni strzeleckich | Rubikon | |
Soczewka horyzontu | -50 do Wiedzy TraK0: +5 do broni strzeleckich | Rubikon | |
„Optix” | (Przeklęty mniejszy artefakt) Przywołuje czar: „Otwarcie” +2 do obrażeń +15% do szansy na trafienie krytyczne +1 do szczęścia TraK0: +2 do broni strzeleckich | Rubikon | |
Gogle piwne | (Przeklęty przedmiot) Odurza użytkownika Odporność na panikę -1 do obrażeń +10 do bazowych PŻ TraK0: -1 do broni strzeleckich | Sklep Vrisziki, towary egzotyczne („poplamione soczewki”) | |
Soczewka utajnienia | Ogranicza widoczność sylwetki użytkownika +4 do klasy pancerza +2 do klasy pancerza przeciw broniom strzeleckim +2 do wszystkich rzutów obronnych +50% do odporności na bronie strzeleckie | Rubikon |
Bełty
Cechy | Lokacja | ||
Bełty do kuszy Nordoma | Obrażenia: 2-5, kłute TraK0: +1 Szybkość: 10 | Domyślna broń Nordoma | |
Bełty nasycone kwasem | Obrażenia: 1-2, obuchowe Specjalne właściwości: 6 obrażeń od kwasu przy uderzeniu Szybkość: 10 | Rubikon, Pieścimetal (wieża oblężnicza) | |
Bełty Zefiru | Obrażenia: 2-5, kłute Umagicznienie: +1 TraK0: +1 Szybkość: 10 | Rubikon, Pieścimetal (wieża oblężnicza) | |
Bełty Acheronu | Obrażenia: 2-5, obuchowe Umagicznienie: +1 Specjalne właściwości: Powoduje ogłuszenie TraK0: +1 Szybkość: 10 | Rubikon, Pieścimetal (wieża oblężnicza) | |
Skrzydlate bełty | Obrażenia: 3-6, kłute TraK0: +1 Szybkość: 5 | Rozmowa z Nordomem (sugestia zwiększenia celności), Pieścimetal (wieża oblężnicza) | |
Ząbkowane bełty | Obrażenia: 3-6, kłute Umagicznienie: +1 TraK0: +1 Szybkość: 10 | Rubikon, Pieścimetal (wieża oblężnicza) | |
Bełty Kesseka Pożeracza | (Mniejszy artefakt) Obrażenia: 4-8, kłute Umagicznienie: +2 TraK0: +4 Szybkość: 5 | Rubikon | |
Bełty skrzywienia | Obrażenia: 2-9, kłute Umagicznienie: +1 Specjalne właściwości: 2-9 obrażeń siecznych przy uderzeniu Zwiększają szanse na trafienie krytyczne TraK0: +1 Szybkość: 10 | Rozmowa z Nordomem (jeśli zasugerujemy mu stworzenie tych bełtów Bezimienny zyska punkty złego charakteru) | |
Bełty „Reguły Trójek” | Obrażenia: 6-15, kłute Specjalne właściwości: Przy uderzeniu grot rozdziela się na trzy Szybkość: 10 | Pieścimetal (wieża oblężnicza), Rubikon | |
Bełty świszczącej zagłady | Obrażenia: 4-16, obuchowe Umagicznienie: +2 TraK0: +2 Szybkość: 10 | Rubikon |