Sztylety i krótkie miecze

ObrażeniaMod.SpecjalneLokacja
Skalpel1-3Szybkość: 2Towary Emorika, drugie piętro Kostnicy
Nóż Uhira1-3Szybkość: 1Pchnięty nożem ghul (Ziemie Umarłych)
Zardzewiały sztylet1-3Delikatny, Łamliwy
Szybkość: 2
Wiele lokacji
Stiletto niskiej jakości1-2Szybkość: 2Wiele lokacji
Stiletto1-3Szybkość: 1Wiele lokacji
Stiletto wysokiej jakości1-4Szybkość: 1Wiele lokacji
Srebrna szpilka do włosów1-2Szybkość: 1„Brama Zdrajców” (Klątwa)
Nóż1-3Szybkość: 2Wiele lokacji
Mały stalowy widelec1-2Szybkość: 2
Zakrzywiony nóż1-3Szybkość: 2Wiele lokacji
Nóż z zielonej stali1-4Szybkość: 1Wiele lokacji
Sztylet z zielonej stali2-5Szybkość: 1Wiele lokacji
Srebrny widelec1-2Szybkość: 2Jednouchy (Ul)
Sztylet biesiej krwi3-8Zatruwa przeciwnika
-4 do rzutów obronnych przeciw czarom
Wywołuje u posiadacza szał bojowy w czasie walki
TraK0: +2
Szybkość: 1
Administracja Klątwy, poziom 2 (Tartar)
Nóż Kaarlaca1-3Umożliwia zapamiętanie dwukrotnie więcej czarów z 1 poziomu maga
Szybkość: 1
Pieścimetal (jeśli Bezimienny ma dwie specjalizacje maga)
Runiczny miecz1-4+50% do odporności na magię
TraK0: -4
Szybkość: 1
Pieścimetal (jeśli Bezimienny ma pierwszą specjalizację maga – nie można zakupić jeśli Bezimienny też drugą specjalizację)
Miecz Wh’ynn2-7(Unikat, artefakt)
TraK0: +1
Szybkość: 1
Wycięte z gry
Szalony odłamek2-5+1Zatruwa ofiarę
Kruchy, łamliwy
TraK0: +1
Szybkość: 2
Galeria Sztuki i Osobliwości (Dzielnica Urzędnicza)
Pióro chaosu2-5+1Wywołuje panikę
Kruche, łamliwe
TraK0: +1
Szybkość: 2
Wycięte z gry
Kościany sztylet1-4+1+1 do obrażeń kłutych
TraK0: +1
Szybkość: 2
Wiele lokacji (Anze, Konall, towary Emorika, Mauzouleum, Ziemie Umarłych…)
Sztylet Adahna2-5+1TraK0: +1
Szybkość: 1
Adahn (Ciekwostki)
Cichociemny2-5+1+1 do obrażeń kłutych
+10% do krycia się
TraK0: +1
Szybkość: 1
Pieścimetal (jeśli Bezimienny ma jedną specjalizacje złodzieja – niedostępne jeśli ma obie)
Wdoworób3-7+2+2 do obrażeń kłutych
Zatruwa przeciwnika
+25% do odporności na trucizny
TraK0: +2
Szybkość: 1
Pieścimetal (jeśli Bezimienny ma dwie specjalizacje złodzieja)
Karbowany sztylet1-6+2+2 do obrażeń kłutych
TraK0: +2
Anze (Niższa Dzielnica), Kruszypięść (Klątwa)
Paznokieć Raveli2-7+2(Unikat, artefakt)
2-12 obrażeń od trucizny
TraK0: +2
Szybkość: 1
Ravela (Czarnokolcy Labirynt)
„Oświecenie”2-7+2+1 do obrażeń kłutych
+1 do charyzmy
+1 do klasy pancerza
TraK0: +2
Szybkość: 1
Keldor (Wielka Kuźnia)
Sztylet Porphatysu1-6+31-6 obrażeń od kwasu
Szał bojowy
TraK0: +3
Szybkość: 0
Administracja Klątwy (Tartar)
Widmowy sztylet1-6+3+3 do obrażeń kłutych
TraK0: +3
Szybkość: 2
Kruszypięść (Klątwa)
„Ostatni Ratunek”1-3+3(Przeklęty artefakt)
Delikatny, Łamliwy
Szybkość: 2
Wycięte z gry
Sztylet Niebiańskiego Ognia3-18+3+2 do klasy pancerza
+10 do odporności na ogień
+10% do odporności na obrażenia kłute
TraK0: +2
Szybkość: 3

Nie może być używany przez Kapłanów
Może być używany jedynie przez Praworządne Dobre postacie
Trias (Tartar)
Ostrze entropii3-23+2TraK0: +2
Szybkość: 7
Pieścimetal (w zamian za kostkę modronów, więcej w sekcji „Droga do Fortecy Żalu”)