Młoty

ObrażeniaMod.SpecjalneLokacja
Młot bojowy1-6Szybkość: 6
Młot1-6Szybkość: 6
Biegłość: Młoty
Może być używany jedynie przez Wojowników
Nadziak1-4Obrażenia: 1-4,
Szybkość: 6
Może być używany jedynie przez Wojowników
Młot ze srebrną głowicą1-4Szybkość: 6
Może być używany jedynie przez Wojowników
Młot dwuręczny niskiej jakości2-7Szybkość: 8
Może być używany jedynie przez Wojowników
Młot dobrej jakości2-5Szybkość: 6
Może być używany jedynie przez Wojowników
Młot dwuręczny1-8Szybkość: 8
Młot oburęczny wysokiej jakości1-10Szybkość: 8
Może być używany jedynie przez Wojowników
Siarkowy młot2-9+1+4 do obrażeń od ognia
+25% do odporności na ogień
TraK0: +1
Szybkość: 7
Może być używany jedynie przez Wojowników
Pieścimetal, Labirynt Gracza
Zaklęty młot2-9+1TraK0: +1
Szybkość: 7
Może być używany jedynie przez Wojowników
Wielu handlarzy (Anze, Kruszypięść, Pieścimetal), różne lokacje (Katakumby, Zatopione Ziemie)
Młot rozkruszania4-14+11-6 obrażeń od kwasu
TraK0: +2
Szybkość: 10
Może być używany jedynie przez Wojowników
Vriszika (Dzielnica Urzędnicza)
„Głupcobij”4-14+2TraK0: +2
Szybkość: 10
Może być używany jedynie przez Wojowników
Kruszypięść (Klątwa)
„Rozum”5-12+2+2 do obrażeń obuchowych
+1 do charyzmy
+1 do klasy pancerza
TraK0: +2
Szybkość: 6
Może być używany jedynie przez Wojowników
Może być używany jedynie przez Bogowców
Keldor (Wielka Kuźnia)
Ostrze Entropii3-23+2TraK0: +2
Szybkość: 7
Pieścimetal, po powrocie do Sigil (więcej w sekcji “Droga do Fortecy Żalu
Młot Niebiańskiego Ognia3-18+3+2 do klasy pancerza
+10 do obrażeń od ognia
+10% do odporności na obrażenia obuchowe
TraK0: +2
Szybkość: 3
Może być używana jedynie przez Praworządne Dobre postacie
Trias (możemy broń ukraść lub podnieść z jego zwłok, jeśli zdecydujemy się go zabić w Tartarze).