Edytor Świątyni Pierwotnego Zła odkryty po 12 latach… w polskiej łatce

Coś niesamowitego – jak donosi RPGCodex, po 12 latach od premiery produkcji Troika Games światło ujrzał edytor gry. I to dzięki polskiemu akcentowi.

Sami nie mieliśmy jeszcze okazji tego sprawdzić, ale to nie żart. Jak się okazuje, oficjalny edytor Świątyni był przez te wszystkie lata ukryty w polskiej wersji gry. O odkryciu możecie przeczytać tutaj. Na oficjalnym forum Codex zamieszczono również krótki poradnik odpalenia edytora:

  1. Na początek należy pobrać oficjalny polski patch 2.0.
  2. Następnie należy utworzyć pusty folder, a w nim stworzyć plik tekstowy „ChangeLog.txt”.
  3. Odpalamy patch i instalujemy go we wspomnianym folderze.
  4. Po instalacji pojawi się w nim plik WorldEd.Exe.
  5. Plik WorldEd.exe kopiujemy do naszej instalacji ToEE.
  6. Możemy teraz uruchomić edytor.
  7. Gratulacje. Macie teraz możliwość tworzenia przygód na silniku Świątyni Pierwotnego Zła.

RPGCodex stworzył również specjalne podforum poświęcone modowaniu produkcji.


Aktualizacja: edytor przetestowany – działa bez zarzutów. Jeżeli zastanawiacie się, jak wygląda to w praktyce, poniżej kilka zrzutów ekranu.

[av_gallery ids=’2072,2073,2074′ style=’thumbnails’ preview_size=’portfolio’ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb’ thumb_size=’portfolio’ columns=’5′ imagelink=’lightbox’ lazyload=’avia_lazyload’ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-27c1yf’]