Edytor Świątyni Pierwotnego Zła odkryty po 12 latach… w polskiej łatce
Coś niesamowitego – jak donosi RPGCodex, po 12 latach od premiery produkcji Troika Games światło ujrzał edytor gry. I to dzięki polskiemu akcentowi.
Sami nie mieliśmy jeszcze okazji tego sprawdzić, ale to nie żart. Jak się okazuje, oficjalny edytor Świątyni był przez te wszystkie lata ukryty w polskiej wersji gry. O odkryciu możecie przeczytać tutaj. Na oficjalnym forum Codex zamieszczono również krótki poradnik odpalenia edytora:
- Na początek należy pobrać oficjalny polski patch 2.0.
- Następnie należy utworzyć pusty folder, a w nim stworzyć plik tekstowy „ChangeLog.txt”.
- Odpalamy patch i instalujemy go we wspomnianym folderze.
- Po instalacji pojawi się w nim plik WorldEd.Exe.
- Plik WorldEd.exe kopiujemy do naszej instalacji ToEE.
- Możemy teraz uruchomić edytor.
- Gratulacje. Macie teraz możliwość tworzenia przygód na silniku Świątyni Pierwotnego Zła.
RPGCodex stworzył również specjalne podforum poświęcone modowaniu produkcji.
Aktualizacja: edytor przetestowany – działa bez zarzutów. Jeżeli zastanawiacie się, jak wygląda to w praktyce, poniżej kilka zrzutów ekranu.
[av_gallery ids=’2072,2073,2074′ style=’thumbnails’ preview_size=’portfolio’ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb’ thumb_size=’portfolio’ columns=’5′ imagelink=’lightbox’ lazyload=’avia_lazyload’ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-27c1yf’]