Tyranny ‒ izometryczny cRPG, w którym zło zwyciężyło
Obsidian Entertainment (we współpracy z Paradox Interactive) zaskoczył chyba wszystkich i zapowiedział kolejne cRPG. Zaskoczenie tym większe, że jego premiera odbędzie się jeszcze w tym roku.
Tyranny ma być autorskim projektem osadzonym w otwartym świecie i cechującym się nieliniową rozgrywką. Prace nad grą rozpoczęły się jeszcze na początku 2014 roku, a sam koncept, w którym gracz wciela się w przedstawiciela sił zła, towarzyszył Obsidianowi od dawna.
Dyrektorem projektu jest Brian Heins, który pracował wcześniej przy South Park: The Stick of Truth.
Zarys fabuły
[av_video src=’https://www.youtube.com/watch?v=yc-WqIRNDKY’ format=’16-9′ width=’16’ height=’9′ custom_class=” av_uid=’av-2c8vbp’]Wojna między porządkiem a chaosem się skończyła ‒ siły ciemności dowodzone przez suzerena Kyrosa zwyciężyły. Bezlitosne armie zła zdominowały świat, a jego mieszkańcy muszą odnaleźć się w nowej roli w rozdartym wojną królestwie.