Zgodnie z obietnicą złożoną w aktualizacji 30, rozpoczynamy spotkania z członkami załogi pracującej nad Eternity. Dziś krótki wywiad z programistą Steve’em...
Czytaj więcej
Tłumaczenie wywiadu z Chrisem Avellone przeprowadzonego przez serwis Gameranx. Ian Miles Cheong: W końcu przygotowałem pytania, które chcę ci zadać. Przepraszam,...
Czytaj więcej
Dzisiejsza aktualizacja miała dotyczyć realiów świata Eternity – postanowiłem jednak skoncentrować się na temacie rozwoju głównego wątku fabularnego gry. Nie...
Czytaj więcej
Dzisiejsza aktualizacja będzie się różnić od poprzednich newsów – ma na celu pokazanie wam, czym dokładnie zajmujemy się w studio....
Czytaj więcej
Porozmawiajmy o projektowaniu zbroi. Na pierwszy rzut oka, temat zbroi nie wydaje się szczególnie istotny – ot, jeden z wielu...
Czytaj więcej
W 48. aktualizacji Pillars of Eternity Josh Sawyer opowie o postępach i przebiegu prac nad produkcją projektu. Josh Sawyer: Jesteśmy...
Czytaj więcej
Nie jest tajemnicą, że Eternity to gra inspirowana kilkoma settingami opartymi na systemie A/D&D. Wszystkim wiadomo również jak prezentuje się...
Czytaj więcej
Project: Eternity to roboczy tytuł autorskiej produkcji Obsidian Entertainment, studia założonego przez pracowników starego Black Isle, mającego na swoim koncie wiele...
Czytaj więcej
Za 20 godzin zakończy się bardzo udany kickstarter Obsidian Entertainment. Około godziny 2:00 rano (środa) dowiemy się, ile ostatecznie pieniędzy otrzyma...
Czytaj więcej
Tłumaczenie odpowiedzi Tima Caina na pytania zebrane z różnych forów związanych z Project: Eternity. Ockert van der Westhuysen: Wsparłbym projekt,...
Czytaj więcej