Eurogamer opublikował pierwszy screen z Projektu Eternity, a Josh Sawyer w międzyczasie zajął się aktualizowaniem historii świata Eternity. Wszystko jak zwykle znajdziecie...
Czytaj więcej
W drugiej części kontynujemy tłumaczenie pojęć i miejsc związanych ze światem Eternity. Tym razem dowiecie się co nieco o Wolnym...
Czytaj więcej
Ostatnia aktualizacja tłumaczenia kilku ważnych terminów i informacji ze świata Eternity. Tym razem trochę o bogini płomienia Magran, orlanach – karłowatych...
Czytaj więcej
Powoli zbierając i reorganizując ostatnie informacje dotyczące Eternity, zrekonstruowaliśmy dział Klas Bohaterów. Łącznie, razem ze sfinansowanymi klasami mamy już 9 oficjalnie...
Czytaj więcej
Świetne wiadomości – Eternity zostanie przetłumaczone na język polski, mamy informacje o klasach postaci i tapetę, która poniekąd przedstawia różnorodność bohaterów...
Czytaj więcej
Dusze, supermoce, setting fantasy, dojrzała tematyka… To tylko niektóre wielkie idee leżące u podstaw Pillars of Eternity, jego fabuły i...
Czytaj więcej
Tym razem dobrze nam znany Chris Avellone opowie o czterdziestych pierwszych urodzinach, które ostatecznie okazały się czterysta drugimi, ponarzeka trochę...
Czytaj więcej
Następna aktualizacja Project: Eternity dotyczy autorskiej rasy godlike (przyjmiemy tłumaczenie „boscy”) oraz opcji wyboru trybów gry. W aktualizacji Josha Sawyera...
Czytaj więcej
W tym tygodniu czekają nas kolejne aktualizacje Eternity. Josh Sawyer, Tim Cain i Chris Avellone będą kolejno umieszczać informacje i...
Czytaj więcej
Obsidian Entertainment zdecydował o wyborze silnika Unity przy produkcji swojej nowej gry cRPG. Z podobnej technologii korzysta już Brian Fargo...
Czytaj więcej