Project: Eternity – nowe materiały graficzne i prezentacja na GDC

W tym tygodniu mamy dla Was mnóstwo nowych materiałów graficznych od Brandona Adlera i Josha Sawyera. Pierwsze pochodzą z ostatniej aktualizacji Project: Eternity, a ostatnie z Game Developers Conference.


 Źródło: Update #68: Art

Obszary

Na początek dwa obrazki przedstawiające dzikie tereny. Chociaż obszar ten wydaje dziś gęste listowie, w przeszłości był miejscem przerażających pożarów wywołanych przez smoki. Olbrzymie połacie ziemi zostały wypalone, a teraz na nowo ożywają.

Kaplica bogini łowów

Smoczy szkielet w bujnej roślinności

Koncepty

Kaz i Polina ciężko pracowali nad konceptami dla naszych obecnych i przyszłych kroków milowych.

Polina koncentrowała się na tworzeniu wizerunku i klimatu naszego kolejnego wielkiego miasta – Bliźniaczych Wiązów [ang. Twin Elms] – unikalnego połączenia zrujnowanej architektury starożytnej cywilizacji z warstwą budowli glanfantyjskich inspirowanych kulturą wikingów.

Glanfantyjska architektura wbudowana w starożytne ruiny

Szkice Bliźniaczych Wiązów

Podczas gdy Polina pomagała w planowaniu przyszłości, Kaz mocno zakorzenił się w naszym mega lochu – Nieskończonych Ścieżkach Od Nuy. Spójrzcie na jego pracę.

Engwitańskie rekwizyty Od Nuy

Potwory

Jednym z potworów, które ostatnio zostały zaprojektowane są trolle. Możecie zobaczyć kilku z osobników w obszarze poniżej.


Konferencja GDC

Dodatkowo na Game Developers Conference, Josh Sawyer przedstawił nowe materiały graficzne. Wszystkie zobaczycie na tej prezentacji. Oto kilka z nich: