Project: Eternity – nowe materiały graficzne i prezentacja na GDC
W tym tygodniu mamy dla Was mnóstwo nowych materiałów graficznych od Brandona Adlera i Josha Sawyera. Pierwsze pochodzą z ostatniej aktualizacji Project: Eternity, a ostatnie z Game Developers Conference.
Źródło: Update #68: Art
Obszary
Na początek dwa obrazki przedstawiające dzikie tereny. Chociaż obszar ten wydaje dziś gęste listowie, w przeszłości był miejscem przerażających pożarów wywołanych przez smoki. Olbrzymie połacie ziemi zostały wypalone, a teraz na nowo ożywają.
Kaplica bogini łowów
Smoczy szkielet w bujnej roślinności
Koncepty
Kaz i Polina ciężko pracowali nad konceptami dla naszych obecnych i przyszłych kroków milowych.
Polina koncentrowała się na tworzeniu wizerunku i klimatu naszego kolejnego wielkiego miasta – Bliźniaczych Wiązów [ang. Twin Elms] – unikalnego połączenia zrujnowanej architektury starożytnej cywilizacji z warstwą budowli glanfantyjskich inspirowanych kulturą wikingów.
Glanfantyjska architektura wbudowana w starożytne ruiny
Szkice Bliźniaczych Wiązów
Podczas gdy Polina pomagała w planowaniu przyszłości, Kaz mocno zakorzenił się w naszym mega lochu – Nieskończonych Ścieżkach Od Nuy. Spójrzcie na jego pracę.
Engwitańskie rekwizyty Od Nuy
Potwory
Jednym z potworów, które ostatnio zostały zaprojektowane są trolle. Możecie zobaczyć kilku z osobników w obszarze poniżej.
Konferencja GDC
Dodatkowo na Game Developers Conference, Josh Sawyer przedstawił nowe materiały graficzne. Wszystkie zobaczycie na tej prezentacji. Oto kilka z nich: