Właśnie ruszyła wersja alfa systemu, która zawiera krótką sekwencję wprowadzającą w fabułę Torment: Tides of Numenera.
Cała sekwencja testowa dotyczy wyłącznie skryptowanych interakcji i mechaniki dialogu, jednocześnie wprowadzając graczy w dość rozbudowany system konwersacji. Oprócz skromnej zawartości wizualnej w tle usłyszymy znajomego kompozytora – Marka Morgana.
Dostęp do wersji Alfa możliwy jest z pozycji strony donatorów, dla osób, które wsparły projekt na konkretną kwotę (w zależności od poziomu nagród). Wystarczy wygenerować i aktywować klucz do platformy Steam.
Więcej...
Jakie są Wasze wrażenia z alfa testów? Mnie gra od razu przytłoczyła swoim klimatem - pomimo dość ograniczonej na razie warstwy wizualnej oddziałuje na wyobraźnię plastycznymi opisami, które podkreśla ponura muzyka. Widać, że zespół przywiązuje ogromną wagę do nieliniowości i swobody działań - tak jak powinno być w prawdziwym erpegu. B)
Wrażenia z alfa testów
Moderatorzy: Moderator, Global Moderator
- black_cape
- Redakcja
- Posty: 146
- Rejestracja: czw paź 25, 2012 9:53 pm
- Lokalizacja: Shra'kt'lor
Wizualnie styl przypomina mi bardziej stare Fallout'y (co nie jest wadą), ale to pewnie kwestia klimatu Sci-Fi. Muzyka świetna, dźwięki otoczenia przywodzą na myśl Tormenta (coś w tle kapie, coś zgrzyta, coś lekko dudni), dialogi bardzo in plus.Jakie są Wasze wrażenia z alfa testów? Mnie gra od razu przytłoczyła swoim klimatem - pomimo dość ograniczonej na razie warstwy wizualnej oddziałuje na wyobraźnię plastycznymi opisami, które podkreśla ponura muzyka. Widać, że zespół przywiązuje ogromną wagę do nieliniowości i swobody działań - tak jak powinno być w prawdziwym erpegu. B)
Zauważyłem też, że otoczenie się zmienia w zależności od sposobu gry (np wykorzystywanie siły "ubarwia" pomieszczenie na agresywny kolor) - ale to pewnie dotyczyć będzie tylko intro.
Szczerze mówiąc, jeszcze nie załapałem tego systemu dialogowego, kiedy należy rozdysponować punkty, aby zwiększyć powodzenie, ale pewnie to kwestia przyzwyczajenia. Czekam na dalsze fragmenty. Jest potencjał
Mechanika udziwniona? Nic takiego nie słyszałem, ale mniejsza o to...
Chciałem się Was zapytać, czy nie możecie nagrać filmiku, ktòry by pokazywał jak postać się zachowuje podczas chodzenia np. Test na kliknięcie zaraz przy postaci po kolei w ròżnych kierunkach, pòżniej analogicznie kliknięcia daleko od postaci itp. Taki test mechaniki poruszania. Z tego co widziałem to wszystko wygląda świetnie no i morza tekstu, to jest właśnie to na co czekany.
Chciałem się Was zapytać, czy nie możecie nagrać filmiku, ktòry by pokazywał jak postać się zachowuje podczas chodzenia np. Test na kliknięcie zaraz przy postaci po kolei w ròżnych kierunkach, pòżniej analogicznie kliknięcia daleko od postaci itp. Taki test mechaniki poruszania. Z tego co widziałem to wszystko wygląda świetnie no i morza tekstu, to jest właśnie to na co czekany.
Mechanika może będzie obca, ale nie powinna być skomplikowana. Tutaj art. black_cape o wyzwaniach:dunio1 pisze:A ja mam obawy co do mechaniki nowego tormenta. Z materiałów na stronie wnioskuję że będzie dużo bardziej skomplikowana, i udziwniona, oby z tym nie przegięli.
http://grimuar.pl/torment/zarys-koncepcji-wyzwan
To pytanie przerzucę do black_capeChciałem się Was zapytać, czy nie możecie nagrać filmiku, ktòry by pokazywał jak postać się zachowuje podczas chodzenia
Tutaj ktoś nagrał polską część intro:
https://www.youtube.com/watch?v=RxjOB3oCzg0
A tu pełna alpha z komentarzem jakiegoś youtubera.
https://www.youtube.com/watch?v=s9vaYMmrS4c
Apropo mechaniki poruszania, to jest jeden dziwny element, o ile bieganie jest fajne (dynamiczne, nie jednostajne), o tyle chodzenie jest trochę "śmieszne", ale pewnie to dopracują.
Cały artykuł pisany jest z pozycji alfy. Posiadanie dostępu do alfy, a nagrywanie do tego filmu to dwie inne kwestie (nie jesteśmy przyzwyczajeni do zgrywania filmów video, pod tym względem zresztą nasz kanał na youtube jest dość skromny i dużo się tu raczej nie zmieni w najbliższym czasie - chyba że w kręgu redakcyjnym znajdą się zainteresowani).
- black_cape
- Redakcja
- Posty: 146
- Rejestracja: czw paź 25, 2012 9:53 pm
- Lokalizacja: Shra'kt'lor
Chętnie bym nagrała taki gameplay, ale mam nie najlepszy sprzęt, przez co ruchy postaci są... nie do końca płynne. :v Ale pewnie i tak byłoby to niewiele więcej niż na podlinkowanych w temacie filmikach.
- momoka1234
- Początkujący
- Posty: 1
- Rejestracja: sob sie 22, 2015 7:07 am
pod tym względem zresztą nasz kanał na youtube jest dość skromny i dużo się tu raczej nie zmieni w najbliższym czasie.
gclub casino
gclub casino
Oficjalnych wymagań nie ma, póki co ta alfa sprawdza też jak to właśnie wygląda na różnych konfiguracjach/systemach. W moim przypadku nie ma problemów, z drugiej strony ja mam całą konfigurację sprzętową ustawioną do pracy (sprzęt dobrej klasy).jasniak pisze:Właśnie... Ciekawe jakie są wymagania alfy?
Prawdopodobnie bliżej bety te wymagania się wykrystalizują. Black_cape, jaki ty właściwie masz sprzęt? Może to coś podpowie.
Tutaj chyba zabrakło jakiejś treścipod tym względem zresztą nasz kanał na youtube jest dość skromny i dużo się tu raczej nie zmieni w najbliższym czasie.
Większość osòb, ktòrej maja dostęp do alfa testòw, ma dobry sprzęt w końcu było ich stać na większą dotację, to nie sztuka zrobić grę aby działała dobrze na wypasionym sprzęcie. Tym bardziej dziwne było by testowanie kompatybilności sprzętowej tylko ludzi, ktòrych stać na większą dotację.Oficjalnych wymagań nie ma, póki co ta alfa sprawdza też jak to właśnie wygląda na różnych konfiguracjach/systemach.
Wiesz, nie do końca; alfa jako tako to bodaj było swego czasu w kwocie 10$ (dla napaleńców zza oceanu to nie jest tak wiele). Wiele osób (właściwie również my, w związku z pracą przy tłumaczeniu intro) dostęp do alfy dostało za darmo.jasniak pisze:Większość osòb, ktòrej maja dostęp do alfa testòw, ma dobry sprzęt w końcu było ich stać na większą dotację, to nie sztuka zrobić grę aby działała dobrze na wypasionym sprzęcie. Tym bardziej dziwne było by testowanie kompatybilności sprzętowej tylko ludzi, ktòrych stać na większą dotację.Oficjalnych wymagań nie ma, póki co ta alfa sprawdza też jak to właśnie wygląda na różnych konfiguracjach/systemach.
Co do wymagań, wydaje się, że będą zbliżone lub ciut wyższe od Pillars of Eternity, ale czas pokaże.
Apropo drugiego alfa-testu, nasze krótkie wrażenia + filmik losowego youtubera:
http://grimuar.pl/torment/drugi-alfa-te ... towarzysze
Faktycznie, zapowiada się ciekawie
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość