Strona 1 z 1
Zapowiedź Pillars of Eternity
: śr gru 11, 2013 12:22 am
autor: Darnath
Odp: Zapowiedź Pillars of Eternity
: śr gru 11, 2013 1:04 am
autor: Ghoster
"Project Eternity" podobało mi się bardziej. ;c
Bardzo fajnie wygląda, jak taki dzisiejszy Baldurs - w końcu jakaś dzisiejsza gra, na której wygląd nie można narzekać, chociaż przyznam, że ten wybuch ze znikającymi postaciami mnie trochę rozwalił; z chęcią zobaczyłbym w tej grze jakiś dobry system fizyczny, który zajmowałby się ragdollami.
Odp: Zapowiedź Pillars of Eternity
: śr gru 11, 2013 1:25 am
autor: Darnath
Mnie tam Project: Eternity kojarzył się z jakimś futurystycznym programem przedłużania życia. Logo zresztą podoba mi się teraz znacznie bardziej.
Gameplay nie pokazał wiele, ale:
+ Szczegółowe postacie;
+ Modele potworów;
+ Środowiska (widać różnorodność);
- to o czym wspomniałeś, nie spodobały mi się znikające zwłoki
Odp: Zapowiedź Pillars of Eternity
: śr gru 11, 2013 4:01 pm
autor: ArhibaldWest
Na razie jak najbardziej na plus. Czuć oldskul. A odnośnie tej sytuacji opisanej przez was to czasem w tym ujęciu nie było tak, że "ofiary" zostały odrzucone na bok (choć mogli by się pokusić o lepszy silnik fizyczny) i rozpadły się na kawałki?
Odp: Zapowiedź Pillars of Eternity
: śr gru 11, 2013 7:24 pm
autor: Ghoster
Raczej najpierw zamieniły się w kawałki mięsa, które potem odleciały na boki. Myślę, że nawet zwykły, stary Havoc zrobiły dobrze tym ragdollom, a w końcu trochę kasy na kickstarterze się dorobili.
Odp: Zapowiedź Pillars of Eternity
: śr gru 11, 2013 8:48 pm
autor: ArhibaldWest
Fakt, moje przeoczenie. Mam nadzieję, że zostanie to poprawione i będzie bardziej realistyczne.
Odp: Zapowiedź Pillars of Eternity
: ndz gru 15, 2013 3:09 am
autor: Darnath
Raczej najpierw zamieniły się w kawałki mięsa, które potem odleciały na boki.
Z tego co pamiętam krytyk w Icewind Dale też zamieniał przeciwnika w lewitujące szczątki. Czas leci, nic się nie zmienia