Mamy dziś dla was tłumaczenie fragmentów wywiadu, którego udzielił niedawno Colin McComb rosyjskiemu serwisowi RPGNuke. Colin dzieli się w nim przemyśleniami dotyczącymi m.in. możliwych następców T:ToN, (nieco mniej) możliwych nowych...
Jak poinformował w zwięzłej aktualizacji na Kickstarterze Kevin Saunders, zbiórka funduszy na Gardło [ang. Gullet] George’a Zietsa zakończyła się wczoraj sukcesem. Obszar otrzymał priorytet „A” i z całą już pewnością...
W dzisiejszej aktualizacji: Adam Heine opublikował pierwszą z nowel antologii „From the Depths” (fragment w rozwinięciu), zbiórka na „Gardło” została przedłużona do 31 października, Monte pokazuje światu, jak grać w...
W dzisiejszej aktualizacji dowiemy się więcej na temat aktualnego celu finansowego, poznamy historię upiornego Ossiphagan oraz przyjrzymy się bliżej systemowi rozwoju postaci. Na koniec autorzy zostawili nam bonus w postaci...
Twórcy Tormenta po dłuższej przerwie powracają z garścią nowych informacji. W trzydziestej drugiej aktualizacji T:ToN poznamy działanie nowego portalu dla donatorów, dowiemy się, jaki niezrealizowany (jeszcze) projekt George Ziets ukrył...
Brian Fargo i spółka opublikowali pierwsze zrzuty ekranu oraz krótki film z Torment: Tides of Numenera. Jest klimatyczna oprawa wizualna, muzyka (najpewniej mistrza Morgana) i nacisk na narrację. Przypomnijmy, że produkcja jest tematycznym dziedzictwem Planescape:...
W drugiej części 31. aktualizacji T:ToN poznamy losy okrutnego plemienia Tabaht oraz dowiemy się nieco więcej na temat najbardziej zagadkowego towarzysza w grze ‒ Zabawki. Na podstawie: 2/2 Starting to Ramp...
W niedawnej rozmowie z członkami zespołu inXile RPGCodex poruszył m.in. temat różnic między Planescape: Torment i Torment: Tides of Numenera. Poniżej możecie przeczytać ekstrakt najciekawszych kwestii, które pojawiły się w...
George Ziets opowiada o swojej nowej roli głównego projektanta obszarów Torment: Tides of Numenera. W trzydziestej aktualizacji produkcji znajdziecie również szkic Daniela Kima przedstawiający Rozkwit. TL;DR: George Ziets wraca do...
W 29. aktualizacji Torment: Tides of Numenera, podążając przez Zegar Kali, bagna chemicznego osadu sprzed eonów i niebezpieczne równiny, trafiamy na ziemie Protektoratu Sagusa. Po dzielnicach i zakamarkach Klifów Sagusa,...