Wątpliwość dot. towarzyszy

Ostatnie nowości, aktualizacje i ciekawe informacje o produkcji.

Moderatorzy: Moderator, Global Moderator

Awatar użytkownika
Gorn
Współsłowiec
Współsłowiec
Posty: 32
Rejestracja: sob mar 23, 2013 10:41 pm

Może odbierzecie to jako szukanie dziury w całym, ale w ostatnich wieściach dotyczących między innymi pokazu prasowego gry, pada informacja, że będzie sześciu dostępnych towarzyszy.
Jest to o tyle dziwne, że według osiągniętych na kickstarterze celów, twórcy jasno zobowiązali się do stworzenia dziewięciu, tak też widniało na wiki tormenta. Pytałem jednego z dziennikarzy czy to jest pewna informacja, to potwierdził i powiedział nawet, że autorzy wymienili tę szóstkę.
Coś przeoczyłem, czy inxile machnęło reką na to, co obiecywali podczas kampanii kickstarterowej? To byłoby dość słabe, zwłaszcza, bez żadnej informacji, że "no sorry, ale nie dało rady".
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Mamy informacje o co najmniej o siedmiu towarzyszach: Rhin, Erritis, Matkina, "Zabawka", Aligern, Callistege, Tybir.
Dwójka towarzyszy może być równie dobrze ukryta w niedostępnej części (dla prasy) gry. Faktycznie, towarzyszy powinno być dziewięciu, ale nie jest pewne, czy tego nie ucięli/ograniczyli.

Z drugiej strony, nie jest powiedziane, jaką formę będzie miała ostatnia dwójka (jeśli będzie). Nie wiem czy twórcy chcieliby na tym etapie zdradzać wszystkie aspekty fabuły. Bądź co bądź podanie do wiadomości publicznej wszystkich bohaterów byłoby wielkim spoilerem. I tak znamy ich zbyt wielu, jak na moje ;)

Że jeszcze edytuję i dodam: hmm, mogli doliczyć Ducha z początku gry jako 8'ego... errr. Faktycznie coś może nie grać.
Awatar użytkownika
jasniak
Opłakujący Posty
Opłakujący Posty
Posty: 38
Rejestracja: sob sie 03, 2013 11:48 pm

Ja mam coraz większe wątpliwości co do całej produkcji...
Awatar użytkownika
Gorn
Współsłowiec
Współsłowiec
Posty: 32
Rejestracja: sob mar 23, 2013 10:41 pm

No mam nadzieję, że ten typek z GOLa coś źle zrozumiał, czy nie mówią wszystkiego twórcy. W każdym razie byłoby bardzo nieładnie obiecać 9tkę, a dać 6kę.

Jasniak, a czym się martwisz. Akurat zapowiedzi wyglądają coraz bardziej zachęcająco :D
Awatar użytkownika
jasniak
Opłakujący Posty
Opłakujący Posty
Posty: 38
Rejestracja: sob sie 03, 2013 11:48 pm

Z recenzji które czytałem wynika, że nie ma leksykonu/dziennika chociażby takiego jak w PST. Portrety przypominają te z Baldura a nie PST gdybym chciał wspierać następce Baldura to bym to zrobił. Prawdopodobnie wykroili towarzyszy którzy byli i tak obiecani. Miała być możliwość czytania tekstu/dialogów w dowolnym momencie gry, podobno nie ma. I jeszcze wiele innych drobnostek, tak że mam mieszane uczucia.
Awatar użytkownika
Gorn
Współsłowiec
Współsłowiec
Posty: 32
Rejestracja: sob mar 23, 2013 10:41 pm

No większość z tego co mówisz, to są pierdółki w porównaniu do dobrych wieści które zewsząd płyną.
Awatar użytkownika
jasniak
Opłakujący Posty
Opłakujący Posty
Posty: 38
Rejestracja: sob sie 03, 2013 11:48 pm

To "pierdułku" decydują o tym czy gra jest grywalna i wspominana przez dekady. Tak że mam o co się bać, oni dali nam zarys według którego miała być zrobiona gra. Dlatego ja i inni im zaufaliśmy i to my jesteśmy głównymi inwestorski tego projektu. Nasz głos powinieć się dla nich liczyć najbardziej. To że gra miała by się nie sprzedać bo komuś na konsole się coś nie podoba to powinna być zupełnie inna sprawa.
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Gorn pisze:Może odbierzecie to jako szukanie dziury w całym, ale w ostatnich wieściach dotyczących między innymi pokazu prasowego gry, pada informacja, że będzie sześciu dostępnych towarzyszy.
Miałeś rację. Według tej wiadomości na forum inXile kilku bohaterów zostało wyciętych. Pewnie spróbujemy o tym napisać więcej przez weekend.
Awatar użytkownika
Gorn
Współsłowiec
Współsłowiec
Posty: 32
Rejestracja: sob mar 23, 2013 10:41 pm

Bez urazy jasniak, ale to, ze portrety sa w innym stylu niz chciales, nie ma mozliwosci czytania w dowolnym momencie dialogow, czy nie ma jakiegos kompedium (bo standardowy dziennik przeciez jest) to sa pierdolki, ktore absolutnie nie decyduja o tym czy gra bedzie wybitna. To raczej fabul, konstrukcja towarzyszy, wybory i ich konsekwencje, czy jakosc tekstu pisanego o tym zdecyduja, a tu nie ma przeslanek, ze jest gorzej niz obiecywali.

Natomiast wyciecie obiecanych towarzyszy nie sprawi, ze gra traci szanse na bycie wybitna, zwlaszcza jesli prawda jest, ze poswiecili to kosztem wiekszej rozbudowy tych 6 ktorzy sa w grze. ALE jest to zwykle, paskudne oszustwo, ktore powinno byc napietnowane i gdybym byl osoba wspierajaca gry na kickstarterze, wiecej bym inexile nie wsparl gotowka.

A ze nie jestem backerem, no to coz, po prostu troche zenada i szkoda po prostu, ale kupie dlc jak wyjdzie.
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Portrety Tormenta ciężko byłoby tak naprawdę odwzorować (są wyjątkowo specyficzne). Nie powiedziałbym też, że obecne portrety w grze przypominają Wrota Baldura. Mają kompletnie inny styl.

@Gorn z drugiej strony, wiele progów finansowych Pillars of Eternity okazało się w wersji końcowej rozczarowaniem (Twierdza Gracza), przynajmniej w stosunku do tego, jak były reklamowane w swoim czasie. Więc jeśli wybrali quality over quantity, to dobrze, tylko...
...mnie w tym wszystkim zaskakuje to, że nie jest to informacja podana otwarcie (w jakiejś aktualizacji, z uzasadnieniem twórców etc.). Teraz do pozytywnego PRu jaki budowali ostatni miesiącami, dojdzie rozczarowanie darczyńców.
Awatar użytkownika
jasniak
Opłakujący Posty
Opłakujący Posty
Posty: 38
Rejestracja: sob sie 03, 2013 11:48 pm

Gorn pisze:Bez urazy jasniak, ale to, ze portrety sa w innym stylu niz chciales, nie ma mozliwosci czytania w dowolnym momencie dialogow, czy nie ma jakiegos kompedium (bo standardowy dziennik przeciez jest) to sa pierdolki, ktore absolutnie nie decyduja o tym czy gra bedzie wybitna. To raczej fabul, konstrukcja towarzyszy, wybory i ich konsekwencje, czy jakosc tekstu pisanego o tym zdecyduja, a tu nie ma przeslanek, ze jest gorzej niz obiecywali.

Natomiast wyciecie obiecanych towarzyszy nie sprawi, ze gra traci szanse na bycie wybitna, zwlaszcza jesli prawda jest, ze poswiecili to kosztem wiekszej rozbudowy tych 6 ktorzy sa w grze. ALE jest to zwykle, paskudne oszustwo, ktore powinno byc napietnowane i gdybym byl osoba wspierajaca gry na kickstarterze, wiecej bym inexile nie wsparl gotowka.

A ze nie jestem backerem, no to coz, po prostu troche zenada i szkoda po prostu, ale kupie dlc jak wyjdzie.
Tu nie chodzi o to czego ja chciałem ale czego my ludzie wspierający ten projekt chcieliśmy. Chcieliśmy coś co dorówna PST a sorry ale jeżeli w tamtych latach dało się zrobić "jakieś kompedium" (jak to nazywasz) to tym bardziej teraz nie powinno być z tym problemu, tak jak i np możliwością własnych notatek w dzienniku albo na mapie (tak w PST była 18lat temu tak możliwość). Czyżby na konsole były z tym problemy? Na zamkniętym oficjalnym forum ich rozliczać z ich obietnic. Przyczepiłeś się do portretów to wyobraź sobie Fallouta 1 czy 2 z interfejsem z PST no sorry nie pasuje. Chociaż akurat portrety mogę przeboleć ale całej reszty nie.
Jak coś obiecujesz to się z tego wywiązujesz.
Obrazek
Zebrali ponad 5 milionów!

Mimo, że jest wiele cięć które mocno irytują to mam jeszcze cień nadziei, że chociaż tym co zostało nadrobią te cięcia. Mam obawy i mam ku temu powody.
ODPOWIEDZ
  • Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości