Strona 1 z 1

Temat, coby Darnath miał co wrzucać na Grimuar

: ndz lis 25, 2012 12:31 pm
autor: Ghoster
Zacznę może od grafiki, która (tak mi się przynajmniej zdaje) pochodzi z wczesnych wersji beta Tormenta:

http://www.rollespilcentralen.dk/tormen ... ster2l.jpg

Swoją drogą Bezimienny wyglądał jak satyr. xd
Poniżej jeszcze kilka screenów z tamtych czasów (zmienił się głównie interfejs, chociaż ciekawi mnie czy gdzieś można jeszcze znaleźć grafiki tej pierwszej lokacji):

http://www.unseen64.net/wp-content/gall ... 2_640w.jpg

http://www.unseen64.net/wp-content/gall ... 5_640w.jpg

http://www.unseen64.net/wp-content/gall ... 3_640w.jpg

http://www.unseen64.net/wp-content/gall ... 2_640w.jpg

http://www.unseen64.net/wp-content/gall ... 4_640w.jpg

Maeliev coś wspominał, iż też posiada jakieś wczesne kocepty; wrzucaj tutaj. xd

Poza tym wciąż nie można wstawiać obrazków do postów, bo pojawia się "Określenie wymiarów obrazka nie było możliwe.", nawet jak nie mają kanału alfa...

Re: Temat, coby Darnath miał co wrzucać na Grimuar

: wt lis 27, 2012 2:11 pm
autor: maeliev
Ja tu wrzucę, i to sporo, tyle Że chwilowo siedzę w Krakowie, a wszystko mam na kompie we Wrocławiu, także to może potrwać jeszcze z tydzień- dwa. Cierpliwości.

Swoją drogą, interesująca ta beta-okładka. Tego nie widziałem.
ciekawi mnie czy gdzieś można jeszcze znaleźć grafiki tej pierwszej lokacji
- a to nie Kostnica aby? Tyle że NPCy pomieszane, i jakieś czary do tego...

Re: Temat, coby Darnath miał co wrzucać na Grimuar

: wt lis 27, 2012 2:33 pm
autor: Ghoster
No właśnie trudno stwierdzić co to za lokacja, w Kostnicy chyba nie było takich czerwonych kafelków; być może jest to jakaś wersja beta Kostnicy, chociaż równie dobrze mogłaby to być Forteca Żalu, jak wszyscy wiemy przy prezentacji starych gier ludzie lubili wstawiać postaci do miejsc, z którymi nic nie mieli wspólnego - patrz: modrony w Kościach Nocy na prezentacyjnych zrzutach Planescape'a, bądź Glabrezu w Mozaikowej Krypcie (chociaż tu trudno stwierdzić: może na początku rzeczywiście miały tam być).

Re: Temat, coby Darnath miał co wrzucać na Grimuar

: pt lis 30, 2012 11:28 pm
autor: Darnath
Jesteście pewni co do tej okładki? Nie jest to przypadkiem jakiś fanfiction?

Do rzeczy, które dodałeś warto wrzucić Last Rites z 1997
http://www.rpgwatch.com/files/Files/00- ... t_1997.pdf

Re: Temat, coby Darnath miał co wrzucać na Grimuar

: ndz gru 09, 2012 2:06 pm
autor: Ghoster
Jesteście pewni co do tej okładki? Nie jest to przypadkiem jakiś fanfiction?
Oczywiście że *nie jesteśmy* pewni, ale to mimo wszystko ciekawe.

Tak poza tym na jakiejś rosyjskiej stronie znalazłem jeszcze:
http://screenshots.gamer-info.com/plane ... /15939.jpg
http://screenshots.gamer-info.com/plane ... /15945.jpg
http://screenshots.gamer-info.com/plane ... /15950.jpg
http://screenshots.gamer-info.com/plane ... /15937.jpg
http://www.gamer.ru/system/attached_ima ... 1242352113
http://static.ogl.ru/i/00/00/09/13/l947970020.jpg
http://static.ogl.ru/i/00/00/15/20/l947970010.jpg

Na większości wiele nie ma, ale chyba pochodzą ze starszych wersji Tormenta.

Re: Temat, coby Darnath miał co wrzucać na Grimuar

: ndz gru 09, 2012 6:34 pm
autor: maeliev
Dobra, położyłem łapę na starym dysku- oto co znalazłem:

AV:
- acm to wav
- mve to avi (oba idealne do ekstrakcji muzy i animacji z gry)
- Starożytny filmik promo do PST (kupa rzeczy nie widzianych nigdy później, nawet w finalnej wersji)
FIXY:
- fixpack
- tweak
- ub
- PLpatch 1.01
IKONY:
- Trzy pakiety od niejakiego mrida (jeden pod Annę, dwa ogólne)
MODY:
- Armor (zbroje zmieniające wygląd TNO)
- ArmorsRobes (kupa różnych zbroi dla wszystkich)
- GhostDog’s PST UI (wspomaganie dla widescreena, większe okna dialogowe etc)
- Items (o ile pamiętam, sprzęt usunięty z finalnej wersji)
- MaxHP
- NoBattleMusic
- Tome O’Cheats
- G3 Widescreen (v2.1, v3.5)
OST:
- Full (38 kawałków)
RESTORY:
- CandleQuest
- Restoration (mnóstwo poprawionego tekstu, odblokowane pogubione linijki etc)
SKINY DO WINAMPA:
- Anna, FFG i TNO (były wszystkie, ale swego czasu wziąłem tylko to co mnie interesowało, reszta zaginęła w sieci:/)
TEKSTY:
- Instukcja (PL i ENG)
- Wyciąg wszystkich itemów
- Torment Vision Statement 1997 (czyli Last Rites)
- ‘Udręka’ Vallese
WINDOWS THEMES:
- Mrid’s (jeden pod Annę, dwa ogólne)
- WinTheme 1, 2, 3
ACM:
- Kilka poprawionych (znaczy działających) dźwięków pod NPC i obszary
INNE:
- Infinity Explorer
- Nearinfinity

Plus kupa obrazków (ekstrakty, promo w tym unikaty, skany- plakaty, okładki różnych wydań, soundtracków etc, screeny, że nie wspomnę zbieranej od lat kolekcji prac autorskich z m.in. Devianta itp. na udostępnienie NIEKTÓRYCH mam pozwolenie od autorów)

Re: Temat, coby Darnath miał co wrzucać na Grimuar

: pn gru 10, 2012 3:49 pm
autor: Darnath
Niektóre rzeczy już są na Grimuarze, niektórych umieścić nie możemy (np. noweli), ale większość na pewno znalazłaby swoje miejsce na stronie.

Z autopsji wiem, że nie mogę pracować nad stroną w normalnym okresie czasowym (za dużo rzeczy wybija człowieka z równowagi w dni robocze i na studiach), ale świetnie mi idzie w takich pasmach "wolnego czasu", dlatego okres świąteczny jest poniekąd zarezerwowany na wprowadzenie mnóstwa zmian, o których tutaj dyskutowaliśmy niemal od początku powstania forum. Może nie wszystkich, ale sporej ilości.

Dlatego też, jeżeli macie jakieś pliki albo ciekawe rzeczy to śmiało - niemal na pewno zrobię masową wrzutkę materiałów za dwa-trzy tygodnie. Mam też nadzieję, że uda się poprawić forum i w końcu rozgraniczyć PsT i Eternity na dwa sensowne działy w obrębie Grimuaru.

Re: Temat, coby Darnath miał co wrzucać na Grimuar

: pn gru 31, 2012 2:03 am
autor: Ghoster
Wątpię czy do poniższych zdjęć odnoszą się *jakiekolwiek* prawa autorskie, tym samym myślę, że warto by było zrobić na Grimuarze galerię tatuażu... Oczywiście z tatuażami z Tormenta.

1;
2;
3;
4;
5;
6;
7;
8;
9;
10;
11;
12;
13;
14;
15;
16;
17;
18;
19;
20;

Właściwie to szukałem takich zdjęć, bo myślę, czy by w ciągu przyszłych 3/4 lat (o ile jeszcze będę żył xd) nie sprawić sobie takowej runy udręki gdzieś na ciele.

A tak jeszcze nawiasem:
Trójwymiarowy Lim-lim!

Re: Temat, coby Darnath miał co wrzucać na Grimuar

: śr sty 02, 2013 3:04 pm
autor: maeliev
Skąd wziąłeś dziary no. 17 & 18? Jedyne foty, których jeszcze nie widziałem^^

Re: Temat, coby Darnath miał co wrzucać na Grimuar

: śr sty 02, 2013 3:26 pm
autor: Ghoster
Znalazłem je w labiryncie możliwości zwanym "Google Maze".
Ogółem warto czasem powpisywać różne pierdoły w Google i poszukać czegoś ciekawego w grafikach, niejednokrotnie znajduje się tam coś, czego na normalnych stronach nie ma.

Re: Temat, coby Darnath miał co wrzucać na Grimuar

: wt lut 23, 2016 8:23 pm
autor: Wrathu
http://www.mediafire.com/view/a6bpepat7 ... Brooks.jpg

W plikach gry odnalazłem easter egga, o którym nie widziałem, żeby ktokolwiek wspominał. To nawiązanie do tej piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=bv4q4Kk0Qr0
Sprawdziłem jednakże, to nie ma nic wspólnego z wierszem poety z Dzielnicy Urzędników.

Plik dialogowy DHENS

Re: Temat, coby Darnath miał co wrzucać na Grimuar

: wt lut 23, 2016 11:03 pm
autor: Darnath
W plikach gry odnalazłem easter egga, o którym nie widziałem, żeby ktokolwiek wspominał. To nawiązanie do tej piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=bv4q4Kk0Qr0
Sprawdziłem jednakże, to nie ma nic wspólnego z wierszem poety z Dzielnicy Urzędników.
Świetne znalezisko, powędruje do easter egg'ów (przyzywam @black_cape). Dzięki Wrathu!

Ogólnie w plikach gry wciąż jest mnóstwo rzeczy, których pochodzenia nie znamy. Wydaje mi się, że Tormenta znam dość dobrze (różne ścieżki i rozwidlenia), mimo to przeglądając grę przez NearInfinity zawsze znajdzie się coś czego nie kojarzę.

Nawiasem, przypomniało mi się z naszego starego wywiadu z Chrisem:
Grimuar: Ostatnie pytanie, związane ze starą jak świat zagadką.
Poeta, którego spotykamy w Dzielnicy Urzędniczej mamrocze coś w nieznanym języku. Pamiętasz może, co znaczyły te słowa? Czy jest to pewna zaszyfrowana wiadomość? A może to zwykły bełkot?

I'uer nei aon Dadic Artag, alad aviw ovulf moi'oc
Ui jakillu nediu wyr aon jigar o'ur m'hesh
Cualow tieng val aon unamihir t'sugent wo,
Nodwe aon zemon ui aon sonye me asaho ge dio?
Aon t'hesei oma iyos ha aon eyash.
Nost ayen i fasir hem wyl obris aon meha;
Ui awon riwon so aon wirano gras Em nozaeh
Rareh roib i ehsin so sanatoum serolk...

Chris: Spytałem o to Dave’a Maldonado, który był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich wspaniałości, jakich doświadczamy w Dzielnicy Urzędników (a teraz, o ile się nie mylę, przewodzi działowi globalnych wydarzeń w World of Warcraft). Oto, co mi napisał:

Dave: Jestem prawie pewien, że to coś znaczyło. Kiedy tylko mogę, staram się przemycać do gier najróżniejsze ukryte odniesienia i easter eggi. O ile pamiętam, wziąłem jakiś znany wiersz lub tekst piosenki i przepisałem go w wymyślonym języku, zachowując tę samą liczbę liter w słowach (AON odpowiada zapewne angielskiemu AND itd.) i strukturę/interpunkcję. Jeśli komuś uda się znaleźć tekst o takiej samej strukturze i z taką samą liczbą słów/liter, najprawdopodobniej będzie miał przed sobą rozwiązanie zagadki.

Chris: Wyzwanie zostało więc rzucone – jestem pewien, że zespół Tormenta chętnie nagrodzi szczęśliwego odkrywcę darmowym kluczem do gry.
Wciąż tego nie rozszyfrowaliśmy ;)

Re: Temat, coby Darnath miał co wrzucać na Grimuar

: czw cze 09, 2016 11:54 pm
autor: Wrathu
A wiesz, zastanawiałem się nad tym wierszem, czy może ta Meredith Brooks nie jest dobrym tropem, aczkolwiek nie znam jej twórczości i nie testowałem wszystkich tekstów, czy mają podobną strukturę.
Pomyślałem, że może w jakimś stopniu zastosowano w tym wierszu szyfr Cezara. Nie udało się, ale niektóre proponowane przez łamacz szyfru rozwiązania podsunęły mi pewne opcje. Nie mają one żadnego poparcia, tak sobie gdybam.
i prawdopodobnie będzie odpowiadać angielskiemu przedimkowi nieokreślonemu a
(wers 3) tieng - > smirk?
(wers 6) meha - > vile?
(wers 7) gras - > knew albo know
(wers 8) rareh - > devil?
(wers 8) serolk - > my life (to naprawdę wyszło!)
Do tego wiemy, że aon to najprawdopodobniej and, choć brałbym też pod uwagę the.
Wyszukanie tych słówek w Google dało mi to.
I w sumie nic to nie dało za bardzo.