Witam, jakiś czas temu ponownie kupiłem grę, tym razem na GoG i już przeszedłem większość gry. Niestety mam pewien problem, czasami jest dość ciężko nawet na niskim poziomie trudności. Więc chciałbym zacząć grę od nowa, tym razem w pełni delektować się fabułą, bez frustracji związanej z systemem walki. Chciałbym dać Mądrość, Inteligencję i charyzmę na maksa, aby cieszyć się wszystkimi smaczkami w fabule. Dlatego proszę zawodowców o ich zdaniem najbardziej optymalny build.
1. Jakie statystyki startowe? Mądrość 18, Int 17 reszta w charyzmę?
2. Kto jest potężniejszy, mag czy Wojownik?
3. Ile poziomów rozwijać wojownika a ile maga?
4. Jakie statystyki rozwijać, gdy dostajemy punkty przy awansie? Do tej pory wszystko ładowałem w mądrość, czy to dobre rozwiązanie?
5. Jakich używać, przedmiotów, jakich tatuaży, jakiej broni?
Bardzo zależy mi na optymalnym buildzie by cieszyć się w 100% fabuła i nie frustrować się wielokrotnym powtarzaniem walk.
Optymalny build
Moderatorzy: Moderator, Global Moderator
Jeśli chcesz w pełni delektować się fabułą, mag jest najbardziej rozsądnym wyborem. Tylko mag jest też trudną postacią do gry, zwłaszcza na początku, ale świetnie uzupełnia zespół. Weź pod uwagę, że prawdopodobnie zawsze w drużynie będziesz miał Morte i Dak'kona (pierwszy to "klasyczny" wojownik, drugi jest świetną hybrydą).Niestety mam pewien problem, czasami jest dość ciężko nawet na niskim poziomie trudności. Więc chciałbym zacząć grę od nowa, tym razem w pełni delektować się fabułą, bez frustracji związanej z systemem walki. Chciałbym dać Mądrość, Inteligencję i charyzmę na maksa, aby cieszyć się wszystkimi smaczkami w fabule. Dlatego proszę zawodowców o ich zdaniem najbardziej optymalny build.
Pamiętaj, że wiele przedmiotów może zwiększyć Twoje cechy w trakcie gry, i nie powinieneś pakować wszystkiego do progu 25 punktów (to max.) - na przykład, mądrość możesz zwiększyć za pomocą odpowiednich decyzji fabularnych o dobre 9 punktów. Najważniejsze cechy, z perspektywy fabularnej to Mądrość, i zaraz po niej Inteligencja. Ciekawe rzeczy otwiera wysoka Charyzma i jest kilka, dość unikalnych interakcji, które przeprowadzisz z odpowiednią Wytrzymałością.
Statystyki, które możesz zwiększyć (w [] o ile):
Siła [4]
Zręcznośc [1]
Wytrzymałość [5]
Inteligencja [2]
Mądrość [7!]
Charyzma [3]
Dodatkowo, w późniejszym etapie możesz znaleźć też przedmiot, który zwiększy jeden z atrybutów o 2 punkty. Dlatego np napisałem, że możesz zwiększyć mądrość o 9 punktów maksymalnie.
To co powinieneś zwiększać jest tak naprawdę przedmiotem sporu, więc każdy będzie miał pewnie inne sugestie, ale tak - Mądrość na etapie tworzenia postaci na max.; druga w kolejności Inteligencja, a dalej Wytrzymałość (odblokowuje ciekawe opcje dialogowe dla maga) i charyzma. Zręczność i siła w tym wypadku nie pełni wielkiej roli (chociaż każda statystyka coś odblokowuje).
Mądrość ponad progiem 18 punktów jesteś w stanie zwiększyć do 25 odpowiednimi decyzjami (ale możesz w czasie gry podnieść ją o punkt, jeśli nie uda ci się jej zwiększyć); z Inteligencją jest trudniej. Potrzebujesz co najmniej 18 punktów, aby odblokować bardzo, bardzo ważny aspekt fabuły.
Jeśli chodzi o tatuaże, korzystaj z wszystkiego co jest w stanie zwiększyć powyższe statystyki. Podobnie z inwentarzem; tak naprawdę jako mag, nie będziesz miał szczególnego uzbrojenia. Większą część czasu spędzisz ze sztyletem albo z gołymi pięściami.
--
Walki mimo wszystko możesz powtarzać, mag jest na początku skomplikowany, ale im dłużej i im więcej towarzyszy zabierzesz z sobą, tym łatwiej. Nie wypowiem się ad. punktu 3., nigdy z tym nie kombinowałem
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości