Colin McComb o anulowanej grze na settingu Planescape

Ogólnie o bohaterach i bestiach, najwierniejszych towarzyszach i nikczemnych przeciwnikach.

Moderatorzy: Moderator, Global Moderator

Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Ciekawy artykuł Eurogamera na temat anulowanej gry na settingu Planescape, za którą odpowiedzialny miał być Colin McComb (na długo przed powstaniem Tormenta).
Przypominając, ponad dwa lata temu Colin w naszym wywiadzie wspominał produkcję tak:
"Gra miała być podobna do King’s Field – z widokiem pierwszoosobowym oraz mnóstwem zagadek, eksploracji i walki prowadzonej w czasie rzeczywistym. Gracz miał się wcielić w rolę Łaskobójcy poszukującego źródeł buntu rozprzestrzeniającego się w Ulu. Śledztwo prowadziło go najpierw do gildii złodziei działającej w Niższej Dzielnicy, potem do pewnego handlarza bronią w Żebrach, a stamtąd do samych czeluści Baator – wszystko po to, by wymierzyć sprawiedliwość jednostkom odpowiedzialnym za tyle cierpienia."
Link: http://www.eurogamer.pl/articles/2015-0 ... laystation

Ale tłumaczenie jest jakieś koślawe, więc polecam oryginalną angielską wersję:
http://www.eurogamer.net/articles/2015- ... m-software
Awatar użytkownika
Ghoster
Global Moderator
Posty: 497
Rejestracja: sob paź 13, 2012 8:08 pm

Z tym tylko, że według oryginalnego artykułu gracz miał być Twardogłowym. xd

Szczerze mówiąc nie wiem czy jest mi żal - porzucili pracę nad dungeon-crawlerem osadzonym w Baator, a jednego z twórców przesunęli do Planescape'a - może właśnie dzięki temu jest on tak świetny.
ODPOWIEDZ
  • Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości