Garść Wiedzy- Bonusy do cech w trakcie gry

Ogólnie o bohaterach i bestiach, najwierniejszych towarzyszach i nikczemnych przeciwnikach.

Moderatorzy: Moderator, Global Moderator

Awatar użytkownika
maeliev
Global Moderator
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 15, 2012 12:44 am

Jak w temacie- oto króciutki przewodnik po bonusach do Cech naszego bohatera, które możemy zdobyć w trakcie gry. Szcególne podziękowania dla naszego starego przyjaciela Serafa za jego nieoceniony wkład, a także Zu.

Bonusy do Cech w trakcie gry

Gospoda Pod Gorejącym Człekiem - O - MĄDROŚĆ +1
Zatopione Ziemie - Łza Salieru Dei - KONDYCJA +1
Kostnica (parter) - Serce Zahariasza - ZRĘCZNOŚĆ +1
Niższa Dzielnica - Sebastian - CHARYZMA +2
Gmach Rozrywki - Vivian - CHARYZMA +1
Sklep Vrischiki - Łza Salieru Dei - KONDYCJA +1
Kuźnia Bogowców - Sarossa - MĄDROŚĆ +1
Czarnokolczy Labirynt - Ravela - MĄDROŚĆ +1; MAX ZDROWIE +3; MĄDROŚĆ +1 lub +2
Więzienie w Klątwie - Vhailor - SIŁA +1, +2 lub +3; OBRAŻENIA +1, +2 lub +3
Forteca Żalu - Pragmatyczne Wcielenie - MĄDROŚĆ +1; INTELIGENCJA +1
Forteca Żalu - Paranoidalne Wcielenie - SIŁA +1; KONDYCJA +1
Forteca Żalu - Dobre Wcielenie - MĄDROŚĆ +1
Magazyn w Klątwie - Zwój Życzenia - +2 do dowolnej cechy

Kostnica (1 piętro) - Ei-Vene - MAX ZDROWIE +1
Dzielnica Urzędników - Nemelle - MAX ZDROWIE +3
Gmach Czuciowców - Qui-Sai - KLASA PANCERZA +1

Gospoda pod Gorejącym Człekiem - Oko TNO od Barkisa - BIEGŁOŚĆ +1

Kostnica - Pióro Dhalla - WIEDZA +1
We can excuse the fact that you slaughtered two yugoloths before you realized where you were, outsider, but you pronounced the name of our fair city \'Sijil\' not \'Sigil\', and there can be no excuse for that!
- her honor Rastina Tollin of the Guvners
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Tak na marginesie, informacje o bonusach są też tutaj: http://planescape.phx.pl/tworzenie-bohatera
Swego czasu wygrzebałem z wszystkich starszych solucji i różnych archiwalnych forów dyskusyjnych informacje o wszystkich możliwych do zgarnięcia bonusach i uzupełniłem je na stronie Tworzenia Postaci :)
Awatar użytkownika
maeliev
Global Moderator
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 15, 2012 12:44 am

Aaa, szjjjse... No, przynajmniej pod względem Wiedzy i Biegłości się przyda, hahaha:D Tak swoją drogą, jest więcej okazji do zdobycia biegłości, niestety nie pamietam dokładnie, gdzie; zanim po raz kolejny przewalę Tormenta pod tym kątem, wszelkie pomysły mile widziane.
We can excuse the fact that you slaughtered two yugoloths before you realized where you were, outsider, but you pronounced the name of our fair city \'Sijil\' not \'Sigil\', and there can be no excuse for that!
- her honor Rastina Tollin of the Guvners
Awatar użytkownika
Zoltan
Opłakujący Posty
Opłakujący Posty
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 17, 2012 3:10 pm

Nie jestem stuprocentowo pewny, ale kiedyś zdarzyło mi się chyba że Ravela dała mi za podlizywanie +1 mądrości i + 1 inta. Jest też kwestia legendarnej +1 siły od chaosytów. Bodajże chyba maeliev pisał kiedyś na starym forum, że coś takiego mu się zdarzyło. Ja przeglądnąłem ten dialog w infinity explorerze i nic takiego nie znalazłem.

Mam tylko jedno pytanko- pamięta ktoś, jak przypomnieć sobie imię Zachariasza? Ostatnio gram sobie złodziejem i nie może mi ta opcja nigdzie wyskoczyć.
Awatar użytkownika
black_cape
Redakcja
Posty: 146
Rejestracja: czw paź 25, 2012 9:53 pm
Lokalizacja: Shra'kt'lor

[quote=""Zoltan""]Mam tylko jedno pytanko- pamięta ktoś, jak przypomnieć sobie imię Zachariasza? Ostatnio gram sobie złodziejem i nie może mi ta opcja nigdzie wyskoczyć.[/quote]
Najpierw musisz znaleźć odciętą rękę Bezimiennego (Katakumby Łkających Kamieni -> Krypta Rozczłonkowanych) i zapytać o nią Upadłego (Południowo-wschodnia część Ula), a następnie pogadać z Dak'konem.
There cannot be two skies.
Awatar użytkownika
Zoltan
Opłakujący Posty
Opłakujący Posty
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 17, 2012 3:10 pm

Heh, dzięki, tak myślałem, problem w tym, że *poznałem* historię Dakkona jeszcze przed znalezieniem ręki, dzięki znajomości języka Githów. Odblokowały mi się wszystkie dialogi odnośnie spotkania w Limbo, ale nie odnośnie towarzyszy pragmatycznego wcielenia. Teraz podczas rozmowy z Upadłym Dakkon uparcie mi twierdzi, że rebus Upadłego nie jest mu znany, a ja nie mam opcji żeby go przycisnąć. O tyle szkoda, że gram złodziejem (chyba najbardziej zaniedbana klasa, ale fajnie się gra).
Awatar użytkownika
maeliev
Global Moderator
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 15, 2012 12:44 am

U Upadłego musisz prosić Dak'kona o tłumaczenie, nawet jeżeli już znasz rebusy- Dak'kona dłub, aż ten się poplącze w zeznaniach i przyzna, że jest ze starej ekipy.
We can excuse the fact that you slaughtered two yugoloths before you realized where you were, outsider, but you pronounced the name of our fair city \'Sijil\' not \'Sigil\', and there can be no excuse for that!
- her honor Rastina Tollin of the Guvners
Awatar użytkownika
Ghoster
Global Moderator
Posty: 497
Rejestracja: sob paź 13, 2012 8:08 pm

Z tego co widzę to to jaki bonus da Ravela zależy od tego jak przekonamy Mebbet by nas uczyła sztuki: jeśli powiemy, iż szukamy mocy, dostajemy bonus do mądrości i inteligencji, pozostałe wybory dają bonus albo do mądrości, albo do inteligencji.
Obrazek
Awatar użytkownika
Zoltan
Opłakujący Posty
Opłakujący Posty
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 17, 2012 3:10 pm

Ghoster ma rację. Pogrzebałem w Infinity explorerze i ot co sie okazało:
Wtedy jak echo powraca pytanie: "Chcesz nauczyć się Sztuki, chcesz? *Dlaczego* chcesz nauczyć się takich rzeczy?"
Powtórz: "Ponieważ chcę wiedzieć."
Global("Mebbeth_Art_Answer", "GLOBAL", 1)

Ravela... Mebbet... naśmiewa się. "To nie jest elementarz małego dziecka, ani zbiór zasad mistrza... to jest *Sztuka*, moje dziecko. Nauczę cię, ale musisz zachować zdrowy rozsądek..." Pochyla się blisko ku tobie. "Słuchaj..."

Słuchaj...
FadeToBlack()Wait(3)FadeFromBlack()PermanentStatChange (Protagonist, INT, Raise, 1)
GiveExperience (Protagonist, 90000)
Powtórz: "Ponieważ mogę tego potrzebować, aby rozwikłać tajemnicę tego kim jestem."

Po chwili, Ravela... Mebbet... kiwa głową. "Sztuka może się okazać pomocna albo nie, dlatego nie wolno ci polegać na niej w każdej trudnej sytuacji." Wzdycha. "Moje dziecko, najprawdopodobniej przysporzy ci to jedynie kolejną rzecz do wyjaśnienia..." Pochyla się blisko ku tobie. "Ale jeśli chcesz wiedzieć, posłuchaj..."

FadeToBlack()Wait(3)FadeFromBlack()PermanentStatChange (Protagonist, WIS, Raise, 1)
GiveExperience (Protagonist, 90000)
Powtórz: "Ponieważ potrzebuję mocy."
Global("Mebbeth_Art_Answer", "GLOBAL", 3)

"Fuj! To niezdrowe pragnienie, ponieważ drabina Sztuki zawsze będzie ci przypominać, że tuż nad tobą znajduje się kolejny szczebel, oraz, że znajduje się na nim gromada ludzi i rzeczy. Zawsze znajdzie się ktoś lepszy od ciebie, kto da *ci* nauczkę, jeśli będziesz się za bardzo wiercił." Pochyla się blisko ku tobie. "Ale jeśli chcesz wiedzieć, posłuchaj..."

FadeToBlack()Wait(3)FadeFromBlack()PermanentStatChange (Protagonist, WIS, Raise, 1)PermanentStatChange (Protagonist, INT, Raise, 1)
GiveExperience (Protagonist, 120000)
Widać, bycie złym choć raz sie opłaca w grze BI ;)
Mebbet uważnie ci się przygląda. "Och, tak? *Dlaczego* chcesz się uczyć takich rzeczy?"

Prawda: "Bo potrzebuję mocy."
SetGlobal("Mebbeth_Art_Answer", "GLOBAL", 3)
IncrementGlobalOnce ("Evil_Mebbeth_1", "GLOBAL", "Good", "GLOBAL", -1)
ODPOWIEDZ
  • Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości