Część z Was miała już okazję do pewnego stopnia utworzyć postać w wersji beta, a większość osób stawia swoje pierwsze kroki w Dziewiątym Świecie. Dobrze byłoby więc rozpocząć dyskusje wszelakie od tego wstępnego etapu gry - chociaż nie tylko wtedy będzie się kształtować tożsamość bohatera. Jaką wybraliście cechę przewodnią, typ i specjalizację postaci? Które nurty obecnie u Was dominują? Czy Wasza postać będzie odkrywcą, zdobywcą, altruistą czy manipulantem?
Mój zestaw:
Celowałam w taką charyzmatyczną postać, stąd cecha przewodnia, ale z perspektywy czasu wolałabym jednak nie mieć tych kar do Percepcji, bo przepada trochę opcji dialogowych (dopóki nie awansujemy albo nie zdobędziemy odpowiednich artefaktów). Dalej - chociaż niekoniecznie lubię grać klasami magicznymi, zdecydowałam się na nano, jako że sprawiają wrażenie postaci o głębszej świadomości świata. I mają przydatną umiejętność czytania w myślach, polecam. Specjalizacje były tylko trzy, dwie pozostałe raczej bojowe, więc taki wybór wydał mi się najbardziej sensowny.
No i właśnie, postać miała się skupiać na majstrowaniu przy różnych tajemniczych zjawiskach i urządzeniach, a w międzyczasie usiłować zdobyć swoją pozycję w świecie (niebieski/srebrny nurt), ale przez ciągłe latanie za enpecami z problemami skończyło jej się tak jakoś na złotym nurcie.