Beta Torment: Tides of Numenera

Ostatnie nowości, aktualizacje i ciekawe informacje o produkcji.

Moderatorzy: Moderator, Global Moderator

Awatar użytkownika
Ribald
Opłakujący Posty
Opłakujący Posty
Posty: 42
Rejestracja: czw mar 26, 2015 9:28 am

Jednak nie wytrzymałem:P Gdy gra wyjdzie zainwestuję w wersję pudełkową (z soundtrackiem mam nadzieję), na potrzeby bety posługuję się kontem steamowskim. Z płynnością mam duże problemy (ale i komputer nie najnowszy), na szczęście wszystko w porządku przy dialogach, które są absolutnie zachwycające.
Spoiler
Show
Mnóstwo ciekawych historii na czele z opowieścią istoty o wdzięcznym imieniu Genocide.

Z kolei najlepsza historia z Underbelly to chyba nawiązanie do pierwszej części z nowych "Diun" Andersona i Herberta Jr. 
Absolutnie rewelacyjna sytuacja z początku gry gdy moja postać zachowała się kompletnie niestandardowo dla gier RPG i wedle wszelkiego prawdopodobieństwa
Spoiler
Show
miała zginąć,
a skończyło się zupełnie inaczej.

Btw. rozumiem, że wybór między
Spoiler
Show
Aligernem a Calistege ma charakter zerojedynkowy - albo mamy w drużynie jedno, albo drugie?

Czy komuś historia potoczyła się inaczej? :)
Aaaa, gdzie tu jest funkcja spoiler?

Poprawiłem tagi (już są dostępne z poziomu edytora), przepraszam za bezpośrednie zmiany na Twoim poście ;) [Darnath]
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Ribald - poprawiłem te tagi, mam nadzieję, że się nie obrazisz. Przy okazji wyłączyłem całkowicie edytor WYSWIG; teraz jest opcja zaznaczenia fragmentu i wrzucenia go w bbcode "Spoiler".

Jeśli chodzi o historię Underbelly, możesz rozjaśnić? Założyłem do tego specjalny wątek - easter eggi. Czytałem nowe Diuny (preludium) czego - nawiasem - bardzo żałuję, ale umknęło mi to odniesienie.
Aligernem a Calistege ma charakter zerojedynkowy - albo mamy w drużynie jedno, albo drugie?
Tutaj jesteśmy trochę zbyt wrażliwi na spoilery chyba, bo to jest wiadome od samego początku i było już na każdym z poprzednich video ;)
Jeśli chodzi o ten wybór - tak. Aligern i Callistege za sobą nie przepadają.
Jednak nie wytrzymałem:P Gdy gra wyjdzie zainwestuję w wersję pudełkową (z soundtrackiem mam nadzieję), na potrzeby bety posługuję się kontem steamowskim.
Early access to taki preorder. Nie musisz drugi raz kupować gry (chyba, że zależy ci na pudełku). Czy też mylę się i jest teraz na Steamie inaczej?
Absolutnie rewelacyjna sytuacja z początku gry
Przy okazji, którą sytuację masz na myśli? Bo jeśli mówisz o paragrafówkach na początku to jest 5 różnych wersji (pomijam ile możliwości ma każda z wersji, ale chodzi o te główne bazujące na dominującym nurcie postaci).
Awatar użytkownika
Ribald
Opłakujący Posty
Opłakujący Posty
Posty: 42
Rejestracja: czw mar 26, 2015 9:28 am

Dzięki za poprawienie :)

W takim razie, jeśli chodzi o Aligerna i Calistage, bardzo mi się to podoba.
Czy też mylę się i jest teraz na Steamie inaczej?
Nie mylisz się;)


Co do sytuacji, to chodziło mi o początek "właściwej" gry (chociaż cholera wie, co tak naprawdę będzie tą właściwą) - spotkanie z wysłannikiem Salimeri na Q (imiona mi się jeszcze mylą).
Spoiler
Show
Po nieudanej próbie blefu stwierdziłem, że zobaczę na ile Torment jest faktycznie grą unikalną i poddam się, idąc na zapowiadaną pewną śmierć :)
Na razie prawie w ogóle się nie zainteresowałem mechaniką. Łażę po mieście, podziwiam, klimacę i ze wszystkimi gadam. Rozumiem, że odpoczynek odnawia nam punkty siły, szybkości i intelektu. A w walce "umieramy" jeśli któreś z nich spadnie do zera? Są tu jakieś XPy, awanse, nowe umiejętności?
Aha, rozumiem, że nie da się przeskoczyć effortem więcej niż jednego poziomu trudności wyzwania?
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

A widzisz, ja tam nie poszedłem bezpośrednio - udało mi się użyć "oszustwa", więc nie wiedziałem o co chodzi.
Ogólnie, ta pierwsza interakcja (z alfy i bety) z Quorro świetnie obrazuje możliwości. Dialog pozwala nam m.in. przystać na propozycje adwersarza, wykiwać go, przekonać czy nawet zastraszyć. Sama walka (jeśli się już rozpocznie) ma mnóstwo własnych zmiennych - inaczej będzie to wyglądać jeśli pierwsze pokonamy Quorro, inaczej jeśli pierwsze pozbędziemy się jego towarzyszy - do tego liczne urozmaicenia w postaci akcesoriów, itd.
A w walce "umieramy" jeśli któreś z nich spadnie do zera? Są tu jakieś XPy, awanse, nowe umiejętności?
Aha, rozumiem, że nie da się przeskoczyć effortem więcej niż jednego poziomu trudności wyzwania?
Tak, "krew" jest zastąpiona słupkami inteligencji, mocy i szybkości - jeśli wszystkie się wyczerpią, nasz bohater "umiera".
Są punkty doświadczenia, nowe umiejętności i awanse, ale nie jest to sygnalizowane w becie przez interfejs, więc musiałbyś co jakiś czas sprawdzać czy w karcie postaci jest opcja awansu (po lewej stronie jest taki przycisk).

"Effort" i jego zakres można podnieść/usprawnić umiejętnościami w trakcie zdobywania poziomów.
Ogólnie taka mała porada (w kwestii postaci); "effort" korzysta ze słupków mocy, inteligencji i szybkości; można to względnie podzielić:
  • intelekt odpowiada za umiejętności perswazji, skuteczność przekonywania NPC'ów do własnych racji (przydatne w unikaniu konfliktów);
  • moc odpowiada przede wszystkim za interakcję z otoczeniem (przesuwanie, niszczenie, łamanie obiektów);
  • szybkość odpowiada za interakcje powiązane ze złodziejstwem tudzież niekiedy i walką (np. możemy wypróbować umiejętność "Quick Fingers" w teście szybkości z NPCem).
Są od tego oczywiście wyjątki.
Awatar użytkownika
Gorn
Współsłowiec
Współsłowiec
Posty: 32
Rejestracja: sob mar 23, 2013 10:41 pm

To kiedy te obiecane teksty? Naoglądałem się już mnóstwo filmików rozmaitych cudaków testujących betę, jednak szczególnie czekam na szerszą opinie Waszą, czyli ludzi którzy wiedzą o co powinno chodzić w Tormencie ;)

Z tego co widziałem, to rzuca się w oczy okropny interfejs. Okna ekwipunku, dziennika, karta postaci są fatalne, nijakie i wyglądają jak rodem z jakiegoś budżetowego mass effecta. Te wszystkie ikonki na ekranie gry, zwłaszcza podczas walki też wymagają dużo pracy, żeby wyglądały klimatycznie.
Część testerów wspomina też, że w wielu miejscach wybory są zasadniczo iluzoryczne. Zmiana podejścia do problemu skutkuje tylko np zmianą kolejność questów, a nie jakimiś konkretnymi różnicami.
Miałem też wrażenie, ale może być zupełnie nieuzasadnione z powodu tego, że nie mogłem się na spokojnie przyjrzeć, że dialogi przeważnie są tak zbudowane, że "właściwa" opcja, która pozwoli nam przekonać rozmówcę, jest oznaczona symbolem perswazji i jest jedna jedyna - to znaczy, że można się niespecjalnie skupiać na dialogu, bo i tak zawsze wiemy którą opcje wybrać, żeby osiągnąć cel. Wyprowadźcie mnie proszę z błędu :P

Podobno też jest koszmarnie zabugowana co odrobinę niepokoi. Oczywiście to pierwsze grywalne wersje, ale patrząc na przypadek Wasteland 2, którego dłuugo łatali, jest się czym martwić.

A, jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia - skoro podczas wszystkich decyzji korzystamy z puli punktów atrybutów, a sukces zależy od ich ilości w danym momencie, czy nie prowadzi to do irytującego odpoczywania co chwilę, żeby być w optymalnym stanie przy każdej interakcji?

ps. zupełnie nie na temat, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi, a mnie to nurtuje. Ile jest miejsc w drużynie? No i czy wiadomo ilu będzie towarzyszy w grze? Na oko wygląda, że można mieć 4 towarzyszy jednocześnie. Znamy już czwórkę - Matkina, Lando, Różowa laska i ten kapłan, a skoro jedno się odłącza to przynajmniej jeszcze jeden towarzysz musi być. Czy ekipa rewidowała jakoś swoje zapowiedzi dot. np tego żebraka i wieszczki z dokumentu koncepcyjnego, oraz tego zmiennokształtnego stworka?
Awatar użytkownika
black_cape
Redakcja
Posty: 146
Rejestracja: czw paź 25, 2012 9:53 pm
Lokalizacja: Shra'kt'lor

Gorn pisze:To kiedy te obiecane teksty? Naoglądałem się już mnóstwo filmików rozmaitych cudaków testujących betę, jednak szczególnie czekam na szerszą opinie Waszą, czyli ludzi którzy wiedzą o co powinno chodzić w Tormencie ;)
Teksty są już w zasadzie napisane, tylko jeszcze je poprawiamy. Powinny się pojawić pod koniec tego tygodnia. ;)
Gorn pisze:Z tego co widziałem, to rzuca się w oczy okropny interfejs. Okna ekwipunku, dziennika, karta postaci są fatalne, nijakie i wyglądają jak rodem z jakiegoś budżetowego mass effecta. Te wszystkie ikonki na ekranie gry, zwłaszcza podczas walki też wymagają dużo pracy, żeby wyglądały klimatycznie.
Tak, zgodzę się, obecnie z UI w miarę dopracowane estetycznie jest tylko okno dialogu, ale twórcy zapewniają, że interfejs się jeszcze zmieni.
Gorn pisze:Część testerów wspomina też, że w wielu miejscach wybory są zasadniczo iluzoryczne. Zmiana podejścia do problemu skutkuje tylko np zmianą kolejność questów, a nie jakimiś konkretnymi różnicami.
Moim zdaniem nie - przykładowo możemy uniknąć Wyzwania lub je zainicjować, rozwiązać zadanie poboczne na kilka sposobów, stracić lub zyskać punkty puli statystyk czy też wybrać jednego towarzysza zamiast innego (vide Aligern i Callistege). Niektóre opcje dialogowe kierują nas na inne Nurty niż inne, co pewnie na dalszych etapach będzie miało znaczenie, skoro to jedno z podstawowych założeń gry. Chyba że chodzi Ci o to, czy takie decyzje wpływają znacząco na wątek główny, ale w tej chwili trudno to stwierdzić.
Gorn pisze:Miałem też wrażenie, ale może być zupełnie nieuzasadnione z powodu tego, że nie mogłem się na spokojnie przyjrzeć, że dialogi przeważnie są tak zbudowane, że "właściwa" opcja, która pozwoli nam przekonać rozmówcę, jest oznaczona symbolem perswazji i jest jedna jedyna - to znaczy, że można się niespecjalnie skupiać na dialogu, bo i tak zawsze wiemy którą opcje wybrać, żeby osiągnąć cel. Wyprowadźcie mnie proszę z błędu :P
I tak, i nie. W tak wczesnej wersji wybory z pewnością są nieco ograniczone, ale np. zetknęłam się z sytuacją, kiedy mogłam wybrać opcję perswazji wcześniej lub później (tj. wykorzystując najpierw pozostałe opcje dialogowe). Chciałam ją wybrać na początku, ale test miał jakiś kosmiczny poziom trudności, więc najpierw wypróbowałam pozostałe możliwości - i okazało się, że poziom trudności testu się obniżył. Myślę, że pojawią się też sytuacje, kiedy będziemy mieli do wyboru zarówno perswazję, jak i oszustwo. Czasami wszystkie problemy idealnie rozwiązuje też supermoc™ zwana Tidal Surge (Wezbranie Nurtów?).
Gorn pisze:Podobno też jest koszmarnie zabugowana co odrobinę niepokoi. Oczywiście to pierwsze grywalne wersje, ale patrząc na przypadek Wasteland 2, którego dłuugo łatali, jest się czym martwić.
Faktycznie, postacie często się zacinają, ale tu możemy mieć tylko nadzieję, że twórcy to dopracują.
Gorn pisze:A, jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia - skoro podczas wszystkich decyzji korzystamy z puli punktów atrybutów, a sukces zależy od ich ilości w danym momencie, czy nie prowadzi to do irytującego odpoczywania co chwilę, żeby być w optymalnym stanie przy każdej interakcji?
Sukces zależy nie tyle od atrybutów, co od umiejętności, z tym że rzeczywiście trzeba mieć w zapasie parę punktów mocy/szybkości/intelektu (na przykład, żeby użyć Starania lub powtórzyć test). Ale mam te same wątpliwości, bo testów umiejętności jest mnóstwo - praktycznie podczas każdej interakcji z numenerą czy dialogu z pierwszym lepszym NPC-em na ulicy trzeba być na nie gotowym. Niby jest umiejętność Brief Rest (szybkiego odpoczynku), ale też się obawiam, że to nie wystarczy. Z drugiej strony pulę statów możemy zwiększać wraz z poziomem postaci, więc może tylko na początku będzie tak trudno.
Gorn pisze:ps. zupełnie nie na temat, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi, a mnie to nurtuje. Ile jest miejsc w drużynie? No i czy wiadomo ilu będzie towarzyszy w grze? Na oko wygląda, że można mieć 4 towarzyszy jednocześnie. Znamy już czwórkę - Matkina, Lando, Różowa laska i ten kapłan, a skoro jedno się odłącza to przynajmniej jeszcze jeden towarzysz musi być. Czy ekipa rewidowała jakoś swoje zapowiedzi dot. np tego żebraka i wieszczki z dokumentu koncepcyjnego, oraz tego zmiennokształtnego stworka?
Wszystkich towarzyszy jest dziewięciu, a wygląda na to, że drużynie jednak można mieć naraz tylko trzech.
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

To kiedy te obiecane teksty? Naoglądałem się już mnóstwo filmików rozmaitych cudaków testujących betę, jednak szczególnie czekam na szerszą opinie Waszą, czyli ludzi którzy wiedzą o co powinno chodzić w Tormencie
Pierwszy już jest, a drugi pojawi się prawdopodobnie już wkrótce -
Pierwsze wrażenia z bety Torment: Tides of Numenera

Fragment:
Moja pełna koncentracja spoczęła na systemie i budzącym w nim potencjale. Numenera wbrew wszelkim obawom ma zadatki na coś kapitalnego – przyczyniają się do tego przede wszystkim projektanci fabuły, którzy szanują gracza, oferując mu realne możliwości (co, jak się okazuje, nie każdy odczytuje identycznie). Nie ma tu trash-mobów, powtarzalnych zadań, ogólnie mówiąc „tego-samego”, co widzieliśmy już setki razy w każdej grze fantasy. Zerwano ze schematami, z klasyczną magią, ze ściganiem nikczemnego-zagrażającego-światu antagonisty, z walecznymi krasnoludami, melancholijnymi elfami i kryjącymi skarby ceglanymi zamkami.

Miast tego jest mistycznie, obłędnie i abstrakcyjnie. Na swojej drodze spotykamy szaleńców, erudytów, bohaterów utraconych światów, myślące maszyny i palniętych ludożerców. Choć Numenera na początku zdaje się wyglądać jak ujście wielkiego międzyplanetarnego wysypiska śmieci, to z każdym następnym krokiem zaczynamy doceniać wyobraźnię projektantów obszarów. Dystrykty Klifów Sagusa posiadają charakterystyczny klimat, inne zabudowania architektoniczne, zachowując przy tym pewną niewytłumaczalną spójność z resztą lokacji.

Numenera po prostu wciąga.
Gorn, apropo iluzorycznych wyborów - nie potrafię się zgodzić z testerami (swoją drogą, jak szybko to przetestowali, skoro beta zajmuje 10h, potrzebne byłoby co najmniej kilkukrotne przejście wszystkich lokacji różnymi postaciami ;)).
Kilka przykładów ważnych zmiennych z brzegu (ostrzegam przed spoilerami!):
Spoiler
Show
Wczesne wykrycie seryjnego mordercy w jednym z zadań ograniczy ilość ofiar
Zbyt pochopne zabicie stichusa w Klifach (przed jakąkolwiek interakcją) pozbawi nas ciekawej możliwości - podczas rozmowy możemy poznać jego język i lepiej komunikować się z podobnymi mu istotami
To w jaki sposób rozwiązujemy konflikty bardzo często rzutuje na pulę statystyk
Awatar użytkownika
black_cape
Redakcja
Posty: 146
Rejestracja: czw paź 25, 2012 9:53 pm
Lokalizacja: Shra'kt'lor

InXile informują o wydaniu pierwszego patcha do bety Tides of Numenera. Łatka naprawia część bugów zgłoszonych przez społeczność i wprowadza usprawnienia rozgrywki. Nowa wersja nie będzie niestety kompatybilna z dotychczasowymi stanami zapisu ze względu na modyfikację systemu zapisu i wczytywania.

Najważniejsze zmiany:
  • Spoiler
    Show
    [*]Optymalizacja sceny rozgrywającej się w 13. Meandrze [ang. Fathom].
  • Usprawnienia kamery.
  • Poprawa balansu.
  • Dodano skróty klawiszowe dla elementów interfejsu: I dla Ekwipunku, C dla Karty postaci, M dla Mapy, B dla Podręcznych umiejętności, V dla Podręcznych przedmiotów oraz J dla Dziennika.
  • Ponowne naciśnięcie przycisku lub klawisz Escape zamyka wszystkie z wymienionych ekranów. Zmiana domyślnych skrótów jest jeszcze niedostępna.
  • Dodano opcję autozapisu (dostępne trzy wolne miejsca).
  • Dodano opcję szybkiego zapisu (F5) i szybkiego wczytywania (F6).
  • Dodano podgląd błysków [ang. Shins] (pieniędzy) do ekranu ekwipunku.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że widok kamery przesuwał się po otwarciu jednego z ekranów interfejsu.
  • Rozmaite usprawnienia wydajności.
  • Aktualizacja portretów postaci.
  • Naprawiono błąd w lokacji z Pękniętą Kopułą [ang. Broken Dome], który sprawiał, że początkowa cutscena/rozmowa nie wyświetlała się poprawnie.
  • Naprawiono błąd zapisu choroby szabrownika [ang. Cypher Sickness].
  • Naprawiono błąd, który powodował, że postacie zacinały się w czasie walki przy kilkakrotnym zapisywaniu/wczytywaniu.
  • Akcesoria można przeciągać do ekwipunku innych postaci. Efekty choroby szabrownika nie kumulują się przy kilkakrotnym zapisywaniu/wczytywaniu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że postacie zacinały się podczas przejścia między lokacjami.
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Wrzucam drugi artykuł, bo black_cape będzie pewnie zbyt skromna, żeby to zrobić ;) -
Na zaproszenie IGN Polska nasza redakcyjna koleżanka opracowała obszerną relację z betatestów
Dziwaczność i oryginalność Tormenta jest w becie mocno dostrzegalna. W designie lokacji twórcy postawili na imponujący eklektyzm. W jednej chwili możemy stać przed tajemniczym obeliskiem, by zaraz przejść po moście świetlnym do ośrodka badań nad numenerą, a następnie udać się do kaplicy mrocznych kultystów-kanibali. Wokół nas wirują unoszące się nad ziemią stożki, a w pobliskiej fontannie zamiast wody kotłują się ryby mówiące pradawnymi językami.
Link: http://pl.ign.com/torment-tides-of-nume ... betatestow
Awatar użytkownika
Kush
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: pt kwie 15, 2016 7:58 pm

A ja mam takie pytanie z całkiem innej beczki ale nie chcę zaśmiecać forum to zapytam tutaj: czy karta Geforce 610M uciągnie mi tą gre? Lapek dość stary już i nie wiem czy sie za nowym nie rozglądać. Z góry thx za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Hell yeah.
Tytuł jest już grywalny od początku do końca i według słów założyciela inXile Entertainment “to najbogatsza w treść gra, jaką kiedykolwiek współtworzył”. Nie znaczy to, że Torment jest bliski ukończenia ‒ artyści, projektanci fabuły i programiści cały czas pracują nad dopieszczeniem zawartości.

Torment liczy już około miliona słów, a przygotowanie dobrej lokalizacji dla tak skomplikowanej gry wymaga czasu. Z treści ostatniej aktualizacji wynika, że inXile weszło we współpracę z tajemniczym wydawcą, który ma duże doświadczenie na tym polu. Wkróce dowiemy się o nim więcej.

Teoretycznie realną datą premiery dla Torment: Tides of Numenera byłby koniec roku 2016, ale biorąc pod uwagę ogrom treści do lokalizacji i jednocześnie nie chcąc, by ucierpiała przy tam zawartość merytoryczna, inXile zdecydowało się wydać grę w pierwszym kwartale 2017 roku. Dla nas to będzie wyjątkowo symboliczny rok, w którym obchodzić będziemy 10-lecie istnienia.
Treść newsa: Beta dostępna dla (prawie) wszystkich donatorów

Torment zyskał kolejną sporą aktualizację. Oto najważniejsze zmiany:
Całkowicie przerobiony interfejs użytkownika;
Zmiany w UI: m.in. w zakładce dziennika, mechanice Starania i drzewkach dialogowych;
Dodano sprzedawców (pierwotna wersja beta ich nie miała);
Przerobione intro do gry (dialogi i nowe wyzwania);
Nowi towarzysze i bohaterowie;
Nowe obszary;
Nowe portrety;
Usprawnione tworzenie postaci;
Nowe przedmioty i usprawnienia istniejących;
Optymalizacja wydajności;
Poprawki błędów, zadań, dialogów.
Awatar użytkownika
Gorn
Współsłowiec
Współsłowiec
Posty: 32
Rejestracja: sob mar 23, 2013 10:41 pm

Czekam na opinie na temat nowości. Czy w końcu interfejs jest na poziomie?
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Kush pisze:A ja mam takie pytanie z całkiem innej beczki ale nie chcę zaśmiecać forum to zapytam tutaj: czy karta Geforce 610M uciągnie mi tą gre? Lapek dość stary już i nie wiem czy sie za nowym nie rozglądać. Z góry thx za odpowiedź.
Wybacz Kush za późną odpowiedź, ale umknęło mi to pytanie. Nie znam się na sprzęcie, więc za bardzo nie podpowiem, ale na Steamie są już wymagania sprzętowe Tormenta; można porównać kartę graficzną, która jest optymalna z Twoim modelem.
Gorn pisze:Czekam na opinie na temat nowości. Czy w końcu interfejs jest na poziomie?
Tak, jest na poziomie, powiedziałbym że prezentuje się całkiem ciekawie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Wrathu
Gorejący Dyskutant
Gorejący Dyskutant
Posty: 52
Rejestracja: pn mar 16, 2015 11:45 am
Kontakt:

Z tego, co widzę, to Nurty mają chyba takie same wymagania jak Pillars of Eternity (przynajmniej, jeśli chodzi o RAM). Przez chwilę się niepokoiłem, że przy 2GB RAM mi nie pójdzie, ale skoro udało mi się ukończyć Pillars of Eternity (nie bez lagów), to chyba z Tormentem też powinno nie być większego problemu, prawda?
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Z tego, co widzę, to Nurty mają chyba takie same wymagania jak Pillars of Eternity (przynajmniej, jeśli chodzi o RAM). Przez chwilę się niepokoiłem, że przy 2GB RAM mi nie pójdzie, ale skoro udało mi się ukończyć Pillars of Eternity (nie bez lagów), to chyba z Tormentem też powinno nie być większego problemu, prawda?
Uhm, naprawdę ciężko określić Wrathu. Pamiętam, że sekwencja początkowa z ruchomymi schodami była kłopotliwa nawet dla optymalnego sprzętu (sporo skarg na forum bety). Steam też zaznacza, że min. wymagania sprzętowe to 4GB. Nasza redakcyjna koleżanka Ellen (aka black_cape) też miała - wydaje mi się - problemy z wydajnością na laptopie, tylko nie pamiętam na jakim sprzęcie (może przy okazji, jak będzie tu zaglądać, podrzuci specyfikację techniczną swojego laptopa).
ODPOWIEDZ
  • Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości