Tym razem dowiemy się czegoś więcej o projektowaniu towarzyszy, a wiedzą podzieli się z nami Nathan Long.
---
Moja ulubiona część:Cześć, z tej strony Nathan Long, główny scenarzysta Wasteland 2 i współtwórca scenariusza Torment: Tides of Numenera. Kevin poprosił mnie o omówienie pracy nad towarzyszami, wraz z którymi będziecie przemierzać Dziewiąty Świat. A zatem do dzieła.
Głównym celem projektowania towarzyszy jest stworzenie wyrazistych osobowości i odmiennych biografii, wybór właściwego dubbingu oraz ogromna reaktywność – co oznacza równie wiele pisania.
Spoiler
Show
Aligern: „Jak wiele osób pozbawiłaś życia, skrytobójczyni?”
Matkina: „Kto by ich zliczył?”
Aligern: „Czy ich śmierć nie ciąży na tobie?”
Matkina: „W przeciwieństwie do ciebie, starcze, ja nigdy nie zabiłam nikogo przez pomyłkę.”
Matkina: „Kto by ich zliczył?”
Aligern: „Czy ich śmierć nie ciąży na tobie?”
Matkina: „W przeciwieństwie do ciebie, starcze, ja nigdy nie zabiłam nikogo przez pomyłkę.”