Redakcja nieoficjalnego włoskiego bloga Torment: Tides of Numenera przeprowadziła krótki wywiad z Chrisem Avellone’em, dotyczący jego udziału oraz roli w powstawaniu produkcji. Dyrektor kreatywny Obsidian nawiązuje w nim również do prac nad Pillars of Eternity.
Przy okazji, ten newsik jest debiutem kosmatego. Mamy nadzieję, że to tylko początek jego długiej kariery :)Uczestniczyłem w intensywnym omawianiu fabuły Tormenta – wspólnie z Colinem McCombem, Adamem Heinem, Kevinem Saundersem oraz Nathanem Longiem – i spędziłem wiele godzin dzieląc się wrażeniami na temat struktury, kierunku przebiegu wydarzeń oraz zadając pytania o udział gracza w fabule ‒ opowiadana historia jest w dużej mierze wytworem umysłu Colina, ale był on otwarty na całe spektrum nowych pomysłów.
Co mi przypadło do gustu przy pierwszym kontakcie z T:ToN? O dziwo: powiązanie walki z wyborami protagonisty oraz przyczyny początkowego konfliktu, w jaki zamieszany jest gracz ‒ chętnie opowiem o tym więcej, gdy tylko gra zostanie wydana, a gracze będą mieli okazję się z nią zapoznać.