(Adam Heine) Na temat Nurtów ostatni raz rozmawialiśmy podczas kampanii na Kickstarterze. Pomyśleliśmy więc, że czas na aktualizację w tej kwestii.
Na początek przypomnienie: Nurty to tormentowy odpowiednik podziału na charaktery. System Nurtów opiera się jednak nie na moralności, lecz na dziedzictwie, jakie buduje dla siebie postać – na czynach, za które inni będą ją pamiętać. Wybór Nurtów dominujących w życiu bohatera nie jest świadomy – co więcej, niewiele osób w ogóle zdaje sobie sprawę z ich istnienia. Stanowią niewidzialną siłę (jak magnetyzm czy grawitacja) napędzaną przez ludzkie działania.
Wyróżniamy pięć Nurtów. Za chwilę opowiem wam o każdym po kolei oraz przedstawię sposób ich funkcjonowania w grze. Czytając moje objaśnienia, pamiętajcie, że w istocie Nurtów nie liczy się motywacja ani moralność. Ich ucieleśnieniem są wspaniali bohaterowie, słynni złoczyńcy i wszyscy, którzy starają się zajść w życiu jak najdalej. Nieważne, co nimi kieruje – Nurty opisują dziedzictwo, jakie po nich zostanie. Ważne są czyny, nie pobudki.
Dla wszystkich, którzy grali w Planescape: Torment, przygotowaliśmy przykłady odniesień poszczególnych Nurtów do postaci z gry – mamy nadzieję, że pomogą one w lepszym zobrazowaniu charakterystyki tych niewidzialnych sił. Warto jednak mieć na uwadze, że ludzką naturę rzadko da się przyporządkować konkretnym schematom, dlatego w życiu danego bohatera może dominować więcej niż jeden Nurt.
Rzut na inicjatywę
Moderatorzy: Moderator, Global Moderator
News: http://grimuar.pl/torment/rzut-na-inicjatywe
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości