[Aktualizacja] Grunt to dobry plan

Wieści związane z Pillars of Eternity.

Moderatorzy: Moderator, Global Moderator

Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

News: http://grimuar.pl/pillarsofeternity/grunt-dobry-plan
Witajcie w moim świecie...

Jestem producentem, a co za tym idzie, jednym z moich podstawowych zadań jest utworzenie harmonogramu prac nad grą. W rzeczywistości nie jest to jednorazowe zadanie, a niekończący się proces wymagający ciągłych ulepszeń i poprawek.

Jakakolwiek zmiana lub nowa pozycja na liście może stać się przyczyną lawiny nieoczekiwanych konsekwencji, dlatego też deweloperzy mają obowiązek bacznie nadzorować wszystko, co trafia do gry.

Dzisiaj chciałbym pokazać wam w skrócie, jak tworzenie gier prezentuje się od strony organizacyjnej, oraz jakie procesy myślowe towarzyszą naszemu planowaniu. Zobaczycie m.in. jakie miejsce w grafiku zajmują poszczególne etapy tworzenia obszarów oraz dlaczego zmiany i modyfikacje skutkują często komplikacjami dla całej ekipy. Mam nadzieję, że zyskacie dzięki temu lepsze pojęcie o trudnych wyborach, przed jakimi stajemy każdego dnia.
ODPOWIEDZ
  • Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości