Witajcie w moim świecie...
Jestem producentem, a co za tym idzie, jednym z moich podstawowych zadań jest utworzenie harmonogramu prac nad grą. W rzeczywistości nie jest to jednorazowe zadanie, a niekończący się proces wymagający ciągłych ulepszeń i poprawek.
Jakakolwiek zmiana lub nowa pozycja na liście może stać się przyczyną lawiny nieoczekiwanych konsekwencji, dlatego też deweloperzy mają obowiązek bacznie nadzorować wszystko, co trafia do gry.
Dzisiaj chciałbym pokazać wam w skrócie, jak tworzenie gier prezentuje się od strony organizacyjnej, oraz jakie procesy myślowe towarzyszą naszemu planowaniu. Zobaczycie m.in. jakie miejsce w grafiku zajmują poszczególne etapy tworzenia obszarów oraz dlaczego zmiany i modyfikacje skutkują często komplikacjami dla całej ekipy. Mam nadzieję, że zyskacie dzięki temu lepsze pojęcie o trudnych wyborach, przed jakimi stajemy każdego dnia.
[Aktualizacja] Grunt to dobry plan
Moderatorzy: Moderator, Global Moderator
News: http://grimuar.pl/pillarsofeternity/grunt-dobry-plan
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości