2013 jest rokiem rzutu izometrycznego. Nie zdołaliśmy się nacieszyć jeszcze nadchodzącymi produkcjami, a zapowiedziana została kolejna - Divinity: Original Sin to taktyczny, klasyczny CRPG tworzony przez Larian Studios (Divinity: Ego Draconis), który właśnie pojawił się na kickstarterze.
Divinity: Original Sin z rzutem izometrycznym, taktyczną walką turową i edytorem
Jeżeli mieliście okazję zagrać w poprzednią produkcję Larian, czyli Divinity II, być może zaskoczy was fakt, że kolejna część w odróżnieniu od poprzedniej wykorzysta rzut izometryczny i rozbudowaną, taktyczną walkę turową (Divinity II był RPGiem akcji z widokiem TPP).
Twórcy zapowiadają tryb dla pojedynczego gracza oraz tryb kooperacji, wysoce reaktywny świat (co słyszymy ostatnio o każdej grze) oraz mnóstwo interakcji z przedmiotami.
W odróżnieniu od wielu kampanii kickstarter, Original Sin jest bliskie ukończenia. Larian zbiera środki na doszlifowanie produkcji (400 tysięcy USD), która ukazać się ma w listopadzie tego roku. Polska wersja oficjalnej strony internetowej Divinity jest już dostępna (wystarczy zmienić język).
Nie najgorzej radzą sobie na kickstarterze: <!-- m -->http://www.kickstarter.com/projects/lar ... iginal-sin<!-- m -->
...serio, w czerwcu Shadowrun, w październiku Wasteland 2, w listopadzie Original Sin. Przyszły rok to Torment i Eternity. Rozpieszczają nas.
Divinity: Original Sin
Moderatorzy: Moderator, Global Moderator
Ostatnio zmieniony czw lis 28, 2013 1:54 am przez Darnath, łącznie zmieniany 1 raz.
Ostatnimi czasy nie miałem czasu nawet na sesję (tutaj należy wspomnieć, iż nie grałem chyba w żadną grę od pół roku), a teraz tyle nadchodzących produkcji...
Sama gra wygląda naprawdę dobrze (nie było mi dane grać w poprzednie odsłony), chociaż nie można się oprzeć wrażeniu, że wygląda jak kopia Diablo 3 (które ostatecznie nie było takie tragiczne, najtragiczniejszy w tej grze był tytuł, który sprawił, że wszyscy oczekiwali o wiele więcej). Tak czy inaczej zobaczymy co z tego będzie.
Sama gra wygląda naprawdę dobrze (nie było mi dane grać w poprzednie odsłony), chociaż nie można się oprzeć wrażeniu, że wygląda jak kopia Diablo 3 (które ostatecznie nie było takie tragiczne, najtragiczniejszy w tej grze był tytuł, który sprawił, że wszyscy oczekiwali o wiele więcej). Tak czy inaczej zobaczymy co z tego będzie.
Divine Divinity też było izometryczne i podobne do Diablo, ale nie pamiętam go tak dobrze. Divinity II mi się nie podobało (podobnie jak większość RPGów w tym stylu), ale nie można powiedzieć, że Larian się nie starał.
To właściwie i tak nie koniec... Jest jeszcze kilka tych izometrycznych produkcji, o który warto by wspomnieć - to chociażby, ale to dyskusja na inny temat.
Offtopując - Ghoster, może jednak będziesz zainteresowany napisaniem czegoś o Wasteland 2. Pamiętam, że wyrażałeś wyjątkowe zainteresowanie (screenozabawa to potwierdza, ale nie będę zdradzał zagadki, jeszcze ;)) postnuklearnymi rpgami. A w kolejce jest jeszcze cyberpunkowy Shadowrun, który będę starał się naświetlić wkrótce czytelnikom Grimuaru (zwłaszcza, że premiera tuż tuż i szkoda, aby gra się w Polsce nie przyjęła przez brak "prasy").
EDIT von der Ghoster:
Odpowiedziałem na to przy Ladacznicy i Szklanicy.
To właściwie i tak nie koniec... Jest jeszcze kilka tych izometrycznych produkcji, o który warto by wspomnieć - to chociażby, ale to dyskusja na inny temat.
Offtopując - Ghoster, może jednak będziesz zainteresowany napisaniem czegoś o Wasteland 2. Pamiętam, że wyrażałeś wyjątkowe zainteresowanie (screenozabawa to potwierdza, ale nie będę zdradzał zagadki, jeszcze ;)) postnuklearnymi rpgami. A w kolejce jest jeszcze cyberpunkowy Shadowrun, który będę starał się naświetlić wkrótce czytelnikom Grimuaru (zwłaszcza, że premiera tuż tuż i szkoda, aby gra się w Polsce nie przyjęła przez brak "prasy").
EDIT von der Ghoster:
Odpowiedziałem na to przy Ladacznicy i Szklanicy.
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości