Przy piosence, ladacznicy i szklanicy - Obieżysferskie gadki

Na każdy temat.

Moderatorzy: Moderator, Global Moderator

Awatar użytkownika
Ghoster
Global Moderator
Posty: 496
Rejestracja: sob paź 13, 2012 8:08 pm

pt paź 25, 2013 12:38 am  

O, maeliev.

Wracasz może do sesji? : D
Obrazek

Awatar użytkownika
ArhibaldWest
Gorejący Dyskutant
Gorejący Dyskutant
Posty: 45
Rejestracja: ndz cze 09, 2013 5:47 pm

śr paź 30, 2013 5:49 pm  

Beta-testy Wasteland 2 zbliżają się, a ja mogę słuchać tego w kółko
https://www.youtube.com/watch?v=BZtU2U4rLFA

Awatar użytkownika
Ghoster
Global Moderator
Posty: 496
Rejestracja: sob paź 13, 2012 8:08 pm

śr paź 30, 2013 11:59 pm  

Takie trochę w stylu Sons Of Anarchy; chyba czas ścią przypomnieć sobie Wasteland 1.

W ogóle to, panie i panowie, nie jestem pewien czyście w pełni świadomi, ale niedługo zaczną wychodzić gry, na które czekaliśmy dłużej niż dekadę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Zoltan
Opłakujący Posty
Opłakujący Posty
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 17, 2012 3:10 pm

wt lis 19, 2013 10:07 pm  

Na Dziewięć Piekieł, żyje tu ktoś?!

Awatar użytkownika
Ghoster
Global Moderator
Posty: 496
Rejestracja: sob paź 13, 2012 8:08 pm

śr lis 20, 2013 4:41 pm  

Wszyscy czekamy na Numenerę i Wasteland 2, ja tymczasem zajmuję się różnymi pierdołami.
A poza tym Becieżda chyba przymierza się do ogłoszenia, że robią Fallouta 4.

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 481
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

śr lis 27, 2013 2:09 am  

No i znowu zmieniliśmy Grimuar ;)

Awatar użytkownika
Zoltan
Opłakujący Posty
Opłakujący Posty
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 17, 2012 3:10 pm

ndz gru 01, 2013 11:15 pm  

Świetna robota Darn! Ten obrazek na górze jest epicki, tak trzymać :)

@Ghoster
To to coś co robili panowie z B. to był Fallout, a nie rozszerzenie Obliviona dodające broń palną i mutków, które miało być w klimacie Fallouta ale coś nie wyszło? Dziwne, dziwne.

Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 481
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

pn gru 02, 2013 2:36 am  

Dzięki Zoltan, ale przyznam że nie wiem o jakim obrazku mówisz (chodzi o Deionarrę? jest z nami od paru lat ;))
A poza tym Becieżda chyba przymierza się do ogłoszenia, że robią Fallouta 4.
To już chyba oficjalne: http://vault119.com/

Awatar użytkownika
Ghoster
Global Moderator
Posty: 496
Rejestracja: sob paź 13, 2012 8:08 pm

pn gru 02, 2013 1:01 pm  

[quote="Zoltan"]@Ghoster
To to coś co robili panowie z B. to był Fallout, a nie rozszerzenie Obliviona dodające broń palną i mutków, które miało być w klimacie Fallouta ale coś nie wyszło? Dziwne, dziwne.[/quote]
To to w ogóle była gra? Przypominało ekskrementy niewiernych. ;ó

[quote="Darnath"]Dzięki Zoltan, ale przyznam że nie wiem o jakim obrazku mówisz (chodzi o Deionarrę? jest z nami od paru lat )[/quote]
Jemu chyba chodzi o tę zergową planetę Char na górze forum. xd
Obrazek

Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 481
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

pn gru 02, 2013 9:44 pm  

Ach, to - jeżeli dobrze pamiętam - "Forge of the Night Sky". Takie Numenerowe Zewnętrze.
Można zmienić, zastąpić inną grafiką z kategorii PE, PsT, T:ToN. Propozycje?

Apropo Fallouta, w grę mimo wszystko grało się przyjemnie, tylko setting już nie ten sam. Swoją drogą grając ostatnio w Shadowrun zastanawiałem się czego brakuje walce turowej. Mam wrażenie, że jest po prostu zbyt schematyczna, brakuje jej losowości i chociaż delikatnego efekciarstwa.

Jak to możliwe, że gra sprzed tylu lat jaką jest Fallout miała wciągający system turowy - przeciwnik płonął po krytyku z miotacza ognia albo leciał przez pół miasta jak dostał w głowę z supermłota - a całkiem nowa produkcja nie ma na nią pomysłu?

Awatar użytkownika
bartold
Grzebiący Słowa
Grzebiący Słowa
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 10, 2013 11:57 am

śr gru 18, 2013 2:38 pm  

Bo Bethesda umie robić tylko sandboxy ;)

Awatar użytkownika
Ghoster
Global Moderator
Posty: 496
Rejestracja: sob paź 13, 2012 8:08 pm

śr gru 18, 2013 4:15 pm  

Żeby te piaskownice były chociaż dobre. Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 481
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

pt gru 20, 2013 7:02 pm  

Skoro o sandboxach mowa - czytaliście ostatni news? Fergie rozważa sandboxa w klimatach Skyrim w stylu izometrycznym, pod przewodnictwem Chrisa - ktoś sobie to wyobraża? :)

Awatar użytkownika
ArhibaldWest
Gorejący Dyskutant
Gorejący Dyskutant
Posty: 45
Rejestracja: ndz cze 09, 2013 5:47 pm

sob gru 21, 2013 3:12 pm  

Skyrim nie był takim złym sandboxem. Na dodatek jego prawdziwy potencjał uwalniają mody.
Przyznam, że trudno mi sobie wyobrazić takiego sandbox'a w rzucie izometrycznym.

Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 481
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

śr gru 25, 2013 6:49 pm  

Skyrim był dla mnie nieco drętwy jako roleplay. Nie podobał mi się liniowy design lochów, brakowało różnorodności i po paru godzinach czułem, że właściwie widziałem już w tej grze wszystko. Nie mówię wcale, że gra była zła - to dość dobra kontynuacja serii TES. System poziomów/umiejętności też przypadł mi do gustu, ale cała reszta pozostawia wiele do życzenia.

Dialogi mnie w ogóle nie przekonały, a o wątku głównym bardzo szybko zapomniałem. Nie mniej pierwsza potyczka ze smokiem to było coś naprawdę fajnego. Sama animacja i potyczka została wykonana chyba w najlepszy na ten czas sposób.

Pomijając Oblivion, który mnie szybko odrzucił i Arenę, której już nie pamiętam, mam duży sentyment do Daggerfalla. Morrowind też miał swój klimat i przyjemną ścieżkę dźwiękową, ale to specyficzna seria - taki otwarty cRPG na długie godziny, który moim zdaniem łatwo się zapomina.

  •   Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości