Przy piosence, ladacznicy i szklanicy - Obieżysferskie gadki

Na każdy temat.

Moderatorzy: Moderator, Global Moderator

Awatar użytkownika
Ghoster
Global Moderator
Posty: 497
Rejestracja: sob paź 13, 2012 8:08 pm

O, maeliev.

Wracasz może do sesji? : D
Obrazek
Awatar użytkownika
ArhibaldWest
Gorejący Dyskutant
Gorejący Dyskutant
Posty: 45
Rejestracja: ndz cze 09, 2013 5:47 pm

Beta-testy Wasteland 2 zbliżają się, a ja mogę słuchać tego w kółko
https://www.youtube.com/watch?v=BZtU2U4rLFA
Awatar użytkownika
Ghoster
Global Moderator
Posty: 497
Rejestracja: sob paź 13, 2012 8:08 pm

Takie trochę w stylu Sons Of Anarchy; chyba czas ścią przypomnieć sobie Wasteland 1.

W ogóle to, panie i panowie, nie jestem pewien czyście w pełni świadomi, ale niedługo zaczną wychodzić gry, na które czekaliśmy dłużej niż dekadę.
Obrazek
Awatar użytkownika
Zoltan
Opłakujący Posty
Opłakujący Posty
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 17, 2012 3:10 pm

Na Dziewięć Piekieł, żyje tu ktoś?!
Awatar użytkownika
Ghoster
Global Moderator
Posty: 497
Rejestracja: sob paź 13, 2012 8:08 pm

Wszyscy czekamy na Numenerę i Wasteland 2, ja tymczasem zajmuję się różnymi pierdołami.
A poza tym Becieżda chyba przymierza się do ogłoszenia, że robią Fallouta 4.

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

No i znowu zmieniliśmy Grimuar ;)
Awatar użytkownika
Zoltan
Opłakujący Posty
Opłakujący Posty
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 17, 2012 3:10 pm

Świetna robota Darn! Ten obrazek na górze jest epicki, tak trzymać :)

@Ghoster
To to coś co robili panowie z B. to był Fallout, a nie rozszerzenie Obliviona dodające broń palną i mutków, które miało być w klimacie Fallouta ale coś nie wyszło? Dziwne, dziwne.
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Dzięki Zoltan, ale przyznam że nie wiem o jakim obrazku mówisz (chodzi o Deionarrę? jest z nami od paru lat ;))
A poza tym Becieżda chyba przymierza się do ogłoszenia, że robią Fallouta 4.
To już chyba oficjalne: http://vault119.com/
Awatar użytkownika
Ghoster
Global Moderator
Posty: 497
Rejestracja: sob paź 13, 2012 8:08 pm

[quote="Zoltan"]@Ghoster
To to coś co robili panowie z B. to był Fallout, a nie rozszerzenie Obliviona dodające broń palną i mutków, które miało być w klimacie Fallouta ale coś nie wyszło? Dziwne, dziwne.[/quote]
To to w ogóle była gra? Przypominało ekskrementy niewiernych. ;ó

[quote="Darnath"]Dzięki Zoltan, ale przyznam że nie wiem o jakim obrazku mówisz (chodzi o Deionarrę? jest z nami od paru lat )[/quote]
Jemu chyba chodzi o tę zergową planetę Char na górze forum. xd
Obrazek
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Ach, to - jeżeli dobrze pamiętam - "Forge of the Night Sky". Takie Numenerowe Zewnętrze.
Można zmienić, zastąpić inną grafiką z kategorii PE, PsT, T:ToN. Propozycje?

Apropo Fallouta, w grę mimo wszystko grało się przyjemnie, tylko setting już nie ten sam. Swoją drogą grając ostatnio w Shadowrun zastanawiałem się czego brakuje walce turowej. Mam wrażenie, że jest po prostu zbyt schematyczna, brakuje jej losowości i chociaż delikatnego efekciarstwa.

Jak to możliwe, że gra sprzed tylu lat jaką jest Fallout miała wciągający system turowy - przeciwnik płonął po krytyku z miotacza ognia albo leciał przez pół miasta jak dostał w głowę z supermłota - a całkiem nowa produkcja nie ma na nią pomysłu?
Awatar użytkownika
bartold
Grzebiący Słowa
Grzebiący Słowa
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 10, 2013 11:57 am

Bo Bethesda umie robić tylko sandboxy ;)
Awatar użytkownika
Ghoster
Global Moderator
Posty: 497
Rejestracja: sob paź 13, 2012 8:08 pm

Żeby te piaskownice były chociaż dobre. Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Skoro o sandboxach mowa - czytaliście ostatni news? Fergie rozważa sandboxa w klimatach Skyrim w stylu izometrycznym, pod przewodnictwem Chrisa - ktoś sobie to wyobraża? :)
Awatar użytkownika
ArhibaldWest
Gorejący Dyskutant
Gorejący Dyskutant
Posty: 45
Rejestracja: ndz cze 09, 2013 5:47 pm

Skyrim nie był takim złym sandboxem. Na dodatek jego prawdziwy potencjał uwalniają mody.
Przyznam, że trudno mi sobie wyobrazić takiego sandbox'a w rzucie izometrycznym.
Awatar użytkownika
Darnath
Administrator
Posty: 493
Rejestracja: czw paź 04, 2012 3:26 pm
Lokalizacja: Sigil
Kontakt:

Skyrim był dla mnie nieco drętwy jako roleplay. Nie podobał mi się liniowy design lochów, brakowało różnorodności i po paru godzinach czułem, że właściwie widziałem już w tej grze wszystko. Nie mówię wcale, że gra była zła - to dość dobra kontynuacja serii TES. System poziomów/umiejętności też przypadł mi do gustu, ale cała reszta pozostawia wiele do życzenia.

Dialogi mnie w ogóle nie przekonały, a o wątku głównym bardzo szybko zapomniałem. Nie mniej pierwsza potyczka ze smokiem to było coś naprawdę fajnego. Sama animacja i potyczka została wykonana chyba w najlepszy na ten czas sposób.

Pomijając Oblivion, który mnie szybko odrzucił i Arenę, której już nie pamiętam, mam duży sentyment do Daggerfalla. Morrowind też miał swój klimat i przyjemną ścieżkę dźwiękową, ale to specyficzna seria - taki otwarty cRPG na długie godziny, który moim zdaniem łatwo się zapomina.
ODPOWIEDZ
  • Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość