O, maeliev.
Wracasz może do sesji? : D
Przy piosence, ladacznicy i szklanicy - Obieżysferskie gadki
Moderatorzy: Moderator, Global Moderator
- ArhibaldWest
- Gorejący Dyskutant
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz cze 09, 2013 5:47 pm
Beta-testy Wasteland 2 zbliżają się, a ja mogę słuchać tego w kółko
https://www.youtube.com/watch?v=BZtU2U4rLFA
https://www.youtube.com/watch?v=BZtU2U4rLFA
Takie trochę w stylu Sons Of Anarchy; chyba czas ścią przypomnieć sobie Wasteland 1.
W ogóle to, panie i panowie, nie jestem pewien czyście w pełni świadomi, ale niedługo zaczną wychodzić gry, na które czekaliśmy dłużej niż dekadę.
W ogóle to, panie i panowie, nie jestem pewien czyście w pełni świadomi, ale niedługo zaczną wychodzić gry, na które czekaliśmy dłużej niż dekadę.
Wszyscy czekamy na Numenerę i Wasteland 2, ja tymczasem zajmuję się różnymi pierdołami.
A poza tym Becieżda chyba przymierza się do ogłoszenia, że robią Fallouta 4.
A poza tym Becieżda chyba przymierza się do ogłoszenia, że robią Fallouta 4.
No i znowu zmieniliśmy Grimuar
Świetna robota Darn! Ten obrazek na górze jest epicki, tak trzymać :)
@Ghoster
To to coś co robili panowie z B. to był Fallout, a nie rozszerzenie Obliviona dodające broń palną i mutków, które miało być w klimacie Fallouta ale coś nie wyszło? Dziwne, dziwne.
@Ghoster
To to coś co robili panowie z B. to był Fallout, a nie rozszerzenie Obliviona dodające broń palną i mutków, które miało być w klimacie Fallouta ale coś nie wyszło? Dziwne, dziwne.
Dzięki Zoltan, ale przyznam że nie wiem o jakim obrazku mówisz (chodzi o Deionarrę? jest z nami od paru lat )
To już chyba oficjalne: http://vault119.com/A poza tym Becieżda chyba przymierza się do ogłoszenia, że robią Fallouta 4.
[quote="Zoltan"]@Ghoster
To to coś co robili panowie z B. to był Fallout, a nie rozszerzenie Obliviona dodające broń palną i mutków, które miało być w klimacie Fallouta ale coś nie wyszło? Dziwne, dziwne.[/quote]
To to w ogóle była gra? Przypominało ekskrementy niewiernych. ;ó
[quote="Darnath"]Dzięki Zoltan, ale przyznam że nie wiem o jakim obrazku mówisz (chodzi o Deionarrę? jest z nami od paru lat )[/quote]
Jemu chyba chodzi o tę zergową planetę Char na górze forum. xd
To to coś co robili panowie z B. to był Fallout, a nie rozszerzenie Obliviona dodające broń palną i mutków, które miało być w klimacie Fallouta ale coś nie wyszło? Dziwne, dziwne.[/quote]
To to w ogóle była gra? Przypominało ekskrementy niewiernych. ;ó
[quote="Darnath"]Dzięki Zoltan, ale przyznam że nie wiem o jakim obrazku mówisz (chodzi o Deionarrę? jest z nami od paru lat )[/quote]
Jemu chyba chodzi o tę zergową planetę Char na górze forum. xd
Ach, to - jeżeli dobrze pamiętam - "Forge of the Night Sky". Takie Numenerowe Zewnętrze.
Można zmienić, zastąpić inną grafiką z kategorii PE, PsT, T:ToN. Propozycje?
Apropo Fallouta, w grę mimo wszystko grało się przyjemnie, tylko setting już nie ten sam. Swoją drogą grając ostatnio w Shadowrun zastanawiałem się czego brakuje walce turowej. Mam wrażenie, że jest po prostu zbyt schematyczna, brakuje jej losowości i chociaż delikatnego efekciarstwa.
Jak to możliwe, że gra sprzed tylu lat jaką jest Fallout miała wciągający system turowy - przeciwnik płonął po krytyku z miotacza ognia albo leciał przez pół miasta jak dostał w głowę z supermłota - a całkiem nowa produkcja nie ma na nią pomysłu?
Można zmienić, zastąpić inną grafiką z kategorii PE, PsT, T:ToN. Propozycje?
Apropo Fallouta, w grę mimo wszystko grało się przyjemnie, tylko setting już nie ten sam. Swoją drogą grając ostatnio w Shadowrun zastanawiałem się czego brakuje walce turowej. Mam wrażenie, że jest po prostu zbyt schematyczna, brakuje jej losowości i chociaż delikatnego efekciarstwa.
Jak to możliwe, że gra sprzed tylu lat jaką jest Fallout miała wciągający system turowy - przeciwnik płonął po krytyku z miotacza ognia albo leciał przez pół miasta jak dostał w głowę z supermłota - a całkiem nowa produkcja nie ma na nią pomysłu?
Skoro o sandboxach mowa - czytaliście ostatni news? Fergie rozważa sandboxa w klimatach Skyrim w stylu izometrycznym, pod przewodnictwem Chrisa - ktoś sobie to wyobraża? :)
- ArhibaldWest
- Gorejący Dyskutant
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz cze 09, 2013 5:47 pm
Skyrim nie był takim złym sandboxem. Na dodatek jego prawdziwy potencjał uwalniają mody.
Przyznam, że trudno mi sobie wyobrazić takiego sandbox'a w rzucie izometrycznym.
Przyznam, że trudno mi sobie wyobrazić takiego sandbox'a w rzucie izometrycznym.
Skyrim był dla mnie nieco drętwy jako roleplay. Nie podobał mi się liniowy design lochów, brakowało różnorodności i po paru godzinach czułem, że właściwie widziałem już w tej grze wszystko. Nie mówię wcale, że gra była zła - to dość dobra kontynuacja serii TES. System poziomów/umiejętności też przypadł mi do gustu, ale cała reszta pozostawia wiele do życzenia.
Dialogi mnie w ogóle nie przekonały, a o wątku głównym bardzo szybko zapomniałem. Nie mniej pierwsza potyczka ze smokiem to było coś naprawdę fajnego. Sama animacja i potyczka została wykonana chyba w najlepszy na ten czas sposób.
Pomijając Oblivion, który mnie szybko odrzucił i Arenę, której już nie pamiętam, mam duży sentyment do Daggerfalla. Morrowind też miał swój klimat i przyjemną ścieżkę dźwiękową, ale to specyficzna seria - taki otwarty cRPG na długie godziny, który moim zdaniem łatwo się zapomina.
Dialogi mnie w ogóle nie przekonały, a o wątku głównym bardzo szybko zapomniałem. Nie mniej pierwsza potyczka ze smokiem to było coś naprawdę fajnego. Sama animacja i potyczka została wykonana chyba w najlepszy na ten czas sposób.
Pomijając Oblivion, który mnie szybko odrzucił i Arenę, której już nie pamiętam, mam duży sentyment do Daggerfalla. Morrowind też miał swój klimat i przyjemną ścieżkę dźwiękową, ale to specyficzna seria - taki otwarty cRPG na długie godziny, który moim zdaniem łatwo się zapomina.
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości