Rekordowy Torment, inXile przedstawia nowe cele

InXile Entertainment w rekordowym czasie uzyskało minimalną kwotę potrzebną do sfinansowania gry ‒ zaledwie sześć godzin wystarczyło, aby zebrali 900 tysięcy dolarów. Zespół dziękuje za wsparcie i przedstawia nowe cele finansowe, dodając również specjalny bonus: „Retrospekcję Produkcji Planescape: Torment”.

Niniejszy tekst jest częściowym tłumaczeniem drugiej aktualizacji inXile.

Podziękowania

Szczerze dziękujemy wam za wsparcie okazane Tormentowi i przyszłości gier RPG. Wielu z was postanowiło wziąć udział w naszej kampanii ze względu na sentyment, jakim darzycie Planescape: Torment ‒ grę, która również dla nas okazała się bardzo ważna. Mając na uwadze nasz wspólny cel, chcemy w dowód wdzięczności ofiarować wam coś specjalnego.

Przyjaźń między inXile a Obsidian nie jest tajemnicą. W porozumieniu z naszymi kolegami z Obsidian, postanowiliśmy stworzyć specjalną nagrodę dla osób, które wsparły Project: Eternity i Tormenta – Retrospekcję Produkcji Planescape: Torment (w wersji cyfrowej). Wielu spośród twórców pierwszej Udręki zgodziło się umieścić swoje zapiski/blogi w kompilacji przemyśleń o tym projekcie. Dowiecie się o ich doświadczeniach podczas pracy nad grą i o tym, jak gra wpłynęła na ich późniejsze dokonania. Retrospekcja zostanie udostępniona przed premierą Tormenta, w grudniu przyszłego roku.

Nasza propozycja spotkała się z wielkim entuzjazmem ze strony twórców. Miło nam poinformować, że w retrospekcji wezmą udział:

●       Chris Avellone, główny projektant
●       Eric Campanella, grafik
●       Tim Donley, główny grafik
●       Scott Everts, projektant techniczny
●       Brian Fargo, lider inXile
●       Adam Heine, skrypter
●       Dave Maldonado, projektant
●       Colin McComb, projektant
●       Brian Menze, grafik
●       Aaron Meyers, grafik
●       Mark Morgan, kompozytor
●       Dennis Presnell, grafik
●       Dan Spitzley, główny programista
●       Feargus Urquhart, dyrektor Black Isle Studios
●       Scott Warner, skrypter

Z okazji osiągnięcia naszego pierwszego celu zdecydowaliśmy się również wprowadzić dodatkowe ulepszenie ‒ w Tormencie będziecie mogli wybrać płeć bohatera (będzie miała wpływ na rozmowy z bohaterami).

Oprócz tego, inXile przedstawiło nowe cele finansowe:

1,5 mln USD: Bogatsza historia – pisarka Mur Lafferty i projektant Tony Evans dołączą do drużyny, Nathan Long napisze bonusową nowelę

Tony zajmuje się projektowaniem fabularnej strony gier od późnych lat 90. Pracował nad wieloma RPGami, dzieląc czas między Obsidian i Bioware. Współtworzył m.in. Knights of the Old Republic 2, Dragon Age 2, Neverwinter Nights 2 i Maskę Zdrajcy. Był głównym projektantem dodatku Storm of Zehir (Neverwinter Nights).

Mur użyczyła swojego pióra kilku grom RPG, włączając w to Wampira, Mage, Exalted i World of Warcraft RPG. W 2012 roku była nominowana do Nagrody Johna W. Campbella dla Najlepszej Pisarki Science Fiction lub Fantasy.

Dodatkowo, pisarz zaangażowany w tworzenie Udręki (i Wasteland 2) Nathan Long stworzy nowelę, która zostanie zawarta w naszej kompilacji.

2,0 mln USD: Monte pisze, Mark komponuje

Monte dołączy do zespołu odpowiedzialnego za fabułę i będzie bezpośrednio uczestniczył w rozbudowywaniu historii Tormenta, jego głębi i reaktywności. Oczywiście Monte już jest zaangażowany w projekt i cały czas udziela porad w kwestii Numenery (w przyszłości pomoże również w adaptacji zasad swojego systemu na potrzeby gry komputerowej), jednak po osiągnięciu tego celu finansowego jego wkład stanie się dużo większy.

Mark Morgan napisze jeszcze więcej muzyki, w tym tematy dla dodatkowych obszarów, które zamierzamy wkrótce przedstawić. Co więcej, jego ścieżka zostanie nagrana z udziałem prawdziwej orkiestry. Oczywiście dodatkowa muzyka będzie obecna na oficjalnej ścieżce dźwiękowej  (w wersji cyfrowej lub CD).

Dodany zostanie również piąty towarzysz (oryginalne plany zakładały pojawienie się 4), „The Toy” („Zabawka” – ale nie jest to jego imię w grze ;)). Toy to zmieniająca się kulka GLUTECZKA. Jest miłym zwierzakiem, porzuconą zabawką, a może morderczą bronią? Kto wie. Pewne jest natomiast, że w zależności od tego, jak będziesz go traktować, jego wygląd i umiejętności będą ulegały ciekawym przemianom…

 Dodatkowe informacje

Panowie z inXile przekroczyli limit tekstu na stronie aktualizacji, dlatego nowości w pełnej odsłonie pojawiać będą się tutaj:
http://tormentrpg.tumblr.com/post/44765194891/kickstarter-update-updated…

PayPal zostanie wnet udostępniony. Joby Bednar stworzył już odpowiedni system, ale wymaga on doszlifowania.