Torment: Tides of Numenera

Torment: Tides of Numenera to gra utrzymana w świecie Numenery, nowego settingu RPG Montego Cooka. Torment kontynuuje tematyczne dziedzictwo Planescape: Torment, uznanej przez krytykę gry role playing z 1999 roku, uważanej przez wielu za ikonę narracji.

więcej

Torment jest izometryczną grą RPG przeznaczoną dla jednego gracza. Zagrasz jednym konkretnym bohaterem, aczkolwiek spotkasz towarzyszy, którzy będą mogli do ciebie dołączyć. Gra będzie kłaść silny nacisk na fabułę i oferować bogaty system dialogowy, podobny do tego, który znamy z Planescape: Torment;

[collapse]
Darnath
W dwudziestej szóstej aktualizacji Kevin Saunders zachwala wysoką frekwencję głosowania na system walki oraz tłumaczy, dlaczego duchowy następca Planescape: Torment nie będzie…
Corpselight
W 22. aktualizacji Tormenta Kevin, Colin i Adam podsumowują postępy w projektowaniu poczynione podczas lata. Przeczytamy m.in. o projektowaniu stref, systemie wytwarzania i idei…
Corpselight
W #24 i #25 aktualizacji Tides of Numenera Adam wyjaśni, czym są nurty na przykładzie bohaterów Planescape: Torment, Colin odpowie na pytania społeczności, a ekipa inXile zaprosi…
Corpselight
14 sierpnia, niecały rok po zakończeniu ogłoszonej przez Montego Cooka kampanii na Kickstarterze (w której to pozyskał pół miliona dolarów), doczekaliśmy się światowej…
Corpselight
Po dłuższej przerwie ekipa Tormenta wita nas ponownie bardzo obszerną aktualizacją, z której dowiemy się m.in. o przebiegu zebrania scenarzystów i nowych sposobach pracy nad…
Corpselight
Ważna informacja dla osób, które wsparły Tormenta na Kickstarterze: podstawowe dane dotyczące zamówień zostały już wprowadzone do systemu, a ich poprawność można sprawdzić…
Darnath
InXile opublikowało kolejny fantastyczny artwork Chang Yuana: "The Forge of the Night Sky" (wyższa rozdzielczość), ukazujący Ruiny Ossiphagan. Tam, gdzie wybuchy wulkanów i strumienie…
black_cape
W interesującym wywiadzie dla RPG Codex (z 18.05.2013) Colin McComb opisuje elementy rozgrywki powstającego Torment: Tides of Numenera, wyjaśniając podobieństwa i różnice w…
Corpselight
Przed nami obszerna aktualizacja, w której przeczytamy m.in. o tym, jakim sposobem udało się osiągnąć cel 4,5 mln USD, zapoznamy się z postępami w pracy projektantów oraz nacieszymy…
Corpselight
Shanna Germain opowiada o geografii Dziewiątego Świata, a Adam Heine tłumaczy kwestie awansowania i rozwijania postaci w Torment: Tides of Numenera. Ekipa inXile rozpoczęła pracę…
Darnath
To była szalona kampania obfitująca w fantastyczne pomysły, grafiki oraz szkice, pierwsze animowane screeny przedstawiające klasyczny rzut izometryczny i inspirujące ścieżki…