Torment: Tides of Numenera

Torment: Tides of Numenera to gra utrzymana w świecie Numenery, nowego settingu RPG Montego Cooka. Torment kontynuuje tematyczne dziedzictwo Planescape: Torment, uznanej przez krytykę gry role playing z 1999 roku, uważanej przez wielu za ikonę narracji.

więcej

Torment jest izometryczną grą RPG przeznaczoną dla jednego gracza. Zagrasz jednym konkretnym bohaterem, aczkolwiek spotkasz towarzyszy, którzy będą mogli do ciebie dołączyć. Gra będzie kłaść silny nacisk na fabułę i oferować bogaty system dialogowy, podobny do tego, który znamy z Planescape: Torment;

[collapse]
Corpselight
Twórcy Tormenta po dłuższej przerwie powracają z garścią nowych informacji. W trzydziestej drugiej aktualizacji T:ToN poznamy działanie nowego portalu dla donatorów, dowiemy…
Darnath
Brian Fargo i spółka opublikowali pierwsze zrzuty ekranu oraz krótki film z Torment: Tides of Numenera. Jest klimatyczna oprawa wizualna, muzyka (najpewniej mistrza Morgana) i…
Corpselight
W drugiej części 31. aktualizacji T:ToN poznamy losy okrutnego plemienia Tabaht oraz dowiemy się nieco więcej na temat najbardziej zagadkowego towarzysza w grze ‒ Zabawki. Na…
Corpselight
W niedawnej rozmowie z członkami zespołu inXile RPGCodex poruszył m.in. temat różnic między Planescape: Torment i Torment: Tides of Numenera. Poniżej możecie przeczytać…
Corpselight
George Ziets opowiada o swojej nowej roli głównego projektanta obszarów Torment: Tides of Numenera. W trzydziestej aktualizacji produkcji znajdziecie również szkic Daniela Kima…
Corpselight
W 29. aktualizacji Torment: Tides of Numenera, podążając przez Zegar Kali, bagna chemicznego osadu sprzed eonów i niebezpieczne równiny, trafiamy na ziemie Protektoratu Sagusa.…
black_cape
W wywiadzie dla włoskiego bloga poświęconego Torment: Tides of Numenera Adam Heine dzieli się refleksjami i koncepcjami dotyczącymi technicznej strony produkcji.   Źródło: it-tormentrpg.tumblr.com   Adam,…
Corpselight
Dwudziesta ósma aktualizacja duchowego spadkobiercy Planescape: Torment porusza zagadnienia współdzielenia technologii Pillars of Eternity, funkcjonowania ekwipunku oraz kwestie…
Corpselight
W drugiej części dwudziestej siódmej aktualizacji przeczytamy o ostatnich przemeblowaniach w fabule Torment: Tides of Numenera oraz o tym, jak Adam Heine awansował na pozycję…
kosmaty
Redakcja nieoficjalnego włoskiego bloga Torment: Tides of Numenera przeprowadziła krótki wywiad z Chrisem Avellone’em, dotyczący jego udziału oraz roli w powstawaniu produkcji. Wywiad…
Corpselight
Pierwsza część dwudziestej siódmej aktualizacji Tides of Numenera poświęcona jest tematyce umiejętności oraz eksploracji. Kevin Saunders tłumaczy również, dlaczego dłuższy…