Torment: Tides of Numenera

Torment: Tides of Numenera to gra utrzymana w świecie Numenery, nowego settingu RPG Montego Cooka. Torment kontynuuje tematyczne dziedzictwo Planescape: Torment, uznanej przez krytykę gry role playing z 1999 roku, uważanej przez wielu za ikonę narracji.

więcej

Torment jest izometryczną grą RPG przeznaczoną dla jednego gracza. Zagrasz jednym konkretnym bohaterem, aczkolwiek spotkasz towarzyszy, którzy będą mogli do ciebie dołączyć. Gra będzie kłaść silny nacisk na fabułę i oferować bogaty system dialogowy, podobny do tego, który znamy z Planescape: Torment;

[collapse]
Darnath
W niezwykle technicznej aktualizacji (zwłaszcza dla maniaków PnP) Adam Heine opisuje fundamenty mechaniki Numenery. Witajcie Udręczeni, tu Thomas. Dzisiaj chcę porozmawiać…
black_cape
W 38. aktualizacji zobaczycie nowy koncept z Torment: Tides of Numenera przedstawiający Zatopiony Rynek, przeczytacie również o usprawnieniach w edytorze dialogów, który inXile…
Darnath
Znacie to uczucie pustki po skończeniu świetnej książki, kiedy nie możecie przestać myśleć o zakończeniu? Toniecie w refleksjach, wasz umysł dryfuje po jakimś obcym miejscu…
Darnath
Kampania (marketingowa) Dziewiątego Świata trwa w najlepsze. Po licznych edycjach, dodatkach do systemu i nadchodzącej produkcji inXile przyszedł czas na krótkometrażówkę sci-fi. Na…
Corpselight
W trzydziestej siódmej aktualizacji T:ToN przeczytamy m.in. o nowych nabytkach w ekipie pracującej nad grą oraz nadchodzących testach wersji alfa systemów. Poznamy również zarys…
Darnath
Zespół Montego Cooka rozpoczął kampanię Kickstarter, której przedmiotem jest specjalna, ekskluzywna edycja Numenery. Jeżeli jesteście fanami papierowego RPG, być może to coś…
black_cape
Wyzwania [ang. Crises], oparte na technologii Wasteland 2, będą istotnym elementem Torment: Tides of Numenera, łączącym rozgrywkę z opowiadaną historią. Colin McComb i Jeremy…
Corpselight
Mamy dziś dla was tłumaczenie fragmentów wywiadu, którego udzielił niedawno Colin McComb rosyjskiemu serwisowi RPGNuke. Colin dzieli się w nim przemyśleniami dotyczącymi m.in.…
Corpselight
Jak poinformował w zwięzłej aktualizacji na Kickstarterze Kevin Saunders, zbiórka funduszy na Gardło [ang. Gullet] George’a Zietsa zakończyła się wczoraj sukcesem. Obszar…
Corpselight
W dzisiejszej aktualizacji: Adam Heine opublikował pierwszą z nowel antologii „From the Depths” (fragment w rozwinięciu), zbiórka na „Gardło” została przedłużona do…
Corpselight
W dzisiejszej aktualizacji dowiemy się więcej na temat aktualnego celu finansowego, poznamy historię upiornego Ossiphagan oraz przyjrzymy się bliżej systemowi rozwoju postaci.…