Salon Tatuażu

Salon mieści się w południowo-wschodniej części Ula, na zachód od Gospody pod Gorejącym Człekiem. Większość tatuaży dostępna będzie dopiero na określonym etapie rozgrywki. Dzieje się tak, ponieważ Upadły przelewa na swe tatuaże przygody, które przeżył Bezimienny.

Wzmocnionej Ochrony +2 do klasy pancerza,
używany jedynie przez wojowników
Anarchistów Wywołuje zamęt
Avernusa +33% do odporności na ogień, +33% do odporności na magiczny ogień, Odporność na panikę
Czarnokolcego Labiryntu Przywołuje czar: „Czarnokolce przekleństwo”
Puszczania Krwi +1 do obrażeń od wszystkich ataków
Prezencji +1 do charyzmy
Zdrowia +1 do kondycji
Logiki Tymczasowo: +3 do inteligencji, Tymczasowo: -3 do mądrości
Śmierci-w-Życiu Przywołuje czar: „Wskrzeszenie”
Snów o Es-Annon +1 do rzutów obronnych przeciw magii, +2 do bazowych PŻ
Wzmożonego Działania +1 do rzutów obronnych przeciw magii, +2 do bazowych PŻ
Wojownika +1 do klasy pancerza, +1 do siły, +3 do bazowych PŻ
Grobowców Es-Annonu +2 do rzutów obronnych przeciw magii śmierci, +2 do bazowych PŻ
Ignusa +15% do odporność na ogień, +15% do odporność na ogień magiczny, +1 do kondycji, +3 do bazowych PŻ, % do odporności na magię, -1 do mądrości
Objawienia +2 do inteligencji
Straconego Żywota Po użyciu dodaje punkty doświadczenia, Noszony przyspiesza regenerację
Sztuki +1 do inteligencji, Zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1 poziomu maga, Zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 2 poziomu maga
Wytrzymałości +3 do bazowych PŻ
Mortego +1 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi, +1 do szczęścia, +1 do charyzmy, -1 do mądrości
Odkupiciela +2 do mądrości, +1 do charyzmy, +1 do szczęścia
Pocałunku Raveli -1 do mądrości, -1 do inteligencji, +2 do siły, +2 do kondycji, +1 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi
Końca Sebastiona Przywołuje czar: „Spacer w płomieniach”
Czuciowców Przywołuje czar: „Czuciowy dotyk”, +3 do wiedzy
Cieni Przywołuje czar: „Całun cieni”, Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
Cichych Monet Po użyciu dodaje punkty doświadczenia, Po użyciu trwale zwiększa kradzieże kieszonkowe o 3% , Noszony zwiększa kradzierze kieszonkowe o 5%
Źródła +2 do charyzmy, Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
Mocy +1 do siły
Kamienicznych Cieni +15% do krycia się
Mistrza Złodziejskiego +3 do zręczności, +1 do szczęścia, +5% do otwierania zamków ,+5% do kradzieży kieszonkowej ,+5% do wykrwania pułapek, +5% do krycia się
Tkacza Opowieści +1 do charyzmy, +5 do wiedzy
Niszczycielskiej Ciemności Po użyciu dodaje punkty doświadczenia, Po użyciu trwale zwiększa krycie się o 3%, Noszony zwiększa klasę pancerza o 1, Noszony zwiększa krycie się o 5%, Noszony zmniejsza charyzmę o 1
Ducha +1 do mądrości
  Duszy +2 do mądrości