Planescape: Torment

MJ
Spór o to, czy gry komputerowe również mogą być dziełami sztuki toczy się od dłuższego czasu. Niestety ci, którzy są uważani w tej dziedzinie za autorytety najczęściej nigdy nie mieli do czynienia z grami (a jeśli już, to ich znajomość zatrzymała się gdzieś pomiędzy przygodami słynnego hydraulika a kwadratowymi wdziękami chyba jeszcze słynniejszej pani archeolog).
Corpselight
Mamy dziś dla was miłą niespodziankę: w ramach celebracji 20-lecia settingu Planescape rozpoczynamy publikację naszego tłumaczenia powieści Jamesa Alana Gardnera „Ogień i…
Darnath
Miło mi zaprezentować Wam fantastyczne fanowskie ilustracje autorstwa Współgrobowca poświęcone tematyce Planescape: Torment. Przyzwyczaiłem się już do tego, że wielu z…
Darnath
Jak rzekł kiedyś Zerthimon, „kto nie gra w gry RPG, nie *zna* siebie” [Dziewiąty Krąg]. Nie sposób się z tym nie zgodzić. Równie pewne jest to, że mało kto *zna* erpegi…
Darnath
Zerthimon once said “One who does not play role playing games, does not *know* himself” [Ninth Circle] ‒ we can’t argue with that. And Chris Avellone knows RPGs quite well. We…
Darnath
Parę miesięcy temu informowaliśmy Was o niekomercyjnym rozszerzeniu przedstawiającym dalsze losy bohaterów Planescape: Torment. Najwyraźniej niezależnie od planów stworzenia…
Darnath
It’s been years since our immortal hero first set out on the search for his lost identity. His unusual journey, spanning many planes and involving a number of unconventional characters,…
Darnath
Minęło trzynaście lat, od kiedy nasz „Nieśmiertelny” bohater wyruszył w poszukiwaniu utraconej tożsamości. Jego niezwyczajna podróż po Sferach pozwoliła nam na własne…
Darnath
Colin McComb na forum RPG Codex kontynuuje tłumaczenie się z pomysłu na sequel Planescape: Torment. Potwierdza się raz jeszcze informacja o braku licencji na setting Planescape,…
Darnath
Jeden z użytkowników Forum Candlekeep podzielił się dość zaskakującą informacją. Wynika z niej, że dołączył do zespołu pracującego nad Planescape: Damnation, nowym…
Darnath
Po tych wszystkich ostatnich pogadankach o duchowym następcy, Eurogamer przygotował bardzo ciekawy (i niezwykle zabawny) wywiad z ekipą odpowiedzialną za Udrękę. To naprawdę…