Księga Czarów Maga: Poziom I

Zwój Efekt Położenie
Wszędobylskie Płomienie Osłabiają wrogów (celność, rzuty obronne) zainfekowanych tym zaklęciem. Amulet Ignusa (otrzymasz po lekcjach na temat magii)
Języki Ognia Ogniste pociski atakują przeciwnika. Im większa jest Twa moc, tym więcej pocisków jesteś w stanie wyczarować. Zaklęcie Ignusa
Magiczny Pocisk Zaklęcie to tworzy pociski z mistycznej energii. Im większe są Twoje zdolności tym więcej pocisków. Różnie
Ociemniałość Oślepia przeciwnika, zapewniając ujemne modyfikatory. Różnie
Pomniejsze Balsamowanie Działa na zasadzie uzdrowienia, jego celem może być tylko Bezimienny. Towary Emorika (po dołączeniu do Grabarzy)
Identyfikacja Pozwala na identyfikację przedmiotów. Różnie
Pięść z Żelaza Zwiększa siłę ataków pięściami. Różnie
Pocisk Cierpliwości Im częściej używasz, tym mocniejszy staje się ten czar. Dostępne w VII Kręgu Zerthimona
Uspokojenie Działa na przeciwników odstresowująco, nie licząc nieumarłych. Różnie
Zmiennobarwna Kula Efekt zmiennobarwnej kuli zależy od doświadczenia rzucającego. Różnie
Zbroja Wszystkie ataki oparte na sile fizycznej będą lepiej odpierane. Zbroja zapewnia osłonę przed atakami. Różnie
Przyjaciele Zwiększa charyzmę. Różnie
Święta Księga Stali Drugi Krąg Zerthimona Dostępne w II Kręgu Zerthimona
Tarcza Zapewnia osłonę przed atakami.
Oko Vilquara Oślepia przeciwnika (silniejszy niż Ociemniałość). Dostępne w IV Kręgu Zerthimona
Rządy Gniewu Czar może być używany jedynie przez Dak’kona. Działa na podobnej zasadzie, co Magiczny Pocisk. Umiejętność Dak’kona

 

Księga Czarów Maga: Poziom II

Zwój Efekt Położenie
Most Krwi Wysysa życie z rzucającego, przekazując go celowi. Różnie
Większe Balsamowanie Działa na zasadzie leczenia, ale wyłącznie na Bezimiennego (ewentualnie na istoty umarłe). Towary Emorica
Klątwa Czarnych Kolców Przyzywa Czarne Kolce zadające obrażenia przeciwnikom. Labirynt Raveli
Klątwa Roju Przyzywa rój pszczół atakujących obszar celu. Na obszarze działania nikt nie może rzucać czarów. Różnie
Odbicie Bólu Kiedy rzucający jest atakowany, podobne obrażenia otrzymują wszyscy atakujący. Różnie
Otwarcie Otwiera zamknięte skrzynki i drzwi. Różnie
Całun Żmiji Zapewnia przeciwnikom obrażenia od trucizny. Różnie
Rozmycie Ciężej jest trafić rzucającego. Różnie
Strach Przeciwnicy na obszarze działania czaru uciekają w przerażeniu. Nie działa na umarłych. Różnie
Szczęście Zwiększa modyfikatory szczęścia. Różnie
Tarcza Czarnych Kolców Zwiększa odporność rzucającego. Sprawia, że przeciwnicy atakując rzucającego otrzymują obrażenia. Zaklęcia nie można się nauczyć, można je rzucić jedynie używając przedmiotu. Różnie
Lodowy Nóż Rzuca w przeciwnika lodowy nóż. Liczba noży zwiększa się wraz z doświadczeniem rzucającego. Różnie
Potęga Jednostki Zwiększa siłę jednostki. Jest silniejszą wersją czaru „Wzmocnienie Siły”. Piąty Krąg Zerthimona.
Wzmocnienie Siły Zwiększa siłę jednostki. Różnie

 

 

Księga Czarów Maga: Poziom III

Zwój Efekt Położenie
Piorun Kulisty Uderzenie od elektryczności trafia okolicznych przeciwników, zadając obrażenia. Różnie
Równowaga we Wszystkim Gdy rzucający jest atakowany, atakujący otrzymuje te same obrażenia (lepsza wersja Odbicia Bólu). Szósty Krąg Zerthimona.
Wampirycze Dotknięcie Czar wysysa życie z celu i przekazuje je Tobie. Różnie
Płaszcz Ochrony Przyzywa płaszcz absorbujący obrażenia. Różnie
Łzy Elizium Przyzywa strumień meteorów uderzających w przeciwnika. Różnie
Topór Udręki Przyzywa Topór uderzający w przeciwnika. Towary Keldora, grobowiec Bezimiennego.
Skupienie Zerthimona Zwiększa szansę krytycznego uderzenia. Ósmy Krąg Zerthimona
Unieruchomienie Nieumarłego Nazwa jest w pełni adekwatna do działania. Różnie
Nieznośny Śmiech Tashy Osłabia przeciwnika. Towary Cinder
Tarcza Ognia Zapewnia osłonę antymagiczną. Ignus
Deszcz Ognia Przyzywa deszcz ognia uderzający w obszar celu, zadaje obrażenia przeciwnikom. Ignus

 

 

Księga Czarów Maga: Poziom IV

Zwój Efekt Położenie
Czarna Kula Czar uderza i więzi przeciwników. Towary Conalla, Cinder
Zamęt Zaklęcie dezorientuje przeciwników. Różnie
Pocisk Mocy Działa na podobnej zasadzie, co Magiczny Pocisk. Wraz ze wzrostem doświadczenia z rąk wystrzeliwuje więcej pocisków. Różnie
Zdjęcie Klątwy Zdejmuję klątwę z celu. Różnie
Całun Cieni Ciężej trafić rzucającego. Zwiększa również skuteczność krycia się w cieniu. Różnie
Uderzenie Żywiołów Uderza przeciwnika siłą żywiołów. Liczba uderzeń zależy od doświadczenia. Różnie
Ulepszone Wzmocnienie Siły Silniejsza wersja Wzmocnienia Siły. Różnie

 

 

Księga Czarów Maga: Poziom V

Zwój Efekt Położenie
Zabójcza Chmura Przyzywa Trującą Chmurę uderzającą w obszar działania i uszkadzającą przeciwników. Towary Vriszki, Conalla
Pustynne Piekło Obszar działania czaru zmienia „klimat”. Przeciwnicy w obszarze otrzymują obrażenia. Ebb w Tartarze
Duplikacja Enoll Evy Wszystkie fizyczne i magiczne ataki zadają podwójne obrażenia. Jeden z różnej maści śmieci, które możemy otrzymać podczas dialogów z Nordomem.
Ogień i Lód Zadaje obrażenia od ognia i lodu w obszarze działania. „Twój” pokój w Miejskim Gmachu Rozrywki.
Stożek Zimna Rzuca na obszar falę niespotykanego zimna. Różnie

 

 

Księga Czarów Maga: Poziom VI

Zwój Efekt Położenie
Nawałnica Seryjnych Błyskawic Przyzywa burzę błyskawic uderzającą w przeciwników na obszarze działania. Towary Keldora, Quella, Pani Thorncombe, podarunek Fhjulla.
Klosz Niewrażliwości Zapewnia ochronę przed niskopoziomowymi czarami. podarunek Fhjulla
Skowyt Pandemonium Czar dezorientuje, unieruchamia wszystkich przeciwników w obszarze. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed premierą. Niedostępne
Powłoka Antymagii Wszelka magia w obszarze działania będzie skazana na niepowodzenie. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed premierą. Niedostępne

 

 

Księga Czarów Maga: Poziom VII

Zwój Efekt Położenie
Nawałnica Kwasu Nawałnica Kwasu atakuje przeciwników, zadając pokaźne obrażenia. podarunek Fhjulla
Nawałnica Ostrzy Przyzywa odłamki czarnego lodu, które ranią przeciwników. Quell, Fhjull
Stygijska Lodowa Nawałnica Przyzywa nawałnicę atakująca wrogów w obszarze działania. Fhjull
Strażnicza Opończa Odpiera fizyczne ataki. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed premierą. Niedostępne

 

 

Księga Czarów Maga: Poziom VIII

Zwój Efekt Położenie
Furia Ignusa Zadaje potężne obrażenia w obszarze działania. Zaklęcia nie możesz się tego nauczyć. Jedynym posiadaczem tego zaklęcia może być Ignus, ale czar wykorzystać może jedynie w ostatniej sekwencji gry. Tylko Ignus w Fortecy Żalu
Burza Meteorów Przyzywa Burzę Meteorów uderzającą w obszar działania. Kyse w Tartarze
Działo Mechanusa Przyzywa olbrzymi strumień energii Mechanusa uderzający w obiekt. Konstrukt Złego Czarodzieja w Rubikonie
Słowo Mocy: Oślepienie Oślepia przeciwników w obszarze działania. Drzazga, Pani Thorncombe, Quell
Pocisk Śmierci Zadaje spore obrażenia przeciwnikowi kończące się zazwyczaj śmiercią. tylko przez użycie starożytnego zwoju w Tartarze

 

Księga Czarów Maga: Poziom IX

Zwój Efekt Położenie
Runy Udręki Może być użyty jedynie za pomocą przedmiotu „Symbol Udręki”.Zadaje kolosalne obrażenia w obszarze działania. wymagany przedmiot: runa udręki
Furia Otchłani Zabija lub zadaje olbrzymie obrażenia. Kytla w Klątwie
Ognie Elizjum Zadają obrażenia w obszarze działania. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed wersją oficjalną. Niedostępne
Pożoga Spala doszczętnie przeciwnika i istoty będące w obszarze działania. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed wersją oficjalną.. Niedostępne
Niebiańskie Zastępy Czar zadaje naprawdę masywne obrażenia w obszarze działania. Trias
Słowo Mocy: Giń Zabija przeciwnika. nagroda z Grimuaru Niebezpiecznych Myśli (-> ciekawostki), przez użycie starożytnego zwoju (-> ciekawostki)