Czary Maga

Księga Czarów Maga: Poziom I

 

Zwój

Efekt

Położenie

Wszędobylskie Płomienie

Osłabiają wrogów (celność, rzuty obronne) zainfekowanych tym zaklęciem. Amulet Ignusa (otrzymasz po lekcjach na temat magii)

Języki Ognia

Ogniste pociski atakują przeciwnika. Im większa jest Twa moc, tym więcej pocisków jesteś w stanie wyczarować. Zaklęcie Ignusa

Magiczny Pocisk

Zaklęcie to tworzy pociski z mistycznej energii. Im większe są Twoje zdolności tym więcej pocisków. Różnie

Ociemniałość

Oślepia przeciwnika, zapewniając ujemne modyfikatory. Różnie

Pomniejsze Balsamowanie

Działa na zasadzie uzdrowienia, jego celem może być tylko Bezimienny. Towary Emorika (po dołączeniu do Grabarzy)

Identyfikacja

Pozwala na identyfikację przedmiotów. Różnie

Pięść z Żelaza

Zwiększa siłę ataków pięściami. Różnie

Pocisk Cierpliwości

Im częściej używasz, tym mocniejszy staje się ten czar. Dostępne w VII Kręgu Zerthimona

Uspokojenie

Działa na przeciwników odstresowująco, nie licząc nieumarłych. Różnie

Zmiennobarwna Kula

Efekt zmiennobarwnej kuli zależy od doświadczenia rzucającego. Różnie

Zbroja

Wszystkie ataki oparte na sile fizycznej będą lepiej odpierane. Zbroja zapewnia osłonę przed atakami. Różnie

Przyjaciele

Zwiększa charyzmę. Różnie

Święta Księga Stali

Drugi Krąg Zerthimona Dostępne w II Kręgu Zerthimona

Tarcza

Zapewnia osłonę przed atakami.

Oko Vilquara

Oślepia przeciwnika (silniejszy niż Ociemniałość). Dostępne w IV Kręgu Zerthimona

Rządy Gniewu

Czar może być używany jedynie przez Dak'kona. Działa na podobnej zasadzie, co Magiczny Pocisk. Umiejętność Dak'kona


 

Księga Czarów Maga: Poziom II

 

Zwój

Efekt

Położenie

Most Krwi

Wysysa życie z rzucającego, przekazując go celowi. Różnie

Większe Balsamowanie

Działa na zasadzie leczenia, ale wyłącznie na Bezimiennego (ewentualnie na istoty umarłe). Towary Emorica

Klątwa Czarnych Kolców

Przyzywa Czarne Kolce zadające obrażenia przeciwnikom. Labirynt Raveli

Klątwa Roju

Przyzywa rój pszczół atakujących obszar celu. Na obszarze działania nikt nie może rzucać czarów. Różnie

Odbicie Bólu

Kiedy rzucający jest atakowany, podobne obrażenia otrzymują wszyscy atakujący. Różnie

Otwarcie

Otwiera zamknięte skrzynki i drzwi. Różnie

Całun Żmiji

Zapewnia przeciwnikom obrażenia od trucizny. Różnie

Rozmycie

Ciężej jest trafić rzucającego. Różnie

Strach

Przeciwnicy na obszarze działania czaru uciekają w przerażeniu. Nie działa na umarłych. Różnie

Szczęście

Zwiększa modyfikatory szczęścia. Różnie

Tarcza Czarnych Kolców

Zwiększa odporność rzucającego. Sprawia, że przeciwnicy atakując rzucającego otrzymują obrażenia. Zaklęcia nie można się nauczyć, można je rzucić jedynie używając przedmiotu. Różnie

Lodowy Nóż

Rzuca w przeciwnika lodowy nóż. Liczba noży zwiększa się wraz z doświadczeniem rzucającego. Różnie

Potęga Jednostki

Zwiększa siłę jednostki. Jest silniejszą wersją czaru "Wzmocnienie Siły". Piąty Krąg Zerthimona.

Wzmocnienie Siły

Zwiększa siłę jednostki. Różnie

 


 

Księga Czarów Maga: Poziom III

 

Zwój

Efekt

Położenie

Piorun Kulisty

Uderzenie od elektryczności trafia okolicznych przeciwników, zadając obrażenia. Różnie

Równowaga we Wszystkim

Gdy rzucający jest atakowany, atakujący otrzymuje te same obrażenia (lepsza wersja Odbicia Bólu). Szósty Krąg Zerthimona.

Wampirycze Dotknięcie

Czar wysysa życie z celu i przekazuje je Tobie. Różnie

Płaszcz Ochrony

Przyzywa płaszcz absorbujący obrażenia. Różnie

Łzy Elizium

Przyzywa strumień meteorów uderzających w przeciwnika. Różnie

Topór Udręki

Przyzywa Topór uderzający w przeciwnika. Towary Keldora, grobowiec Bezimiennego.

Skupienie Zerthimona

Zwiększa szansę krytycznego uderzenia. Ósmy Krąg Zerthimona

Unieruchomienie Nieumarłego

Nazwa jest w pełni adekwatna do działania. Różnie

Nieznośny Śmiech Tashy

Osłabia przeciwnika. Towary Cinder

Tarcza Ognia

Zapewnia osłonę antymagiczną. Ignus

Deszcz Ognia

Przyzywa deszcz ognia uderzający w obszar celu, zadaje obrażenia przeciwnikom. Ignus

 


 

Księga Czarów Maga: Poziom IV

 

Zwój

Efekt

Położenie

Czarna Kula

Czar uderza i więzi przeciwników. Towary Conalla, Cinder

Zamęt

Zaklęcie dezorientuje przeciwników. Różnie

Pocisk Mocy

Działa na podobnej zasadzie, co Magiczny Pocisk. Wraz ze wzrostem doświadczenia z rąk wystrzeliwuje więcej pocisków. Różnie

Zdjęcie Klątwy

Zdejmuję klątwę z celu. Różnie

Całun Cieni

Ciężej trafić rzucającego. Zwiększa również skuteczność krycia się w cieniu. Różnie

Uderzenie Żywiołów

Uderza przeciwnika siłą żywiołów. Liczba uderzeń zależy od doświadczenia. Różnie

Ulepszone Wzmocnienie Siły

Silniejsza wersja Wzmocnienia Siły. Różnie

 



 

Księga Czarów Maga: Poziom V

 

Zwój

Efekt

Położenie

Zabójcza Chmura

Przyzywa Trującą Chmurę uderzającą w obszar działania i uszkadzającą przeciwników. Towary Vriszki, Conalla

Pustynne Piekło

Obszar działania czaru zmienia "klimat". Przeciwnicy w obszarze otrzymują obrażenia. Ebb w Tartarze

Duplikacja Enoll Evy

Wszystkie fizyczne i magiczne ataki zadają podwójne obrażenia. Jeden z różnej maści śmieci, które możemy otrzymać podczas dialogów z Nordomem.

Ogień i Lód

Zadaje obrażenia od ognia i lodu w obszarze działania. "Twój" pokój w Miejskim Gmachu Rozrywki.

Stożek Zimna

Rzuca na obszar falę niespotykanego zimna. Różnie



 

 

Księga Czarów Maga: Poziom VI

 

Zwój

Efekt

Położenie

Nawałnica Seryjnych Błyskawic

Przyzywa burzę błyskawic uderzającą w przeciwników na obszarze działania. Towary Keldora, Quella, Pani Thorncombe, podarunek Fhjulla.

Klosz Niewrażliwości

Zapewnia ochronę przed niskopoziomowymi czarami. podarunek Fhjulla

Skowyt Pandemonium

Czar dezorientuje, unieruchamia wszystkich przeciwników w obszarze. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed premierą. Niedostępne

Powłoka Antymagii

Wszelka magia w obszarze działania będzie skazana na niepowodzenie. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed premierą. Niedostępne

 


 

Księga Czarów Maga: Poziom VII

 

Zwój

Efekt

Położenie

Nawałnica Kwasu

Nawałnica Kwasu atakuje przeciwników, zadając pokaźne obrażenia. podarunek Fhjulla

Nawałnica Ostrzy

Przyzywa odłamki czarnego lodu, które ranią przeciwników. Quell, Fhjull

Stygijska Lodowa Nawałnica

Przyzywa nawałnicę atakująca wrogów w obszarze działania. Fhjull

Strażnicza Opończa

Odpiera fizyczne ataki. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed premierą. Niedostępne



 

 

Księga Czarów Maga: Poziom VIII

 

Zwój

Efekt

Położenie

Furia Ignusa

Zadaje potężne obrażenia w obszarze działania. Zaklęcia nie możesz się tego nauczyć. Jedynym posiadaczem tego zaklęcia może być Ignus, ale czar wykorzystać może jedynie w ostatniej sekwencji gry. Tylko Ignus w Fortecy Żalu

Burza Meteorów

Przyzywa Burzę Meteorów uderzającą w obszar działania. Kyse w Tartarze

Działo Mechanusa

Przyzywa olbrzymi strumień energii Mechanusa uderzający w obiekt. Konstrukt Złego Czarodzieja w Rubikonie

Słowo Mocy: Oślepienie

Oślepia przeciwników w obszarze działania. Drzazga, Pani Thorncombe, Quell

Pocisk Śmierci

Zadaje spore obrażenia przeciwnikowi kończące się zazwyczaj śmiercią. tylko przez użycie starożytnego zwoju w Tartarze


 

Księga Czarów Maga: Poziom IX

 

Zwój

Efekt

Położenie

Runy Udręki

Może być użyty jedynie za pomocą przedmiotu "Symbol Udręki". Zadaje kolosalne obrażenia w obszarze działania. wymagany przedmiot: runa udręki

Furia Otchłani

Zabija lub zadaje olbrzymie obrażenia. Kytla w Klątwie

Ognie Elizjum

Zadają obrażenia w obszarze działania. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed wersją oficjalną. Niedostępne

Pożoga

Spala doszczętnie przeciwnika i istoty będące w obszarze działania. Zaklęcia nie można znaleźć w grze, zostało wycofane przed wersją oficjalną.. Niedostępne

Niebiańskie Zastępy

Czar zadaje naprawdę masywne obrażenia w obszarze działania. Trias

Słowo Mocy: Giń

Zabija przeciwnika. nagroda z Grimuaru Niebezpiecznych Myśli (-> ciekawostki), przez użycie starożytnego zwoju (-> ciekawostki)