Bestiariusz

Zombie

Zombie, podobnie jak szkielety, zostały animowane do służby przez nekromantę. W przeciwieństwie do wspomnianych truposzów, mają na sobie zwykle więcej ciała (rzecz jasna zgniłego). Jednak kości szkieletów są spojone magicznie, natomiast zombie pozostają zgniłymi, niezdolnymi do szybkiego ruchu trupami (co czyni je bardzo powolnymi). W boju mogą być niebezpieczne, ale tylko wtedy, gdy się do ciebie zbliżą. Uważaj na Mortego, bo ten gorliwie podrywa osobniczki płci żeńskiej z tego nieumarłego gatunku.

 

Rasa: zombie Neutralny Punkty życia: 8/8 Liczba ataków: 1
Płeć: żeńska TraKO: 19 Klasa pancerza: 15 Doświadczenie: 65

 

Czaszkoszczur

Mimo swojego wyglądu, szczury te są czymś więcej niż tylko zwykłymi śmietnikowymi gryzoniami z dodatkiem pulsującego, umieszczonego na zewnątrz czaszki, mózgu. Zbierz je w grupę, a staną się groźne. Obecność innych szczurów w okolicy powoduje powstanie ogólnej "szczurzej świadomości", powiększającej swoje możliwości z każdym kolejnym gryzoniem przyłączającym się do grupy. Ich zbiorowa inteligencja szybko osiąga niebywały poziom, dzięki czemu mogą nabyć nawet umiejętność posługiwania się czarami oraz inne mentalne zdolności.

Rasa: czaszkoszczur Neutralny Zły Punkty życia: 3/3 Liczba ataków: 1
Płeć: nijaka TraKO: 19 Klasa pancerza: 6 Doświadczenie: 65

 

Większy Zbir

Czasami pośród populacji rodzi się nadnaturalnie wielki osobnik danego gatunku. Taka istota zwykle wykorzystuje słabszych, używając ku temu brutalnej siły. Nie wyjdzie mu to na dobre, jeśli spotka obieżysfera takiego jak ty. Pamiętaj, to tylko humanoid. Gorszych już spotkałeś...

Rasa: humanoid Chaotyczny Zły Punkty życia: 16/16 Liczba ataków: 1
Płeć: męska TraKO: 19 Klasa pancerza: 8 Doświadczenie: 65

 

 

Szkielet

Jest to ożywiony trup, podstawa ludzkiej postaci, kupa kości. Podobnie jak szkieletom gigantów, normalne obrażenia zadaje im jedynie broń obuchowa, która łamie ich wiotkie żebra i zmurszałe kości.

Rasa: szkielet Neutralny Punkty życia: 7/7 Liczba ataków: 1
Płeć: nijaka TraKO: 19 Klasa pancerza: 7 Doświadczenie: 65

 

 

Nupperibo

Jest to praktycznie bezrozumna kwintesencja zła odziana w ohydne, lepkie i przelewające się cielsko. Poganiane ognistymi biczami przez swoich mistrzów, potrafią w walce utworzyć "falę" ciał, mogącą staranować sporą liczbę przeciwników. Mogą zostać zabite tylko magiczną albo świętą bronią, podobnie jak ich bracia, lemury.

Rasa: nupperibo Praworządny Zły Punkty życia: 6/6 Liczba ataków: 2
Płeć: nijaka TraKO: 19 Klasa pancerza: 9 Doświadczenie: 120

 

 

Ghul Kobieta

Jest to dość przerażający przykład przedstawicielki płci pięknej żywiącej się mięsem istot żywych i martwych. Już dawno Ghul-kobieta zatraciła atrakcyjność cielesną i świadomość. Mimo to Ghule nie zawsze muszą być agresywne. Często ruch sprawia im zbyt wiele trudu, by atakować.

Rasa: ghul Chaotyczny Zły Punkty życia: 10/10 Liczba ataków: 3
Płeć: żeńska TraKO: 19 Klasa pancerza: 6 Doświadczenie: 175

 

 

Ghul Mężczyzna

Jest to dość przerażający przykład przedstawiciela płci męskiej żywiącego się mięsem istot żywych i martwych. Już dawno Ghul-mężczyzna zatracił swoją świadomość i wszelkie zmysły. Mimo to Ghule nie zawsze muszą być agresywne. Często ruch sprawia im zbyt wiele trudu, by atakować.

Rasa: ghul Chaotyczny Zły Punkty życia: 10/10 Liczba ataków: 3
Płeć: męska TraKO: 19 Klasa pancerza: 6 Doświadczenie: 175

 

 

Lemur

Są to inkarnacje duchowe prawdziwego, najczystszego zła. Używa się ich, jako mięso armatnie w Wojnie Krwi. Musisz posiadać magiczną lub poświęconą broń, aby wyrządzić im jakąkolwiek szkodę. Bez magii, ich rany zasklepią się szybciej, niż je zadasz.

Rasa: lemur Praworządny Zły Punkty życia: 12/12 Liczba ataków: 1
Płeć: nijaka TraKO: 19 Klasa pancerza: 7 Doświadczenie: 120

 

 

Pomniejszy Wargulec

Bestie te są straszliwe i szpetne. Strugi czarnej cieczy spływają z ich obmierzłych pysków. Atakują sonicznym wrzaskiem, który może przygnieść do ziemi nawet najodporniejszego w boju. Od ich ugryzienia można samemu stać się wargulcem (i zgubić przy tym głowę). Uważaj więc na nie i bacz, czy aby zamiast uszu przypadkiem nie rosną ci skrzydła... Ostre zęby wargulców mogą doprowadzić nie tylko do bólu, ale też do czegoś znacznie gorszego, nawet bardziej, niźli sama śmierć.

Rasa: wargulec Neutralny Zły Punkty życia: 22/22 Liczba ataków: 7
Płeć: męska TraKO: 19 Klasa pancerza: 8 Doświadczenie: 200

 

Cień

Są to mroczne, ciche zjawy lewitujące nad ziemią. Atakują bez ostrzeżenia i wydają się straszliwie żądne krwi, którą najpewniej się żywią. Cienie mogą wyssać twą energię życiową, tak więc strzeż się tych zabójczych zjaw.

Rasa: cień Neutralny Punkty życia: 27/27 Liczba ataków: 7
Płeć: nijaka TraKO: 16 Klasa pancerza: 6 Doświadczenie: 420

 

 

Tuskampa

Są to stworzenia pochodzące ze sfery Tartaru. Odporne na broń obuchową, silne i zażarte w boju. Uważaj na nie i na ich szaleńczą żądzę krwi, jaką są zawsze opętane. Na pewno nie powstrzymają swych pierwotnych instynktów, gdy staniesz im na drodze...

Rasa: tuskampunella Neutralny Punkty życia: 49/49 Liczba ataków: 1
Płeć: męska TraKO: 14 Klasa pancerza: 4 Doświadczenie: 420

 

 

 

Mało Groźny Konstrukt

Nie przedstawiają one sobą zbyt dużego niebezpieczeństwa. Stworzono je jako przeszkoda dla amatorskich poszukiwaczy przygód i wszelkich guzów. Podobnie jak inne konstrukty, zamieszkują labirynt Modronów.

Rasa: konstrukt Praworządny Neutralny Punkty życia: 25/25 Liczba ataków: 5
Płeć: nijaka TraKO: 16 Klasa pancerza: 1 Doświadczenie: 500

 

 

 

Gigantyczny Szkielet

Są to ożywione magią nekromancką kości olbrzyma. Pomimo tego, iż nie mają praktycznie żadnych mięśni, potrafią zadawać ciosy swoimi wielkimi mieczami z niezwykłą precyzją i siłą. Ich ekwipunek zdaje się być odporny na długowieczność. Najprawdopodobniej jeden z pracowników Kostnicy czyści im zbroje przy pomocy specjalnych płynów. Odnoszą oni znikome obrażenia od broni tnącej i przebijającej. Wszelkie maczugi i młoty za to powinny ich poważnie uszkodzić.

Rasa: szkielet Neutralny Punkty życia: 48/48 Liczba ataków: 1
Płeć: męska TraKO: 15 Klasa pancerza: 2 Doświadczenie: 650

 

Trokopotaka

Są to wielkie, białe, krokodylowate stwory. Zamieszkują one Katakumby Łkających Kamieni, pod Sigil. Wydają się być niegroźne, jednak to tylko pozory, a te, jak wiadomo, często mogą mylić... Na szczęście spotkasz je raczej w pojedynkę, bowiem Trokopotaki nie podróżują w grupach.

Rasa: trokopotaka Neutralny Punkty życia: 50/50 Liczba ataków: 1
Płeć: nijaka TraKO: 14 Klasa pancerza: 5 Doświadczenie: 850

 

 

Somien

Jest to stworzenie o ciele konia, a głowie, wyglądającej, jakoby z najgorszego koszmaru. Kolczaste ramiona stanowią przerażający widok. Istoty te prowadzą życie w stadach. Unikaj więc terenów zajmowanych przez somieny, jeśli, rzecz jasna, życie jest ci miłe.

Rasa: somien Neutralny Punkty życia: 20/20 Liczba ataków: 1
Płeć: męska TraKO: 18 Klasa pancerza: 6 Doświadczenie: 1000

 

 

Większy Cień

Jest to znacznie groźniejsza wersja zwykłego cienia. Większe Cienie to zjawy o kształtach szkieletów, zaś ich długie łapy zakończone są groźnymi szponami. Często atakują grupami, co jeszcze podwyższa niebezpieczeństwo ich spotkania.

Rasa: cień Neutralny Punkty życia: 45/45 Liczba ataków: 2
Płeć: nijaka TraKO: 14 Klasa pancerza: 3 Doświadczenie: 1000

 

 

 

Gronk

Jest to głupie, zawzięte i brutalne stworzenie. Wydaje się być przyjaźnie nastawione, dopóki nie naruszysz jego terytorium. Można więc uniknąć walki z nimi, co serdecznie polecam, omijając miejsca, w których egzystują stadami. Potwory te odporne są na ataki obuchowe.

Rasa: gronk Neutralny Punkty życia: 80/80 Liczba ataków: 1
Płeć: męska TraKO: 14 Klasa pancerza: 3 Doświadczenie: 2000

 

 

Grillig

Wyjątkowo tchórzliwe, szczególnie gdy występują w pojedynkę. Zwykle wolą trzymać się w większej grupie. Atakują wyjątkowo ostrymi pazurami. Wydają się być odporne na broń sieczną.

Rasa: grillig Neutralny Punkty życia: 35/35 Liczba ataków: 2
Płeć: męska TraKO: 15 Klasa pancerza: 3 Doświadczenie: 2300

 

 

Trelon

Te istoty żerują na osobnikach z innego wymiaru, i często żyją w ciemnościach. Nie są to wcale głupie stworzenia. Nie przeceniaj swoich szans w walce z Trelonami, bowiem mogą cię one użądlić. Duuużo bardziej dotkliwie niż jakakolwiek "osa".

Rasa: trelon Neutralny Punkty życia: 55/55 Liczba ataków: 2
Płeć: męska TraKO: 11 Klasa pancerza: 3 Doświadczenie: 2500

 

 

Wysoce Groźny Konstrukt

Występują w dwóch rodzajach, które różnią się wydajnością w boju. Zamieszkują Labirynt Modronów, w którym pełnią rolę przeszkód w niekończącej się grze. Ten rodzaj jest formą efektywniejszą konstruktu.

Rasa: konstrukt Praworządny Neutralny Punkty życia: 48/48 Liczba ataków: 7
Płeć: nijaka TraKO: 12 Klasa pancerza: 1 Doświadczenie: 4000

 

 

Czarny Abiszai

Abiszai jest jedną z form "baatezu", rasy starającej się wprowadzić własną despotyczną wizję Porządku w Wieloświecie. Czarny Abiszai jest najniższą formą tego gatunku, przed formą zieloną i czerwoną. Czarne Abiszai używane są jako piechota i zwiadowcy w Wojnie Krwi. Nie są zbyt inteligentne w porównaniu do innych przedstawicieli tego gatunku.

Rasa: abiszai Praworządny Zły Punkty życia: 65/65 Liczba ataków: 3
Płeć: nijaka TraKO: 14 Klasa pancerza: 0 Doświadczenie: 7000

 

Zielony Abiszai

Wyjątkowo tchórzliwe, szczególnie gdy występują w pojedynkę. Zwykle wolą trzymać się w większej grupie. Atakują wyjątkowo ostrymi pazurami. Wydają się być odporne na broń sieczną.

Rasa: abiszai Praworządny Zły Punkty życia: 71/71 Liczba ataków: 3
Płeć: nijaka Frakcja: Brak Klasa pancerza: -1 Doświadczenie: 8000

 

 

Czerwony Abiszai

Jest to najwyższa forma Abiszai, ponad zieloną i czarną. Czerwony Abiszai jest jednym z najwyższych w hierarchii biesów Baator..

Rasa: abiszai Praworządny Zły Punkty życia: 75/75 Liczba ataków: 3
Płeć: nijaka TraKO: 15 Klasa pancerza: 0 Doświadczenie: 8000

 

 

 

Larwal

Stosunkowo potężne, masywne i tłuste istoty. Mogą z łatwością odgryźć ci nogę lub głowę i wykorzystać jako posiłek dla młodych. Uważaj więc na ich twarde szczęki. Czasami potrafią też coś wyczarować, lecz są to, cokolwiek, nędzne inkantacje, odpowiednie dla poziomu intelektualnego tych bestii.

Rasa: larwal Neutralny Punkty życia: 90/90 Liczba ataków: 2
Płeć: męska TraKO: 16 Klasa pancerza: -3 Doświadczenie: 8000

 

 

Prawdziwy Cień

Są one podobne do dwóch poprzednich rodzajów Cieni. Uzbrojone są w ostre, długie, mroczne szpony i wielką chęć zabicia cię. Pojedynczo są niebezpieczne. W grupie - wprost zabójcze!

Rasa: cień Neutralny Punkty życia: 81/81 Liczba ataków: 8
Płeć: nijaka TraKO: 11 Klasa pancerza: 0 Doświadczenie: 10000

 

 

Czarodziej Konstrukt

Nie wiadomo dlaczego istota ta uzyskała świadomość i przejęła panowanie nad Modronem. Jest naprawdę silna i posiada nadzwyczajne zdolności - inteligencję Modrona połączoną z efektywnością bojową konstruktu.

Rasa: konstrukt Praworządny Neutralny Punkty życia: 100/100 Liczba ataków: 3
Płeć: męska TraKO: 12 Klasa pancerza: -4 Doświadczenie: 10000

 

 

Kornugon

Jest to jedna z najwyższych form rasy Baatezu w całym Baator. Kornugony są pilnymi uczniami, którzy osiągnęli mistrzostwo w sztuce doskonalonej przez całe generacje - sztuki zdrady i samopoświęcenia. Pokryci są malutkimi rogami, wyposażeni w wielką parę skrzydeł i sporą muskulaturę. Wcale nie wyglądają na inteligentne, co gra na ich korzyść. Wbrew wszelkim pozorom są to wyjątkowo podstępne i sprytne stworzenia. Nikomu nie dają poznać, jak głęboko ich podstęp może sięgać...

Rasa: kornugon Praworządny Zły Punkty życia: 73/73 Liczba ataków: 3
Płeć: męska TraKO: 11 Klasa pancerza: -2 Doświadczenie: 10000

 

Gereleth

Są to odszczepieńcy "biesów" z wszystkich wymiarów, straszliwi wojownicy, którzy tworzą samych siebie z ciał umarłych, zalegających sfery Carceri. Są oni ogólnie nienawidzeni i stanowią postrach nie bez powodu. Najlepiej mieć przy sobie dobry oręż dystansowy, gdy Gerelethy są w pobliżu.

Rasa: gereleth Chaotyczny Zły Punkty życia: 61/61 Liczba ataków: 3
Płeć: nijaka TraKO: 10 Klasa pancerza: -2 Doświadczenie: 14000

 

 

Glabrezu

Ze wszystkich Tanar`ri demonicznych istot zamieszkujących wymiary zła i chaosu, tylko niektóre są tak podstępne jak glabrezu. Oferują one śmiertelnym umysłom władzę i wiedzę wykraczającą poza pojmowanie zwykłej istoty. Oczywiście we wszystko wliczona jest też cena. Są brutalnymi wojownikami i zaliczają się do najgroźniejszych przeciwników, jakich napotkasz na swojej drodze.

Rasa: glabrezu Chaotyczny Neutralny Punkty życia: 72/72 Liczba ataków: 3
Płeć: męska TraKO: 11 Klasa pancerza: -2 Doświadczenie: 20000