Pillars of Eternity: The White March – część II w styczniu, nowe koncepty i grafiki

Z niewielkim opóźnieniem informujemy, że druga część dodatku do Pillars of Eternity ukaże się pod koniec stycznia, wraz z zestawem nowych ulepszeń i zmian.

Patch do ostatniego dodatku produkcji Obsidian Entertainment oznaczony będzie cyfrą 3.0. Wśród przewidzianych usprawnień znajdziemy między innymi:

  • Nową zawartość w Twierdzy Gracza – wszystkie przygody będą oferować swoją mini-historię, różne rozwiązania konfliktów i unikalne przedmioty. Pojawi się seria zadań powiązanych bezpośrednio z siedzibą bohatera;
  • Zmiany w umiejętnościach – bohater z rozwiniętą Atletyką otrzyma umiejętność leczącą, natomiast Przetrwanie pozwoli wybrać członkom drużyny bonus do odpoczynku w dziczy;
  • Nową opcję (domyślnie wyłączoną) dodającą efekty kontuzji. Jeśli zostaniesz powalony w potyczce, postać gracza będzie kontuzjowana do momentu następnego odpoczynku (np. złamana kostka, posiniaczone żebra);
  • Możliwość zwiększenia poziomu trudności w dodatkach, specjalnie dla zaawansowanych graczy.

Dodatkowo w drugiej części rozszerzenia pojawią się nowe odmiany witraków: oprawcy (brutes) i luminarze/wirtuozi (luminaries). Pierwsi są odpowiedzialni za rozbudowę kolonii i zapewnianie jej pożywienia, drudzy natomiast to historycy i uczeni. W obu przypadkach to również niebezpieczni przeciwnicy, którzy staną na drodze naszego bohatera.





Rożne modele Witraków



Hełmy dopasowane do różnych modeli uzbrojenia



Koncept nowej jaskini