Pillars of Eternity

26 marca 2015 r. doczekaliśmy się premiery Pillars of Eternity, komputerowej gry fabularnej inspirowanej legendarnymi produkcjami opartymi na silniku Infinity, takimi jak Wrota Baldura (Baldur’s Gate), Icewind Dale oraz Planescape: Torment. Gra została stworzona przez studio Obsidian Entertainment, a na realizację projektu, m.in. za pomocą platformy Kickstarter, zebrano ponad 4 mln dolarów.

więcej

Zbudowana na silniku Unity produkcja została wydana przez Paradox Interactive i jest dostępna na platformach Microsoft Windows, Linux oraz OS X. Pillars of Eternity przenosi graczy do Eory, świata o bogatej historii rządzonego tajemnymi prawami wędrówki dusz, który zwiedzamy z perspektywy rzutu izometrycznego. Walka rozgrywa się w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą.

Gracz może podróżować w maksymalnie sześcioosobowej drużynie, a mechanika rozgrywki zapewnia liczne możliwości interakcji i prowadzenia dialogów. Produkcja dostosowana jest zarówno do oczekiwań początkujących fanów cRPG, jak również zaawansowanych graczy szukających wyzwań ‒ specjalnie dla nich stworzono m.in. tryb eksperta.

[collapse]
Corpselight
Kolejna aktualizacja Project: Eternity jest w całości poświęcona charakterystyce szyfrantów, jednej z bardziej niestandardowych klas w grze. Przeczytacie między innymi o ich historii,…
black_cape
Aktualizacja autorstwa Kazunoriego Arugi, grafika koncepcyjnego i Brandona Adlera, wiecie-czym-się-zajmuję. Na podstawie Project: Eternity: Developer Q&A with Kaz. Witajcie.…
Corpselight
W #63 aktualizacji Project: Eternity Tim Cain ‒ pan magicznych skryptów i projektant systemów ‒ opowiada o ulepszeniach, bonusach i losowych wydarzeniach Twierdzy Gracza. Na…
Corpselight
W 62. aktualizacji PE producent Brandon Adler zdaje krótką relację z ukończenia pierwszego etapu produkcji gry. Źródło: Project: Eternity - State of the Project Witajcie.…
Corpselight
Tim omawia rzemiosło w Project: Eternity, w tym lokacje służące do wykonywania przedmiotów oraz kwestie związane z wytrzymałością wyposażenia. Dowiecie się również co nieco…
Darnath
Sześćdziesiąta pierwsza aktualizacja Project: Eternity przedstawia pierwszy efekt pracy grafika środowiskowego Seana Dunny'ego, który wziął na warsztat koncept Poliny. To również najkrótszy…
Corpselight
Czym zajmowałem się w tym tygodniu? Projektowałem towarzyszy. Mam prawdziwe szczęście, bo przypadło mi w udziale tworzenie towarzyszy zarówno do Eternity, jak i Tormenta –…
Corpselight
Aktualizacja autorstwa Poliny Hristovej, artystki koncepcyjnej, i Brandona Adlera, producenta. Źródło: Developer Q&A with Polina Hristova Polina w swoim naturalnym środowisku. Witajcie.…
Corpselight
W 56. aktualizacji Project: Eternity Josh Sawyer opowiada o paladynach – żarliwych obrońcach o niezłomnej lojalności oraz dzikich orlanach – mieszkańcach kniei Eír Glanfath. Źródło: Paladins…
Corpselight
W kolejnej aktualizacji Project: Eternity kierownik produkcji i główny programista Adam Brennecke opowiada o nowo rozpoczętym etapie prac nad grą. źródło: 55 aktualizacja Project:…
Corpselight
W 54. aktualizacji P:E dyrektor artystyczny Rob Nesler opisuje, czym zajmują się obecnie poszczególni członkowie zespołu odpowiedzialnego za wizualną oprawę gry. Tłumaczenie: Art…