Pillars of Eternity

26 marca 2015 r. doczekaliśmy się premiery Pillars of Eternity, komputerowej gry fabularnej inspirowanej legendarnymi produkcjami opartymi na silniku Infinity, takimi jak Wrota Baldura (Baldur’s Gate), Icewind Dale oraz Planescape: Torment. Gra została stworzona przez studio Obsidian Entertainment, a na realizację projektu, m.in. za pomocą platformy Kickstarter, zebrano ponad 4 mln dolarów.

więcej

Zbudowana na silniku Unity produkcja została wydana przez Paradox Interactive i jest dostępna na platformach Microsoft Windows, Linux oraz OS X. Pillars of Eternity przenosi graczy do Eory, świata o bogatej historii rządzonego tajemnymi prawami wędrówki dusz, który zwiedzamy z perspektywy rzutu izometrycznego. Walka rozgrywa się w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą.

Gracz może podróżować w maksymalnie sześcioosobowej drużynie, a mechanika rozgrywki zapewnia liczne możliwości interakcji i prowadzenia dialogów. Produkcja dostosowana jest zarówno do oczekiwań początkujących fanów cRPG, jak również zaawansowanych graczy szukających wyzwań ‒ specjalnie dla nich stworzono m.in. tryb eksperta.

[collapse]
Darnath
Josh Sawyer był ostatnio wyjątkowo zajętym człowiekiem. Pochłonięty pracą nad Pillars of Eternity projektant znalazł jednak czas, by podzielić się z redaktorem Eurogamera…
Corpselight
Siedemdziesiąta druga aktualizacja Pillars of Eternity prezentuje nowe grafiki obszarów, zwierzęcych form druidów oraz boskich pomiotów śmierci i ziemi. Ponadto zespół Obsidian…
Corpselight
Engwityjskie ruiny na szczycie klifów (wyższa rozdzielczość) Josh Sawyer opisuje kolejną parę klas, tym razem ukierunkowaną ofensywnie. Przeczytamy o łowcach, podróżujących…
Darnath
Za pośrednictwem oficjalnego forum Eternity Josh Sawyer podzielił się informacjami na temat nieznanych nam dotąd obszarów świata, w tym m.in. skutej lodem Wędrującej Bieli,…
Corpselight
W 70. aktualizacji Filarów Wieczności przyjrzymy się Wygnanej Królowej Woedice, Galawainowi ‒ patronowi łowów oraz istocie zwanej Cean Gúla, jak również zobaczymy kartę…
Corpselight
Zapytany o błędy i absurdy settingu Forgotten Realms, główny projektant Pillars of Eternity dzieli się receptą na stworzenie wiarygodnego świata. Źródło: Blog Josha Sawyera shockerhopper:…
Darnath
Dzisiejsza nowinka poświęcona jest kilku zagadnieniom: mamy dla Was zaginiony fanart Christophera Bischoffa, głosowanie na nowe cele finansowe oraz luźne rozważania Feargusa Urquharta…
Darnath
Obsidian Entertainment opublikował pierwszy teaser Pillars of Eternity (oficjalna nazwa projektu), portal dla donatorów i masę nowych, fantastycznych grafik. Zacznijmy od początku,…
Corpselight
Producent Project: Eternity, Brandon Adler przedstawia wysoce skomplikowany proces tworzenia wstępnej wersji obszaru pomieszczenia. W tej bardzo technicznej aktualizacji poznacie…
Darnath
W tym tygodniu mamy dla Was mnóstwo nowych materiałów graficznych od Brandona Adlera i Josha Sawyera. Pierwsze pochodzą z ostatniej aktualizacji Project: Eternity, a ostatnie z…
Corpselight
Przed nami podwójna aktualizacja, w której Darren Monahan prezentuje portal realizacji zamówień, zaś Hector Espinoza opowiada o sobie w kolejnej odsłonie cyklu „Poznaj ekipę”.…