Pillars of Eternity

26 marca 2015 r. doczekaliśmy się premiery Pillars of Eternity, komputerowej gry fabularnej inspirowanej legendarnymi produkcjami opartymi na silniku Infinity, takimi jak Wrota Baldura (Baldur’s Gate), Icewind Dale oraz Planescape: Torment. Gra została stworzona przez studio Obsidian Entertainment, a na realizację projektu, m.in. za pomocą platformy Kickstarter, zebrano ponad 4 mln dolarów.

więcej

Zbudowana na silniku Unity produkcja została wydana przez Paradox Interactive i jest dostępna na platformach Microsoft Windows, Linux oraz OS X. Pillars of Eternity przenosi graczy do Eory, świata o bogatej historii rządzonego tajemnymi prawami wędrówki dusz, który zwiedzamy z perspektywy rzutu izometrycznego. Walka rozgrywa się w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą.

Gracz może podróżować w maksymalnie sześcioosobowej drużynie, a mechanika rozgrywki zapewnia liczne możliwości interakcji i prowadzenia dialogów. Produkcja dostosowana jest zarówno do oczekiwań początkujących fanów cRPG, jak również zaawansowanych graczy szukających wyzwań ‒ specjalnie dla nich stworzono m.in. tryb eksperta.

[collapse]
Corpselight
W aktualizacji poświęconej niebezpiecznym stworzeniom Rose Gomez opisuje bezkształtne wiry zwane plagami, plemiennych czcicieli smoków oraz owadopodobne vithraki. Poznamy również…
Darnath
Josh Sawyer przedstawia ostatnią parę klas ‒ zdyscyplinowanych, sprawdzonych w boju wojowników oraz szaleńczych barbarzyńców wyznających zasadę „sam przeciw wszystkim”.…
Darnath
W treściwej aktualizacji Bradon Adler przedstawia obecny stan projektu. Przy okazji zobaczycie efekty wizualne towarzyszące Kompasowi Ansloga, unikalny model zbroi oraz leśną chatę…
Darnath
W bardzo technicznej aktualizacji główny programista Adam Brennecke przedstawia postępy w ulepszaniu możliwości graficznych Eternity. Poznacie od kuchni m. in. proces tworzenia…
Darnath
Josh Sawyer przedstawia pierwsze fragmenty rozgrywki Pillars of Eternity, w tym tworzenie postaci, walkę oraz dialogi. Zresztą bez zbędnego wdawania się w szczegóły, zobaczcie…
Darnath
Josh Sawyer przedstawia klasy bohaterów przewodzące drużynie. W aktualizacji bliżej poznamy m. in. umiejętności kapłanów i pieśniarzy, modlitwy, śpiewki oraz zakony bogobojnych…
Corpselight
Siedemdziesiąta siódma aktualizacja oferuje nam nowe grafiki z Pillars of Eternity. Zobaczycie nadmorski Kompas Ansloga, Halę Wojowników, wejście do Clîaban Rilag i modele zbroi…
Corpselight
Justin Bell, kompozytor ścieżki dźwiękowej do Pillars of Eternity dzieli się doświadczeniem i opisuje proces tworzenia muzyki. W siedemdziesiątej szóstej aktualizacji usłyszymy…
Corpselight
W 75. aktualizacji Pillars of Eternity dowiemy się, na czym dokładnie polega praca animatora oraz poznamy nową alternatywę dla zabezpieczeń DRM. Aktualizacja autorstwa Rose Gomez,…
Corpselight
W 74. aktualizacji Pillars of Eternity Josh Sawyer opisuje dwie klasy specjalizujące się we władaniu magią: druidów oraz czarodziejów. Ponadto informuje o nawiązaniu przez Obsidian…
Corpselight
W najnowszej aktualizacji Pillars of Eternity projektant fabuły Eric Fenstermaker opowiada o oszukiwaniu śmierci, wytycznych przy tworzeniu towarzyszy i opisuje dzień ze swojego…