Pillars of Eternity

26 marca 2015 r. doczekaliśmy się premiery Pillars of Eternity, komputerowej gry fabularnej inspirowanej legendarnymi produkcjami opartymi na silniku Infinity, takimi jak Wrota Baldura (Baldur’s Gate), Icewind Dale oraz Planescape: Torment. Gra została stworzona przez studio Obsidian Entertainment, a na realizację projektu, m.in. za pomocą platformy Kickstarter, zebrano ponad 4 mln dolarów.

więcej

Zbudowana na silniku Unity produkcja została wydana przez Paradox Interactive i jest dostępna na platformach Microsoft Windows, Linux oraz OS X. Pillars of Eternity przenosi graczy do Eory, świata o bogatej historii rządzonego tajemnymi prawami wędrówki dusz, który zwiedzamy z perspektywy rzutu izometrycznego. Walka rozgrywa się w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą.

Gracz może podróżować w maksymalnie sześcioosobowej drużynie, a mechanika rozgrywki zapewnia liczne możliwości interakcji i prowadzenia dialogów. Produkcja dostosowana jest zarówno do oczekiwań początkujących fanów cRPG, jak również zaawansowanych graczy szukających wyzwań ‒ specjalnie dla nich stworzono m.in. tryb eksperta.

[collapse]
Corpselight
Obsidian Entertainment udostępniło na Twitchu pokaz rozgrywki z nadchodzącego Pillars of Eternity. Wędrówkę drużyny po świecie Eory komentował Josh Sawyer. Główny projektant…
black_cape
W niedawno udzielonym wywiadzie Chris przyznał, że dwójka napisanych przez niego towarzyszy nie pojawi się w grze w formie, w jakiej to sobie wyobrażał. Zapytany przez RPGCodex o…
Darnath
Zespół Pillars of Eternity potwierdził, że produkcja ukaże się już niebawem, bo 26 marca 2015 roku. Czarne scenariusze na bok ‒ Obsidian szlifuje grę, naprawia błędy i…
Darnath
Zgodnie z przewidywaniami pudełkowa wersja Pillars of Eternity znalazła się w planie wydawniczym Cenegi. Dowiedzieliśmy się również, że razem z preorderem otrzymamy dwa dodatki…
Darnath
W 87. aktualizacji Filarów zespół koncentruje się na kwestiach ściśle powiązanych z optymalizacją, naprawą błędów i doskonaleniem płynności rozgrywki. Cześć wszystkim.…
Darnath
Na Twitchu możecie znaleźć wczorajszy stream z Joshem Sawyerem i Jessem Coxem, w którym panowie demonstrują część rozgrywki, włączając w to dobrze znany prolog oraz nowe…
Darnath
Paradox Entertainment zaprezentował nowy zwiastun Pillars of Eternity oraz zawartość preorderów produkcji. Dodatkowo Josh Sawyer (dyrektor projektu) ma nam w tym tygodniu zaprezentować…
Darnath
Obsidian Entertainment wspólnie z Paradox Interactive ogłosili przesunięcie wydania projektu Pillars of Eternity o parę miesięcy. Pierwotnie ustalona na koniec 2014 roku premiera…
black_cape
Korzystając z nowo otwartego portalu do świata Eory, redakcyjna szyfrantka udała się do malowniczej dyrwoodzkiej wioski i jej okolic, aby zgłębić naturę dusz oraz tajniki technologii. Ekran…
black_cape
W 84. aktualizacji Pillars of Eternity Josh Sawyer zaprasza do bety donatorów. Osoby, które wsparły projekt na określonym poziomie finansowania, mogą od dziś cieszyć się izometryczną…
Darnath
W najnowszej aktualizacji Brandon Adler przedstawia informacje związane z nadchodzącą wersją beta i nowe funkcjonalności portalu donatorów Pillars of Eternity oraz krótki poradnik…