Pillars of Eternity
  • Pillars of Eternity

    26 marca 2015 doczekaliśmy się premiery Pillars of Eternity, komputerowej gry fabularnej inspirowanej legendarnymi produkcjami opartymi na silniku Infinity, jak Wrota Baldura (Baldur’s Gate), Icewind Dale oraz Planescape: Torment. Gra została stworzona przez studio Obsidian Entertainment, a na realizację projektu, m.in. za pomocą platformy Kickstarter, zebrano ponad 4 mln dolarów.

    Zbudowana na silniku Unity produkcja została wydana przez Paradox Interactive i jest dostępna na platformach Microsoft Windows, Linux oraz OS X. Pillars of Eternity przenosi graczy do Eory, świata o bogatej historii rządzonego tajemnymi prawami wędrówki dusz, który zwiedzamy z perspektywy rzutu izometrycznego. Walka rozgrywa się w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą.

    Gracz może podróżować w maksymalnie sześcioosobowej drużynie, a mechanika rozgrywki zapewnia liczne możliwości interakcji i prowadzenia dialogów. Produkcja dostosowana jest zarówno do oczekiwań początkujących fanów cRPG, jak również zaawansowanych graczy szukających wyzwań ‒ specjalnie dla nich stworzono m. in. tryb eksperta.

Strony